Фокус Ц макс Филтърна кутия без маркуч???

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
mitko1962
потребител
потребител
Мнения: 247
Регистриран: 13 дек 2008, 14:19
Модел на автомобила: Фокус седан 1.6TDCI 07г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фокус Ц макс Филтърна кутия без маркуч???

Мнение от mitko1962 » 13 юли 2014, 18:40

HACKO написа:5мм е вакум, ако не му намираш мястото, трябва да е затапено. Карането така не е фатално, но нещо няма да работи правилно.
Ами единственото което забелязвам е, че понякога при спиране или изключване от скорост стрелката на оборотомера пада много рязко и малко под нормалните обороти на празен ход. След леко потреперване се връща на нормално положение - 750 об. Но подчертавам, че това не го прави всеки път, а и същото го правеше /пак понякога/ преди да забележа откаченото маркуче и да го затапя. Не трябва ли ако е от това, да го прави постоянно.

biggy
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 17 юни 2014, 16:30
Модел на автомобила: Ford Focus C-Max 03 1.8 Duratec HE CSDA
Status: Извън линия

Re: Фокус Ц макс Филтърна кутия без маркуч???

Мнение от biggy » 13 юли 2014, 18:59

synthez 3D написа:Значи изобщо нямаш резонаторна кутия? По принцип няма проблеми да караш така, но шумът е доста повече, особено при отворен дросел и натоварване. Кутията служи само за заглушаване на шума и ако не те дразни, може да си караш и без нея.
За сега е OK, доста по-добре от преди да сложа тръбата.
Клата е имала лек удар точно където трябва да е кутията и най-вероятно е дала фира и са решили да не слагат нова :evil:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 57 госта