Смяна на аксесоарния ремък на 2.0 L Duratorq Diesel!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Смяна на аксесоарния ремък на 2.0 L Duratorq Diesel!
Смяната на ремъка изобщо не е сложна процедура, отнема около 15 минути.
ВАЖНО: Изваждаме ключа от запалването, за да не стане сакатлък!!!
1. Сваляме левия фар и кората над двигателя и имаме достатъчно място за достъп до ремъка;
2. Схема за разположение на ремъка и агрегатите:
1. Обтяжна ролка;
2. Генератор;
3. Ремък;
4. Компресор на климатика;
5. Шайба на коляновия вал.
3. С подходящ гаечен ключ завъртаме по часовниковата стрелка обтяжната ролка (ще се придвижи нагоре и към нас). На снимката се използва щифт 4 мм. за застопоряване на ролката(поставя се на подвижната част при отпусната напълно ролка и се опира на неподвижната част на ролката), но може и без него, въпреки че доста се усложняват нещата. Трябва да имаме търпение.
4. Преодоляваме съпротивлението на обтегача и с другата ръка внимателно сваляме стария ремък.
5. Слагаме новия ремък, като с лявата ръка отпускаме обтяжната ролка, а с дясната внимателно поставяме новия ремък като съблюдаваме по- горе указаната схема на първата снимка. Ако срещнем трудности с поставяне на ремъка, може да направим следното. Първо прокарваме ремъка през шайбата на коляновия вал и климатика и отпускайки обтяжната ролка го прокарваме и през алтернатора.
Finis номер на ремъка 1 381 643 - около 60 лева. Дължината на ремъка е 1203 мм.
Препоръката на производителя за смяна на аксесоарния ремък на всеки 200 000 км. e неизпълнима за нашите пътни условия. Преминем ли 80- 100 000 км. пробег е добре да имаме едно на ум. При скъсване на ремъка електрическата хидравлична помпа, изтощава акумулатора за около 10- 15 километра пробег.
ВАЖНО: Изваждаме ключа от запалването, за да не стане сакатлък!!!
1. Сваляме левия фар и кората над двигателя и имаме достатъчно място за достъп до ремъка;
2. Схема за разположение на ремъка и агрегатите:
1. Обтяжна ролка;
2. Генератор;
3. Ремък;
4. Компресор на климатика;
5. Шайба на коляновия вал.
3. С подходящ гаечен ключ завъртаме по часовниковата стрелка обтяжната ролка (ще се придвижи нагоре и към нас). На снимката се използва щифт 4 мм. за застопоряване на ролката(поставя се на подвижната част при отпусната напълно ролка и се опира на неподвижната част на ролката), но може и без него, въпреки че доста се усложняват нещата. Трябва да имаме търпение.
4. Преодоляваме съпротивлението на обтегача и с другата ръка внимателно сваляме стария ремък.
5. Слагаме новия ремък, като с лявата ръка отпускаме обтяжната ролка, а с дясната внимателно поставяме новия ремък като съблюдаваме по- горе указаната схема на първата снимка. Ако срещнем трудности с поставяне на ремъка, може да направим следното. Първо прокарваме ремъка през шайбата на коляновия вал и климатика и отпускайки обтяжната ролка го прокарваме и през алтернатора.
Finis номер на ремъка 1 381 643 - около 60 лева. Дължината на ремъка е 1203 мм.
Препоръката на производителя за смяна на аксесоарния ремък на всеки 200 000 км. e неизпълнима за нашите пътни условия. Преминем ли 80- 100 000 км. пробег е добре да имаме едно на ум. При скъсване на ремъка електрическата хидравлична помпа, изтощава акумулатора за около 10- 15 километра пробег.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 114 госта