Еко система

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
shtampa
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 16 ное 2006, 15:39
Модел на автомобила: ford eckort
Местоположение: Pleven
Status: Извън линия

Еко система

Мнение от shtampa » 16 ное 2006, 15:45

Притежавам Ескорт 92 дизел.Напоследък загуби мощност.Извадих маркучето от ГНТ и мощността се възвърна.Може ли някой да ми обясни принципа на Еко системата за отработените газове?Благодаря.

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 16 ное 2006, 15:54

аз също бих искал да знам за системата за отработени газове на ескорт 98 и има ли такава вобще щот май нямам
а ти колега щом я знаеш къде е тая система напрово я изолираи и дим да я няма колата ще полети аз на стария ескорт я въстанових и колата не само умря като мощност а и почна да харчи горивмо повече :D
Последна промяна от kurshuma на 16 ное 2006, 15:57, променено общо 1 път.
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 16 ное 2006, 15:57

Има във форума нещо подобно, но за бензинов двигател ако не ме лъже паметта.

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 16 ное 2006, 16:17

При турбо дизела се намира под интеркулера.. Представлява един клапан разположен на изходящата генерация и свързан с метална гуфрирана тръба към входящата генерация веднага след интеркулера. най-лесния начин за шунтирането на тази система е да се развият двата винта на тръбата свързващи я с входящата генерация и да се подмени гарнитурата там с направена от вас по същия модел но без отвора в средата. Просто я запушвате.
Ако обаче клапана е здрав( мембраната му е здрава) той не пропуска изгорели газове и за да се изключи тази система е достатъчно да се извади маркуча с вакум който го командва. Тогава клапана е постоянно затворен. След изваждането на маркуча е добре същия да се запуши с което се спира загубата на вакум от там.

дано съм бил полезен. Ако нещо не е ясно питаите пак........ описаната систена е на ескорт 96. ......

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от krava_i_pile » 16 ное 2006, 16:34

на по-прост език? Ако колата ми върви по-добре с изваден маркуч - мога ли спокойно да я карам така или трябва да го запуша?
мерси 8)
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 16 ное 2006, 17:04

не е лошо да го запушиш защото от там макар и леко смуче и ще го напълниш с боклуци и вече може да не работи толкова добре :? :lol: :lol:
Купи си Форд и бъди щаслив

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 17 ное 2006, 18:16

Така става и като се запуши филтара за твърди частици ( катализатора).Слагаи тръба или чистене на ултразвук

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 18 ное 2006, 11:38

krava_i_pile написа:на по-прост език? Ако колата ми върви по-добре с изваден маркуч - мога ли спокойно да я карам така или трябва да го запуша?
мерси 8)
На Ескорта ми,като смених горивната помпа Лукас с Бош и майстора ми изолира и екосистемата.Извади маркучето,сложи вътре една съчма да затапи и пак си го пъхна на мястото.Така и не разбрах смисъла на тази операция,но вече 3 год.от тогава Ескорта е пушка :D
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от krava_i_pile » 18 ное 2006, 19:29

добре, момчета..днес пробвах и какво видях. Та тази еко система на моята фиеста я разбирам така - маркуча от тапата, където сипвам маслото до до кутията на въздушния филтър!?! Тя ли е?

Нали не бъркам, че е това? Та запалих колата и запуших с пръст маркуча.Като махнах пръста - пръсна водица леко и от онази каша жълтата,но много малко. Духа си здраво.
Въпроса ми е след като напъва въздуха отвътре..правилно ли е да го запушвам. Освен това трябва да запуша и тръбичката, която стърчи от кутията на въздушния филтър?

Това ли е еко-системата. И може ли нещо да се повреди, разхода ли ще ми скочи, ще се подобри вървенето ли?

Много объркано стана..надявам се да ме разберете и обясните, че хич ме няма!
Мерси :oops:
Изображение
Изображение

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 19 ное 2006, 17:44

krava_i_pile не е това ,това е вентилациата на картерните газове

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 20 ное 2006, 08:48

krava_i_pile написа:добре, момчета..днес пробвах и какво видях. Та тази еко система на моята фиеста я разбирам така - маркуча от тапата, където сипвам маслото до до кутията на въздушния филтър!?! Тя ли е?

Нали не бъркам, че е това? Та запалих колата и запуших с пръст маркуча.Като махнах пръста - пръсна водица леко и от онази каша жълтата,но много малко. Духа си здраво.
Въпроса ми е след като напъва въздуха отвътре..правилно ли е да го запушвам. Освен това трябва да запуша и тръбичката, която стърчи от кутията на въздушния филтър?

Това ли е еко-системата. И може ли нещо да се повреди, разхода ли ще ми скочи, ще се подобри вървенето ли?

Много объркано стана..надявам се да ме разберете и обясните, че хич ме няма!
Мерси :oops:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... E8&start=0" onclick="window.open(this.href);return false; Тук прочети за тази система има и снимка

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от krava_i_pile » 20 ное 2006, 15:27

май ще взема и ще снимам мотора и после някой ще каже кое да пипна :)
Изображение
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта