Смяна на съединител Фокус, 2000 г, 1.8 TDI
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 08 апр 2012, 23:43
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Смяна на съединител Фокус, 2000 г, 1.8 TDI
Здравейте,
днес ме зарадваха с тази прекрасна новина.
Проблема е следния когато запаля колата се чува тракане, от ляво на колата под волана. Когато натисна съединителя спира тракането, когато давам газ също спира.
Когато колата е на една страна също не трака (на ляво като е под наклон), това ме наведе на мисълта за маслко на скоростите, но всичко е наред, провериха го.
Така че окончателно ми казаха че са лагери на скоростите + съединител, ремонта май ще е поне 800 лв.
Колата ми е 2000 г, с видими забележки драскотини, зажулвания.. като видях цените как вървят в мобилето и като знам как и с тези козметични дефекти отвън дори не мога и толкова да и взема, то се чуда какво да права, този ремонт ще е равен на 1/2 от цената на колата... някой да ми даде съвет ако е бил на моето положение...
Казаха ми да продавам колата, но кой ще купи тракаща кола? трябва да е луд.. така че и това не ми се вижда смислено.
Мисля да си я карам още известно време поне няколко месеца докато реша какво да правя.
Надявам се че няма да е проблем зимата, тъй като ми е направило впечетление че на хлъзкав и мокър път като има съпротивление, колата започва да дига обороти ако давам газ, но да отлепя едва едва от пътя, но когато набера скорост 20-30км и включва на 3-та 4-та всичко се оправя.
днес ме зарадваха с тази прекрасна новина.
Проблема е следния когато запаля колата се чува тракане, от ляво на колата под волана. Когато натисна съединителя спира тракането, когато давам газ също спира.
Когато колата е на една страна също не трака (на ляво като е под наклон), това ме наведе на мисълта за маслко на скоростите, но всичко е наред, провериха го.
Така че окончателно ми казаха че са лагери на скоростите + съединител, ремонта май ще е поне 800 лв.
Колата ми е 2000 г, с видими забележки драскотини, зажулвания.. като видях цените как вървят в мобилето и като знам как и с тези козметични дефекти отвън дори не мога и толкова да и взема, то се чуда какво да права, този ремонт ще е равен на 1/2 от цената на колата... някой да ми даде съвет ако е бил на моето положение...
Казаха ми да продавам колата, но кой ще купи тракаща кола? трябва да е луд.. така че и това не ми се вижда смислено.
Мисля да си я карам още известно време поне няколко месеца докато реша какво да правя.
Надявам се че няма да е проблем зимата, тъй като ми е направило впечетление че на хлъзкав и мокър път като има съпротивление, колата започва да дига обороти ако давам газ, но да отлепя едва едва от пътя, но когато набера скорост 20-30км и включва на 3-та 4-та всичко се оправя.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединител Фокус, 2000 г, 1.8 TDI
Вместо да ремонтираш лагерите на скоростите,смени цялата кутия- от 150-250 лв,въпрос на късмет и пазарлък.
А съединителя - нов, ако помпата не е протекла може и да не я сменяваш и едва ли ще стигнеш до 800 лв.
А съединителя - нов, ако помпата не е протекла може и да не я сменяваш и едва ли ще стигнеш до 800 лв.
-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединител Фокус, 2000 г, 1.8 TDI
Смени съединителя и колата ще ти се оправи.На скоростите им няма нищо,
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 108 госта