Смяна на главния хидравличен цилиндър на съединителя-Focus 2
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Смяна на главния хидравличен цилиндър на съединителя-Focus 2
Смяна на главния хидравличен цилиндър на съединителя- Ford Focus MK2
Симптоми: съединителят не изключва напълно, съединителят не работи коректно
Възможна причина: неизправен главен цилиндър на съединителя
Инструменти: набор глави, набор гаечни ключове, клещи, набор отвертки
1. Отвъртете и свалете капачката на казанчето на главния спирачен цилиндър:

2. Изтеглете спирачната течност от частта на спирачното казанче, която захранва хидравличния цилиндър на съединителя, като използвате подходящ шприц или спринцовка:
Внимание: казанчето има три секции: две за разделителните контури на спирачната система и една за хидравличния съединител!
3. Демонтирайте акумулатора и след това монтажната планка под него
4. Натиснете фиксиращите елементи в края на маркуча водещ към главния цилиндър на съединителя:

5. Свалете шланга:
6. С помощта на отвертка освободете фиксиращият елемент на накрайника на тръбопровода за хидравлично задвижване на съединителя:

7. Свалете тръбопровода от главния хидравличен цилиндър на съединителя:
Внимание: Преди да изпълните операцията, описана в т.8, свалете минусовата клема на акумулатора!
8. Отделете от стойката на педала на съединителя, изключвателя на системата за круиз контрол:

9. Свалете от стойката на педала на съединителя държача на проводниците и го преместете настрана;

10. Разтворете двата фиксиращи елемента разположени в каналите на педала на съединителя, с помощта на отвертка.

11. Завъртете главният цилиндър противоположно на часовниковата стрелка, под ъгъл приблизително равен на 60 градуса, до момента в който издатините разположени на фланеца на педала съвпаднат с прорезите, разположени в отвора на стойката на педала на съединителя:

(За завъртане на цилиндъра използвайте ето такива клещи:
12. Отвийте и свалете четирите гайки крепящи стойката на педала на съединителя към щита на моторния отсек:

13. Демонтирайте педала на съединителя:
14. Издърпайте в салона на автомобила главния хидравличен цилиндър на съединителя през отвора разположен в щита на моторния отсек.
15. Огледайте защитния маншон и уплътняващия елемент на цилиндъра. Ако има деформирани,повредени или огънати елементи, заминете цилиндъра.
16. Плъзнете фиксиращата скоба (обозначена с буква А на долната снимка) на края на маркуча , и след това го издърпайте от цилиндъра:

17. Инсталирайте новия хидравличен цилиндър и сглобете другите демонтирани детайли в обратен порядък.
18. Обезвъздушете хидравличния съединител!
ПО МАТЕРИАЛИ ОТ:
Симптоми: съединителят не изключва напълно, съединителят не работи коректно
Възможна причина: неизправен главен цилиндър на съединителя
Инструменти: набор глави, набор гаечни ключове, клещи, набор отвертки
1. Отвъртете и свалете капачката на казанчето на главния спирачен цилиндър:

2. Изтеглете спирачната течност от частта на спирачното казанче, която захранва хидравличния цилиндър на съединителя, като използвате подходящ шприц или спринцовка:
Внимание: казанчето има три секции: две за разделителните контури на спирачната система и една за хидравличния съединител!
3. Демонтирайте акумулатора и след това монтажната планка под него
4. Натиснете фиксиращите елементи в края на маркуча водещ към главния цилиндър на съединителя:

5. Свалете шланга:
6. С помощта на отвертка освободете фиксиращият елемент на накрайника на тръбопровода за хидравлично задвижване на съединителя:

7. Свалете тръбопровода от главния хидравличен цилиндър на съединителя:
Внимание: Преди да изпълните операцията, описана в т.8, свалете минусовата клема на акумулатора!
8. Отделете от стойката на педала на съединителя, изключвателя на системата за круиз контрол:

9. Свалете от стойката на педала на съединителя държача на проводниците и го преместете настрана;

10. Разтворете двата фиксиращи елемента разположени в каналите на педала на съединителя, с помощта на отвертка.

11. Завъртете главният цилиндър противоположно на часовниковата стрелка, под ъгъл приблизително равен на 60 градуса, до момента в който издатините разположени на фланеца на педала съвпаднат с прорезите, разположени в отвора на стойката на педала на съединителя:

(За завъртане на цилиндъра използвайте ето такива клещи:

12. Отвийте и свалете четирите гайки крепящи стойката на педала на съединителя към щита на моторния отсек:

13. Демонтирайте педала на съединителя:
14. Издърпайте в салона на автомобила главния хидравличен цилиндър на съединителя през отвора разположен в щита на моторния отсек.
15. Огледайте защитния маншон и уплътняващия елемент на цилиндъра. Ако има деформирани,повредени или огънати елементи, заминете цилиндъра.
16. Плъзнете фиксиращата скоба (обозначена с буква А на долната снимка) на края на маркуча , и след това го издърпайте от цилиндъра:

17. Инсталирайте новия хидравличен цилиндър и сглобете другите демонтирани детайли в обратен порядък.
18. Обезвъздушете хидравличния съединител!
ПО МАТЕРИАЛИ ОТ:

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта