Почистване на инжектори

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Почистване на инжектори

Мнение от dilyan81 » 15 ное 2014, 00:07

Привет колеги-от скоро съм горд собственик на Форд Ескорт комби 97г 1.8 16в Зетек-Е 115кс.Моля препоръчайте ми добавка за прочистване на инжекторите.Предстои ми смяна на свещи и кабели и ми се иска да "продухам" и инжекторите.За сега само с добавка,а при първа възможност и на ултразвук.Много ми е занемарена колицата и сега искам да я стегна като за себе си.Благодаря предварително :)
http://www.senax.bg/eshop/product/53/do ... tsion.html
Тази добавка дали е подходяща?
Малко съм невеж - това ми е Първата кола(срамота на 33 години съм)

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от opex » 15 ное 2014, 01:13

Имала ли е газ тая кола?
С какъв пробег е? (до колкото е известен)
Към какви свещи (марка/модел) и кабели сте се ориентирали?
Кое и е занемареното? Правена ли и е компютърна диагностика да се види сензори/датчици в границите ли са?
Питам от интерес за да ви кажа къде и какво да направите с точно тази кола ;) преди да сте пръснали торба пари ей така :)Че с тези добавки след това най-много да трябва само да се сменя горивен филтър, понеже ако е карана само на бензин той самия почиства инжекторите, а добавката ще разгради част от утаените боклуци в резервоара и ще ги набие във филтъра.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от dilyan81 » 15 ное 2014, 07:19

Добри въпроси-взех колата след година престой в бокса и ремонт на всичко по окачването,таблото,съединителя,спирачките и ремъци и ролки.Аз и смених горивната помпа,масло и филтри.Диагностика не знам да и е правена-мотора трудно стартира и има неравномерна работа на празен ход(постоянни вибрации) и се опитва да гасне от време на време.След като запаля трябва да изчакам да позагрее,че иначе двигателя придърпва и реагира със забавяне на командите с газта.При топъл двигател има проблем с падането на оборотите по някой път при движение по инерция(ако не подам гас падат до 400 и угасва).По уреди е на 32 420 километра-реално е най-вероятно на 200-300 000+ километра.За съжаление сега нямам възможност(финансова) да проверят стъпковото моторче и маф сензора.При работа на празен ход държи около 900 оборота стабилни и само по някой път след леко претрисане на мотора оборотите падат и гасне.Има теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните и свещите са омаслени(може и от там да са проблемите).За марка на свещите и кабелите нямам ориентация-не съм запознат какво е по-добре да избера :( Колата е карана само и единствено на бензин.

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от dreadx » 15 ное 2014, 07:49

Преди смяната на ремъците и ролките също ли беше така?

Тази добавка ми свърши добра работа, за да си почистя дюзите на Мицубишито. Обаче свалих дюзите и им пуснах ток с трансформаторче и им капах от добавката - само така се почистиха, а не с наливането й в резервоара.

dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от dilyan81 » 15 ное 2014, 19:07

Ами преди смяната на ремъците не знам как е била-взех я след това.Казаха ми само,че трудно пали.При работа на празен ход мотора си държи стабилни обороти и има едно постоянно претрисане(все едно 1 от цилиндрите не работи както трябва).В понеделник или вторник ще я карам в сервиз да спрат теча на масло от мотора и да сменят свещите и кабелите и чак след това като я видя как се държи ще решавам какво да направя.Както каза колегата в предния пост - няма да се изхвърлям на ремонти за маса пари без да се знае какво и на колата.

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от peigera » 15 ное 2014, 19:36

`Я първо и замери компресия, преди да сменяш кабели, свещи и да купуваш добавки.

dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от dilyan81 » 15 ное 2014, 19:42

Ще бъде проверено и това-Благодаря за идеята :)

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от OgiDogi » 15 ное 2014, 21:37

dilyan81 написа:... след година престой в бокса...
...мотора трудно стартира и има неравномерна работа на празен ход(постоянни вибрации) и се опитва да гасне от време на време...
...След като запаля трябва да изчакам да позагрее,че иначе двигателя придърпва и реагира със забавяне на командите с газта...
...Колата е карана само и единствено на бензин.
Я, вземи:
- първо да източиш или доизгориш бензина от резервоара до капка, без замисляне и компромиси да доливаш "пресен"!!!
- да налееш нов (приготвен в туба, в очакване старият да свърши)
- да разкачиш акумулатора за една нощ
- след няколко дни каране пиши пак, да кажеш дали има промяна в работата на двигателя
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от dilyan81 » 15 ное 2014, 22:09

Ще действам стъпка по стъпка и ще изключвам едно по едно нещата,за да може да се разбере какъв реално е бил проблема.Забравих да спомена,че нямам капачка на резервоара.Задължително ще споделя какво действие(действия) е оправило проблемите с мотора-тъкмо ще дам и мнение за сервиза към,който съм се ориентирал за сега.Ако ли пък не стане работата ще се насоча към ФордМаняка да ми излекува машината :)

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от paci » 16 ное 2014, 01:16


Опитах се да обходя мотора, но проблема се вижда чак към края на ауспуха.
Проблема в клипа се оказа в свещите.
Голямо въртене на кабели и свещи .. па нови кабели ... стари свещи ...
2 работещи комплекта прецаках.
Сагата ми с кабели и свещи започна именно от теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните.

Решението:
Сменява се гарнитурата и се сменяват кабелите в комплект със свещите.
Разбрах го по трудния начин. Не знаех, че това масло там е чак такъв проблем.

