Еко система
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 16 ное 2006, 15:39
- Модел на автомобила: ford eckort
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
Еко система
Притежавам Ескорт 92 дизел.Напоследък загуби мощност.Извадих маркучето от ГНТ и мощността се възвърна.Може ли някой да ми обясни принципа на Еко системата за отработените газове?Благодаря.
- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
аз също бих искал да знам за системата за отработени газове на ескорт 98 и има ли такава вобще щот май нямам
а ти колега щом я знаеш къде е тая система напрово я изолираи и дим да я няма колата ще полети аз на стария ескорт я въстанових и колата не само умря като мощност а и почна да харчи горивмо повече
а ти колега щом я знаеш къде е тая система напрово я изолираи и дим да я няма колата ще полети аз на стария ескорт я въстанових и колата не само умря като мощност а и почна да харчи горивмо повече

Последна промяна от kurshuma на 16 ное 2006, 15:57, променено общо 1 път.
Купи си Форд и бъди щаслив
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
При турбо дизела се намира под интеркулера.. Представлява един клапан разположен на изходящата генерация и свързан с метална гуфрирана тръба към входящата генерация веднага след интеркулера. най-лесния начин за шунтирането на тази система е да се развият двата винта на тръбата свързващи я с входящата генерация и да се подмени гарнитурата там с направена от вас по същия модел но без отвора в средата. Просто я запушвате.
Ако обаче клапана е здрав( мембраната му е здрава) той не пропуска изгорели газове и за да се изключи тази система е достатъчно да се извади маркуча с вакум който го командва. Тогава клапана е постоянно затворен. След изваждането на маркуча е добре същия да се запуши с което се спира загубата на вакум от там.
дано съм бил полезен. Ако нещо не е ясно питаите пак........ описаната систена е на ескорт 96. ......
Ако обаче клапана е здрав( мембраната му е здрава) той не пропуска изгорели газове и за да се изключи тази система е достатъчно да се извади маркуча с вакум който го командва. Тогава клапана е постоянно затворен. След изваждането на маркуча е добре същия да се запуши с което се спира загубата на вакум от там.
дано съм бил полезен. Ако нещо не е ясно питаите пак........ описаната систена е на ескорт 96. ......
- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
На Ескорта ми,като смених горивната помпа Лукас с Бош и майстора ми изолира и екосистемата.Извади маркучето,сложи вътре една съчма да затапи и пак си го пъхна на мястото.Така и не разбрах смисъла на тази операция,но вече 3 год.от тогава Ескорта е пушкаkrava_i_pile написа:на по-прост език? Ако колата ми върви по-добре с изваден маркуч - мога ли спокойно да я карам така или трябва да го запуша?
мерси

- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
добре, момчета..днес пробвах и какво видях. Та тази еко система на моята фиеста я разбирам така - маркуча от тапата, където сипвам маслото до до кутията на въздушния филтър!?! Тя ли е?
Нали не бъркам, че е това? Та запалих колата и запуших с пръст маркуча.Като махнах пръста - пръсна водица леко и от онази каша жълтата,но много малко. Духа си здраво.
Въпроса ми е след като напъва въздуха отвътре..правилно ли е да го запушвам. Освен това трябва да запуша и тръбичката, която стърчи от кутията на въздушния филтър?
Това ли е еко-системата. И може ли нещо да се повреди, разхода ли ще ми скочи, ще се подобри вървенето ли?
Много объркано стана..надявам се да ме разберете и обясните, че хич ме няма!
Мерси
Нали не бъркам, че е това? Та запалих колата и запуших с пръст маркуча.Като махнах пръста - пръсна водица леко и от онази каша жълтата,но много малко. Духа си здраво.
Въпроса ми е след като напъва въздуха отвътре..правилно ли е да го запушвам. Освен това трябва да запуша и тръбичката, която стърчи от кутията на въздушния филтър?
Това ли е еко-системата. И може ли нещо да се повреди, разхода ли ще ми скочи, ще се подобри вървенето ли?
Много объркано стана..надявам се да ме разберете и обясните, че хич ме няма!
Мерси

-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... E8&start=0" onclick="window.open(this.href);return false; Тук прочети за тази система има и снимкаkrava_i_pile написа:добре, момчета..днес пробвах и какво видях. Та тази еко система на моята фиеста я разбирам така - маркуча от тапата, където сипвам маслото до до кутията на въздушния филтър!?! Тя ли е?
Нали не бъркам, че е това? Та запалих колата и запуших с пръст маркуча.Като махнах пръста - пръсна водица леко и от онази каша жълтата,но много малко. Духа си здраво.
Въпроса ми е след като напъва въздуха отвътре..правилно ли е да го запушвам. Освен това трябва да запуша и тръбичката, която стърчи от кутията на въздушния филтър?
Това ли е еко-системата. И може ли нещо да се повреди, разхода ли ще ми скочи, ще се подобри вървенето ли?
Много объркано стана..надявам се да ме разберете и обясните, че хич ме няма!
Мерси
- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта