Страница 1 от 1

Лоша работа на бензин при студен мотор - Фокус 1.6

Публикувано: 13 авг 2014, 09:56
от glaus_bg
Привет на всички и направо на вапроса имам фокус 1.6 16в има некав странен проблем при работа на бензин ана гас това го няма та на проблема на бензин особенно на студено като подадеш гас тясе чуди кво да прави да гасне ли да варвили като загрее малко по добре иначе на студено трагедия придарпва не варви кво да правя писнами да сменям разни неща сменени свещи кабели бобина дебитомер стапково моторче кажете какво може дае или майстор в София да помогне идасе приключва.благодаря преварително.

Re: проблем

Публикувано: 13 авг 2014, 09:59
от chistacha
Чистил ли си дюзи скоро? От колко време караш на газ?

Re: проблем

Публикувано: 13 авг 2014, 10:02
от glaus_bg
chistacha написа:Чистил ли си дюзи скоро? От колко време караш на газ?
ми някаде 5 месеца на гас вече, дюзи несам чистил.

Re: проблем

Публикувано: 13 авг 2014, 10:03
от chistacha
Още от началото ли го има този проблем, или започна след време?

Re: проблем

Публикувано: 13 авг 2014, 12:29
от ЯЛТА
glaus_bg написа: или майстор в София да помогне и да се приключва. Благодаря предварително.
Ако става въпрос за майстор, това е:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=64271

С друго не мога да ти помогна.
Успех.

Re: Лоша работа на бензин при студен мотор - Фокус 1.6

Публикувано: 13 авг 2014, 13:12
от urgan
Имай милост към четящите, искаш помощ, но ми трябваше 4 пъти да прочета триредовото изречение за да разбера за какво става дума.

Re: Лоша работа на бензин при студен мотор - Фокус 1.6

Публикувано: 13 авг 2014, 13:22
от Milcho
Сензор за температура?

Re: Лоша работа на бензин при студен мотор - Фокус 1.6

Публикувано: 13 авг 2014, 20:47
от glaus_bg
urgan написа:Имай милост към четящите, искаш помощ, но ми трябваше 4 пъти да прочета триредовото изречение за да разбера за какво става дума.
Кое не разбра само да питам нищо лично ама мисе струва чесе заяждаш,ако неможеш да помогнеш здраве ама поне несе хващай за такива неща туксме даси помагаме нали.

Re: Лоша работа на бензин при студен мотор - Фокус 1.6

Публикувано: 13 авг 2014, 21:39
от Dimitar Mihov
Човече, пиши малко по-разбираемо. Чак се чудя как изобщо си стигнал до гимназия с това писане. Иначе по въпроса, отиди на диагностика да видиш на компютъра ще излезе ли нещо като грешка.

Re: Лоша работа на бензин при студен мотор - Фокус 1.6

Публикувано: 13 авг 2014, 22:49
от Д.Димитров
1-ВО здр-те на всички.Имам подобен проблем и реших да пиша в тази тема
Наскоро си купих фокус 1.6 16 v и когато я запаля в ниските обороти се чуди да върви или да "мре".На свободна няколко пъти ми угасна.Правих диагностика -само проблем със абв-са ми изскара.Съмнява ме да е от няколко неща-свещи,кабели или дроселова клапа.Когато я настъпя отначало се чуди какво да прави после е ОК.Някакъв съвет ако може??
П.С. Карам си я само на бензин.Няма газ

Re: Лоша работа на бензин при студен мотор - Фокус 1.6

Публикувано: 13 авг 2014, 23:28
от ФордБългария
Ако ти придърпва може да провериш бобината. Често срещан проблем е при фокусите.

Re: Лоша работа на бензин при студен мотор - Фокус 1.6

Публикувано: 14 авг 2014, 00:49
от Milcho
Milcho написа:Сензор за температура?
Така или иначе си гадаем... аз добавям и TPS.

Re: Лоша работа на бензин при студен мотор - Фокус 1.6

Публикувано: 25 авг 2014, 18:29
от markus99
Приятелю имам същия проблем с моя фокус 1.8 16v точно на студено палене прави това умиране и загасва ,като мина 100-200 метра и се оправя но зимата е далеч по зле.Казаха ми ,че е доста възможно да е от Дебитомера ,как да провериш,просто сутрин когато е студено преди да запалиш сваляш буксата на дебитомера (който се намира непосредствено след кутията на въздушния филтър) и ако усетиш някаква разлика значи е от него ,ако ли не поне знаеш че е друг проблема.

Re: Лоша работа на бензин при студен мотор - Фокус 1.6

Публикувано: 25 авг 2014, 20:47
от peigera
Такъв проблем имах с един Ескорт 1,6 16V. Не е нищо от изброеното:бобина, кабели и свещи, дебитомер, температурен датчик, ТПС, стъпково моторче, замърсена дросъл клапа, ламбда, дюзи, компютър- и май изброих цялата инжекционна система. В интерес на истината така и не успях да реша проблема защото един човек го видя и много го хареса и направо го взе. Единственото което беше останало за проверка беше датчика на главата който е между цилиндрите. А и цялата инсталация бях проверил за напукани изолации включително и всички маси на компютъра.
Дано не те разочаровам с този отговор но просто споделям опит по този проблем.

П.П. Колегата не се заяжда, наистина си го написал по начин по който малко трудно се разчита. Не се сърди и аз писах подобно преди време. Тази латиница така ми развали граматиката, че не е истина. Добре, че беше колегата Паци, че ми оправяше постовете всеки път, за което съм му МНОГО признателен, че ми спести много срам. :oops: :oops: :oops: