Страница 1 от 1
					
				Изпуснах камък...
				Публикувано: 29 ное 2006, 01:31
				от snaiperisto
				...от гедоре в тръбата която отива в кутията на въздушния филтър . То между тая тръба и кутията на филтъра има маркуч , ама аз го бях свалил..
 
  Та понеже не се вижда нищо по надолу покрай тръбата , не знам кво ще се наложи да демонтирам...?
  
   
     Между другото : тая простотия я направих докато сменявах горивния филтър и след като го бях сменил...фордо не запали , по-точно запали ама кюф-кюф и угасна.
 
  
  Ако някой не знае за ква кола става въпрос : Мондео ТД
			 
			
					
				
				Публикувано: 29 ное 2006, 08:05
				от plamenford
				има едни магнитни пръчки като разтягаща се антена,магнита е много здрав.продават се почти на всякаде
			 
			
					
				Re: Изпуснах камък...
				Публикувано: 29 ное 2006, 09:23
				от Dundee
				snaiperisto написа:Между другото : тая простотия я направих докато сменявах горивния филтър и след като го бях сменил...фордо не запали , по-точно запали ама кюф-кюф и угасна.
При мен става така като забравя да напомя с бутончето, което е над горивния филтър, за да се качи нафта до помпата? Помпа се докато стане твърдо на натиск. После въртиш и трябва бързо да запали.
 
			
					
				Re: Изпуснах камък...
				Публикувано: 30 ное 2006, 00:55
				от snaiperisto
				Dundee написа:snaiperisto написа:Между другото : тая простотия я направих докато сменявах горивния филтър и след като го бях сменил...фордо не запали , по-точно запали ама кюф-кюф и угасна.
При мен става така като забравя да напомя с бутончето, което е над горивния филтър, за да се качи нафта до помпата? Помпа се докато стане твърдо на натиск. После въртиш и трябва бързо да запали.
 
 
 Помпах като луд , стане твърдо ...после пак е меко , все едно не съм го монтирал като хората , ама немие сефте...все едо смуче въздух отнякъде...ама това ще го "мисля" като извадя желязото от колектора.
 
			
					
				
				Публикувано: 30 ное 2006, 11:19
				от 1.8d
				Ами така както го разправяш наистина смуче и нафтата се връща веднага в резервоара.Виж си съединенията някъде може да е хлабаво или скобата да е стегнала накриво
			 
			
					
				
				Публикувано: 30 ное 2006, 19:46
				от HACKO
				Отвори кутията на филтъра(ама внимателно) камъка трябва да е при филтъра. Внимавай да не го изтървеш по-навътре, че пак ще умре.
			 
			
					
				
				Публикувано: 30 ное 2006, 23:12
				от T punchev
				Може да нес и монтирал филтъра както трябва( да не са легнали гарнитурките както трябва).Аз миналата седмица смменявах и помпах около 5 пъти на инжектора.Помпам,въртя,,помпам въртя.....
			 
			
					
				
				Публикувано: 01 дек 2006, 00:54
				от snaiperisto
				T punchev написа:Може да нес и монтирал филтъра както трябва( да не са легнали гарнитурките както трябва).Аз миналата седмица смменявах и помпах около 5 пъти на инжектора.Помпам,въртя,,помпам въртя.....
 
  Извадих го камъка...смених гарнитурките (за кой ли път) на филтъра , пак помпах ама не , обаче закачих фордо за сонатата и се дърпахме по околовръстното ... запалих го и работи добре , са съм го оставил с грозната муцуна в посока "марш от двора" та утре ако нафтата е в резервоара и пак ми прави ядове ще "играе въжето отново".
 
			
					
				
				Публикувано: 01 дек 2006, 09:33
				от Dundee
				Аз преди време имах един филтър, който явно беше менте, щото размерите му бяха с много малко, но по-различни. Някак си по-тесен беше и явно не прилепваше добре за корпуса и капачето отдолу. С него ми се налагаше всяка сутрин да припомпвам нафта, иначе падаше здраво въртене докато помпата си дръпне сама и бръмне. Просто отнякъде изпускаше. С новия филтър (гледах добре да го напасна и затегна) засега нямам проблеми с паленето и след по-дълъг престой.
			 
			
					
				
				Публикувано: 02 дек 2006, 03:42
				от snaiperisto
				Dundee написа:Аз преди време имах един филтър, който явно беше менте, щото размерите му бяха с много малко, но по-различни. Някак си по-тесен беше и явно не прилепваше добре за корпуса и капачето отдолу. С него ми се налагаше всяка сутрин да припомпвам нафта, иначе падаше здраво въртене докато помпата си дръпне сама и бръмне. Просто отнякъде изпускаше. С новия филтър (гледах добре да го напасна и затегна) засега нямам проблеми с паленето и след по-дълъг престой.
 
   Има нещо такова , стария филтър беше Моторкрафт-некъф (бял с надписи) а новия е Бош (черен) и като го наложих един върху друг новия е с по голям диаметър в горната част.
 
   От както снощи го дърпах и запали не нема ядове...до следващия път.
 
   А железото го извадих с тел и среден пръст , не беше потънал много...
 
			
					
				
				Публикувано: 04 дек 2006, 10:03
				от 1.8d
				snaiperisto написа: Има нещо такова , стария филтър беше Моторкрафт-некъф (бял с надписи) а новия е Бош (черен) и като го наложих един върху друг новия е с по голям диаметър в горната част....
Хм,странно...???Явно Моторкрафт-та е дефектен...През лятото нали си задръстих горивната система и свалях резервоара да го чистя и т.н.,че смених 2-3 филтъра,всичките си бяха със стандартни размери от каталога за филтрите.Този дето свалих от колата незнам каква марка беше,но аз първо сложих Бош,след това след поредната промивка сложих и в момента съм с Филтрон,всичките си паснаха без някакво разминаване в размера
 
			
					
				
				Публикувано: 05 дек 2006, 12:21
				от red
				нямаш грижа това е нормално трябва да се помпа.....
не знам само защо не коментира идиотското място на филтъра - всичко става в нафта
			 
			
					
				
				Публикувано: 06 дек 2006, 00:45
				от snaiperisto
				red написа:нямаш грижа това е нормално трябва да се помпа.....
не знам само защо не коментира *ЦЕНЗУРИРАНО* място на филтъра - всичко става в нафта
 
  Ооо , мястото на филтъра е "на кучето в г.зъ" , на пръв поглед изглежда елементарно , ама...
 
			
					
				
				Публикувано: 07 дек 2006, 12:50
				от Ivan_sotirov
				колега и аз го имах и все още имам този проблем с нафтата! Смених три филтъра, н обез резултат. Нито помпане с помпичката нито нищо не помага... В един момент няма проблеми, и след това помпичката "омеква...", дори и в движение го прави по някога... Ислед дълго време ходене по мъките се оказа, че в резервора се получава вакум и спира притока н анафта към двигателя и след отваряне и затваряне на капачката на резервоара всичко се оправя... оказа, че някакъв отдушник на резервоара се е запушил и от там е проблемацията...  