Вече всичко е наред :)

dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от dilyan81 » 16 ное 2014, 18:05

Интересно-утре ще проверя моя кюнец как звучи и вечерта ще я закарам на лечение.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от opex » 16 ное 2014, 19:15

Мога да помогна с диагностика каквато няма по сервизите, но ме притеснява как е станало зацепването на валовете след смяната на ангренажа.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от dilyan81 » 16 ное 2014, 19:22

Ами това е божа работа-предният път в сервиза дето ще ходя утре ми смениха маслото и направиха пълен оглед на колата и ми казаха,че проблема с мотора е заради теча на масло,което цапа свещите.Двете леви свещи имат по 1 пръст масло по тях.Да мине ремонта и ще видим какво ще стане.Няма да откажа помощ от специалист :)

dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от dilyan81 » 17 ное 2014, 21:20

Оставих животното в сервиза-най-вероятно в четвъртък ще си го прибера и ще дам инфо за части и за поведение на зверчето

dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от dilyan81 » 20 ное 2014, 20:09

И така взех си преди малко звяра-трудният старт все така си го има.Обаче след стартиране мотора вече работи спокойно и без вибрации.И след макс 30 секунди работа на място потеглих без проблеми и колата си вървеше добре и мотора реагираше веднага на командите с газта.Така че определено проблемите са били от свещите(старите видимо са много зле).Сменена е и гарнитурата на капака на клапаните,за да не се прецакат и новите свещи.Кабелите за свещите са Беру,Самите свещи така и не ми казаха от сервиза каква марка и модел са-споделиха само,че са оригинални за Форд(има изписан код за свещите на фактурата от сервиза-Y1 493 001).Цена на 1бр. свещ 19 лв с ддс :( Общо за гарнитура на капака на клапаните(цена 34лв),нови кабели за свещите(цена70лв) и свещи(цена 4x19лв)+ труд=210лв.Вие кажете дали е висока цената,че отскоро се занимавам със сервизи.Ремонта е направен в АСД в Обеля(четох във форума лош отзив за този сервиз).

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от paci » 20 ное 2014, 20:24

dilyan81 написа:Самите свещи така и не ми казаха от сервиза каква марка и модел са-споделиха само,че са оригинални за Форд(има изписан код за свещите на фактурата от сервиза-Y1 493 001).Цена на 1бр. свещ 19 лв с ддс :( Общо за гарнитура на капака на клапаните(цена 34лв),нови кабели за свещите(цена70лв) и свещи(цена 4x19лв)+ труд=210лв.Вие кажете дали е висока цената,че отскоро се занимавам със сервизи.Ремонта е направен в АСД в Обеля(четох във форума лош отзив за този сервиз).
Дали е скъпо? За мене е скъпо. Но щом си опрял до услугите на други хора .. и те трябва хляб да ядът :)
Свещите май верно са ти оригинални FoMoCo. Което е много добре.
Обаче в МП май са около 10лв парчето. Колко са точно само след проверка може да се каже.
Поне моите са от там и са горе-долу в тази цена. Взимал съм ги отдавна и не помня точни цифри.
Кабели съм взел TESLA уж за пробата и за сега всичко е наред. Цена като за мен 30лв.
Гарнитура на капака - 9 лв.
Работата си е от мен :)

Дано всичко е наред при теб мноого километри :)

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от essex » 20 ное 2014, 20:37

Значи миналата година купувах ФоМоКо на цена 11 лв за брой от магазина на пазара Димитър Петков, който се води че само оригинални части на форд продават.Кабелите на свещите на Тесла и гарнитурата на Паиен на бащата ка ескорт ги смених тази година, кабелите струваха 46 лв на Тесла от Косер, това са най-евтините кабели горе долу, а гарнитурата не помня, но може би 16 лв
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от dilyan81 » 06 дек 2014, 00:24

Да споделя малко инфо-и с новите свещи и кабели проблемите с двигателя са пак същите-труден старт(пали след 2-3-4 секунди на стартер-все пак от първия път).Понякога пали на 3 цилиндъра и дори след като загрее мотора има постоянни леки и неравномерни вибрации.Имам усещането,че на моменти колата върви като отвързана,а през останалото време е малко мудна(поне според мен като за 115 коня).На празен ход държи около 850-950 оборота(леко играят от време на време).При движение понякога при изключване от скорост оборотите падат до 500 и аха да изгасне и после сами се вдигат до 950.Препоръчаха ми да сменя бобината.За сега е това-като сменя бобината ще пиша пак!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от HACKO » 06 дек 2014, 08:57

Така както си тръгнал, след някой месец, ще имаш стара кола на себестойност колкото Фокус 2010. Защо преди да продължиш, не я заведеш при Фордманияка да си поговори с нея и да ти каже какво и трябва?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Re: Почистване на инжектори

Мнение от dilyan81 » 15 яну 2015, 19:40

Привет колеги-проблема с паленето и "мизерната" работа на мотора като е студен е решен!Оказа се грешна процедура за стартиране на студен двигател(изчетох ръководството за Ескорт от "корица" до "корица") и се оказа,че трябва да паля с натиснат съединител(кой да ми каже).Направо ми е жал за брата на жена ми-2 години се е мъчил с тази кола с "майстори" да оправят мотора,а то какво е било.Като му казах как се решава проблема му стана лошо на човека.Добре,че Ви Послушах да не се Изхвърлям на разни ремонти!!!Благодарности на Всички Помогнали!!!
Поздрави :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта