Смяна на главния хидравличен цилиндър на съединителя-Focus 2

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Смяна на главния хидравличен цилиндър на съединителя-Focus 2

Мнение от Nebhotep » 19 авг 2014, 08:44

Смяна на главния хидравличен цилиндър на съединителя- Ford Focus MK2

Симптоми: съединителят не изключва напълно, съединителят не работи коректно

Възможна причина: неизправен главен цилиндър на съединителя

Инструменти: набор глави, набор гаечни ключове, клещи, набор отвертки


1. Отвъртете и свалете капачката на казанчето на главния спирачен цилиндър:

Изображение

2. Изтеглете спирачната течност от частта на спирачното казанче, която захранва хидравличния цилиндър на съединителя, като използвате подходящ шприц или спринцовка:

Внимание: казанчето има три секции: две за разделителните контури на спирачната система и една за хидравличния съединител!

3. Демонтирайте акумулатора и след това монтажната планка под него

4. Натиснете фиксиращите елементи в края на маркуча водещ към главния цилиндър на съединителя:

Изображение

5. Свалете шланга:

6. С помощта на отвертка освободете фиксиращият елемент на накрайника на тръбопровода за хидравлично задвижване на съединителя:

Изображение

7. Свалете тръбопровода от главния хидравличен цилиндър на съединителя:

Внимание: Преди да изпълните операцията, описана в т.8, свалете минусовата клема на акумулатора!

8. Отделете от стойката на педала на съединителя, изключвателя на системата за круиз контрол:

Изображение

9. Свалете от стойката на педала на съединителя държача на проводниците и го преместете настрана;

Изображение

10. Разтворете двата фиксиращи елемента разположени в каналите на педала на съединителя, с помощта на отвертка.

Изображение

11. Завъртете главният цилиндър противоположно на часовниковата стрелка, под ъгъл приблизително равен на 60 градуса, до момента в който издатините разположени на фланеца на педала съвпаднат с прорезите, разположени в отвора на стойката на педала на съединителя:

Изображение

(За завъртане на цилиндъра използвайте ето такива клещи: Изображение


12. Отвийте и свалете четирите гайки крепящи стойката на педала на съединителя към щита на моторния отсек:

Изображение

13. Демонтирайте педала на съединителя:


14. Издърпайте в салона на автомобила главния хидравличен цилиндър на съединителя през отвора разположен в щита на моторния отсек.

15. Огледайте защитния маншон и уплътняващия елемент на цилиндъра. Ако има деформирани,повредени или огънати елементи, заминете цилиндъра.

16. Плъзнете фиксиращата скоба (обозначена с буква А на долната снимка) на края на маркуча , и след това го издърпайте от цилиндъра:


Изображение

17. Инсталирайте новия хидравличен цилиндър и сглобете другите демонтирани детайли в обратен порядък.

18. Обезвъздушете хидравличния съединител!



ПО МАТЕРИАЛИ ОТ: Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта