Модернизация на сист. за вентилация на картера Ford Escort

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Модернизация на сист. за вентилация на картера Ford Escort

Мнение от Nebhotep » 01 сеп 2014, 11:12

Eто това се получава при износена бутално- сегментна група на двигатели с пробег над 300 000 км. и каране на кратки градски разстояния:

Изображение

Изображение

Правим следното, ако не искаме зацапан филтър, замръзваща каша в тръбопроводите и мръсна дроселова клапа:

Въпросната модернизация е изпълнена както при Митсубиши галант, а именно маслените пари се отвеждат от капака на клапаните в въздухосборника след MAF датчика, а не както при Ескорт във въздушния филтър, където се превръщат в лед и запушват тръбите.

Намирате си подходящ тройник, например от VW № 06A 103 247 и го отрязвате така че да остане само единия край:

Изображение

Отрязвате маркуча отиващ от капака на клапаните към кутията на въздушния филтър:

Изображение

Изображение

Затапваме с подходящ материал отвара на филтърната кутия

Поставяме шланга в преходника и отбелязваме мястото за пробиване на дупка в тръбата:

Изображение

Изображение

С макетен нож изрязваме подходяща по диаметър дупка и с двукомпонентно лепило залепваме преходника за тръбата:

Изображение

Изображение

Изображение

Преди процедурата автомобилът е харчил 2 л. масло на 1000 км., а след това около 0.5 л. на 3 000 км.

Ето на колко километра е автомобила:

Изображение

Отчет след 10 000 км:

Чиста дроселова клапа:

Изображение

Малко масло в тръбата и чист MAF:

Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта