Датчик обр. подв. выхлопных газов
- bulgarche-to
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 18 окт 2014, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus мк1 Trend 1.8TDI 90h.p. '00
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Датчик обр. подв. выхлопных газов
Това е неизправността на Форд Фокус 1, която ми излезе при диагностика на място. При форсиране на двигателя, при високи обороти навлиза по-голямо количество изгорели газове, което задавя двигателя и губи мощност.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Датчик обр. подв. выхлопных газов
Лошо.
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Датчик обр. подв. выхлопных газов
Блокирал EGR ?
- bulgarche-to
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 18 окт 2014, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus мк1 Trend 1.8TDI 90h.p. '00
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Датчик обр. подв. выхлопных газов
Не разбирам
До колкото разбрах това са два филтъра, които се контролират електрически.
Левият е с гумена мембрана, която механически е здрава (пробваха я с тръбичка дали прави вакуум). Десният, който е цилиндричен, подава импулс. Вероятно проблема е в левия, но не го установиха със сигурност.
До колкото разбрах това са два филтъра, които се контролират електрически.
Левият е с гумена мембрана, която механически е здрава (пробваха я с тръбичка дали прави вакуум). Десният, който е цилиндричен, подава импулс. Вероятно проблема е в левия, но не го установиха със сигурност.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1612
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Датчик обр. подв. выхлопных газов
На теб поне Ямбол ти е наблизо, поне диагностиката да я прави човек, дето може да го установи какво казва и машинката. Иначе прибора е безполезен, ако не знаеш за какво е и как се чете.
http://clubford.org/forum/memberlist.ph ... le&u=10879
Поздрави
http://clubford.org/forum/memberlist.ph ... le&u=10879
Поздрави
- bulgarche-to
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 18 окт 2014, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus мк1 Trend 1.8TDI 90h.p. '00
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Датчик обр. подв. выхлопных газов
Колата има мощност след продължителен престой в паркирано състояние. След 20 часа на място има мощност в продължение на 3-4 минути (3 километра), след което стоя 5 часа угасен двигателя и сега пак няма. Но след продължителния престой и преди ми е правило впечатление че върви добре.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Датчик обр. подв. выхлопных газов
Код за грешка...сам по себе си нищо не значи. Закарай колата да я погледне човек, дето си има някаква идея от нафталинови мотори.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Датчик обр. подв. выхлопных газов
Да това е грешка за ЕGR клапана: P0409 Система EGR датчик А
Показанията на датчика за положение, който е на самия клапан са от 2,9 до 3 волта на празен ход и има параметър показващ и положението на клапана в милиметри - 9 мм. Проверете коефициента на запълване в проценти. Ако е 0% и при увеличение на оборотите не се променя, то най- вероятно клапана е неизправен. Проверете също дали няма прекъснати кабели към датчика или някъде да е оголена изолацията и да замасява.
Ако няма ефект следва чистене на клапана, с малко вероятност за успех. А най- накрая последният етап е неговото затапване и зачистване на грешката. Успех!
Показанията на датчика за положение, който е на самия клапан са от 2,9 до 3 волта на празен ход и има параметър показващ и положението на клапана в милиметри - 9 мм. Проверете коефициента на запълване в проценти. Ако е 0% и при увеличение на оборотите не се променя, то най- вероятно клапана е неизправен. Проверете също дали няма прекъснати кабели към датчика или някъде да е оголена изолацията и да замасява.
Ако няма ефект следва чистене на клапана, с малко вероятност за успех. А най- накрая последният етап е неговото затапване и зачистване на грешката. Успех!
- bulgarche-to
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 18 окт 2014, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus мк1 Trend 1.8TDI 90h.p. '00
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Датчик обр. подв. выхлопных газов
Проблема все още не е отстранен. Проблема е недостиг на гориво заради EGR. Той е затапен, но явно е и неработещ. Варианта е да пробвам да закача чужд EGR (докато двете работят) на моята кола или направо да сложа нов.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Датчик обр. подв. выхлопных газов
Колега,моля да ми напишеш номера на грешката която записва колата.
Това колата от подписа ли е?
Това колата от подписа ли е?
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта