Регулир. на механизма за превключване на предавките-Focus 2
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Регулир. на механизма за превключване на предавките-Focus 2
Регулиране на механизма за превключване на предавките- Ford Focus MK2
Симптоми: Затруднено превключване на предавките
Възможна причина: Нерегулирани жила за превклюване на предавките
Инструменти и материали: Ръкавици, набор от глави и гаечни ключове, набор отвертки, линийка и метална щангичка или пирон с диаметър 3 мм.
[/b]
1. Демонтирайте облицовката на централната колона между двете седалки:

2. Поставете скоростния лост в неутрално положение и поставете във вилката (обозначено с А) и в отвора (обозначен с Б) металната щангичка.


3. Демонтирайте корите под двигателя и радиатора;

4. Демонтирайте капака на кутията на механизма за превключване на предавките:

5. Натиснете копчето фиксиращо накрайника на жилото за избор на предавките и го издърпайте от накрайника, за да го отблокирате:


6. Измерете дължината на резбованата част на жилото с помощта на линийката, като предварително сте преместили лоста за избор на предавка до упор нагоре:

7.Измерете повторно, но след като преместите лоста до упор надолу:

8. Преместете лоста в средно положение и фиксирайте накрайника, като натиснете червения бутон.
9. Стартирайте двигателя и проверете включването на предавките, ако все още имате затруднения повторете регулировката.
10. Сглобете в обратна последователност.
ПО МАТЕРИАЛИ ОТ:
Симптоми: Затруднено превключване на предавките
Възможна причина: Нерегулирани жила за превклюване на предавките
Инструменти и материали: Ръкавици, набор от глави и гаечни ключове, набор отвертки, линийка и метална щангичка или пирон с диаметър 3 мм.
[/b]
1. Демонтирайте облицовката на централната колона между двете седалки:

2. Поставете скоростния лост в неутрално положение и поставете във вилката (обозначено с А) и в отвора (обозначен с Б) металната щангичка.


3. Демонтирайте корите под двигателя и радиатора;

4. Демонтирайте капака на кутията на механизма за превключване на предавките:

5. Натиснете копчето фиксиращо накрайника на жилото за избор на предавките и го издърпайте от накрайника, за да го отблокирате:


6. Измерете дължината на резбованата част на жилото с помощта на линийката, като предварително сте преместили лоста за избор на предавка до упор нагоре:

7.Измерете повторно, но след като преместите лоста до упор надолу:

8. Преместете лоста в средно положение и фиксирайте накрайника, като натиснете червения бутон.
9. Стартирайте двигателя и проверете включването на предавките, ако все още имате затруднения повторете регулировката.
10. Сглобете в обратна последователност.
ПО МАТЕРИАЛИ ОТ:

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта