Смяна на маслото в роботизирана ск.кутия 6DCT450 Powershift!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Смяна на маслото в роботизирана ск.кутия 6DCT450 Powershift!

Мнение от Nebhotep » 07 май 2014, 11:28

Трябва ни канал, инструменти, масло 7 литра и филтър!


Масло финис (от ляво на снимката 5л + 2 по един литър)
1 490 761- 5 л
1 490 763- 1 литър (всичко поръчано 7 л. )
1 589 089- филтър , корпус, и гумено уплътнение- пръстен

Изображение

Изображение

1. Отваряме предния капак и сваляме корпуса на въздушния филтър:

Изображение

2. Отвиваме пробката за наливане на маслото

Изображение

3. Минаваме отдолу и сваляме пластмасовата защитна кора

Изображение

4. Отвиваме двете пробки за източване на първата и втората камера и изливаме маслото последователно от всяка камера- количеството на старото масло трябва да бъде 4 литра

Изображение

Изображение

Изображение

5. Намираме и сваляме филтъра, той се намира между лявото колело и корпуса на скоростната кутия, близо до предната част на колата

Изображение

Изображение

След като го отвием ни се открива такава картинка. Внимателно- от филтъра изтичат още 200-300 мл. масло!

Изображение

Изображение

А ето стария и новия филтър, както виждате има разлика

Изображение

Завиваме новия филтър на мястото на стария с глава 32


7. Намираме контролната пробка и я отвиваме, намира се в близост до полуоската на лявото колело


Изображение

Изображение

8. Завиваме всички пробки освен тази за наливане и контролната. Слагаме фуния:

Изображение

и започваме да наливаме масло, смело налейте около 5 литра, след това по- леко като същевременно държим под око контролната пробка. Предварително завъртете колелото надясно до упор, тъй като от тази зона ще потече масло. След като от контролната пробка потeче масло, прекратяваме наливането. Трябва да налеем около 6.0-6.3 л. Завиваме двете останали пробки и сглобяваме всичко в обратна последователност.


* Интервалът за смяна на маслото и филтъра е 45 000 км. или 3 години съгласно препоръките на производителя!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта