Мондео МК3 2.0 ТДЦИ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
gerovv94
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 01 окт 2013, 23:22
Модел на автомобила: Ford Focus MK1
Status: Извън линия

Мондео МК3 2.0 ТДЦИ

Мнение от gerovv94 » 24 авг 2014, 17:41

здравейте колеги имам запитване от скоро съм горд собственик на мондео мк3 2003 2.0 тдци 115 кончета .. колата като цяло е перфектна само има един проблем ако не е паля 2.3 дни пали от 2-рото вартяне и при потегляне или на която и да е от предавките много трудно стига до 2-хил. оборота при потегляне ако пусна по бързо съединителя и настапя газта колата не тругва веднага а много много мудно докато се изкачи до 2-хил и от там влиза в турбо и хварчи но падне ли на 1100 -1200 оборота и трябват 8-9 секунди да качи до 2 хил. оборота някакви идеи ? ?

Потребителски аватар
Lighter
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 13 яну 2012, 21:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDdi 115hp Ghia 2001г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Мондео МК3 2.0 ТДЦИ

Мнение от Lighter » 24 авг 2014, 22:09

Имах абсолютно същия проблем, колата направо беше мъртвец до 2000 оборота, а след това с малко помощ като надуе много турбината, горе долу върви, но не е това вървене, което трябва да бъде, особено ако си с климатик или натоварен. Проблема беше елементарен, спукан маркуч по пътя на турбото, маркуча който от радиатора на интерколера отива към всмукателния колектор и егр клапана. Този маркуч е слабо място на мондеото и се пръска доста често, особено ако е некачествен. Аз сложих на няколко пъти стари маркучи, защото ми бяха под ръка и спуках 2 маркуча за 1 седмица, сега съм сложил метална тръба, само с преход от маркуч в края хванат с скоби. При моя двигател беше отдясно под кутията на акумулатора, а при тдци-то като застанеш пред капака трябва да е отляво горе точно под егр клапана. Огледай го, ако не се вижда да е спукан, опипай го от долната страна, но това е често срещан проблем и симптомите, които описваш са точно от това нещо.
Ако не се ориентираш, за този маркуч говоря:
Изображение
Изображение

angel0710
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 18 авг 2014, 21:03
Модел на автомобила: MONDEO
Status: Извън линия

Re: Мондео МК3 2.0 ТДЦИ

Мнение от angel0710 » 26 авг 2014, 18:55

Здравейте, имам Мондео МК3 2006г. 2000 TDCI 115кс свети ми индикатор двигател, ходих при доста майстори всеки казва различно мнение, какъв може да е проблема за да свети този датчик някой имал ли е подобен проблем? От време на време мени оборотите на двигателя.

Потребителски аватар
momo76
потребител
потребител
Мнения: 533
Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Мондео МК3 2.0 ТДЦИ

Мнение от momo76 » 27 авг 2014, 15:24

Ако искаш и на 10 "майстора" и 20 врачки я закарай, все тая. Иска си диагностика с правилната апаратура.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта