Автоматик 2,9i меша последните 2 предавки
Публикувано: 09 фев 2015, 00:16
Здравейте колеги. Задавам въпроса, с очакване да чуя.. не добра новина този път. И така - колата е Скорпио 2,9i автомат - 1994г - с по-новите автоматични, като на последните скорпиа (не помня как се водеха като модел). От скоро започна да прави странни неща - първите предавки ги сменя отлично. При скорост на д 80км/ч естествено включва на предпоследната, и след малко хоп - на последната. Така държи малко. Но , след малко пак връща на предишната.. после пак на последната. Задържи малко, айде на предишната.. Кара кара така, сети се, че ще превключи за малко на последната, почуди се дали да я задържи, айде пак на предишната.. And so on.. Тук е момента да дам и наличните жокери:
- прави го като цяло от както започнах да откачам всяка вечер минусовата клема от акумолатора (заради проблеми с алтернатора). Не знам дали е съвпадение това, или причина.
- проблема го има както на газ, така и на бензин.
- има достатъчно ATF в скоростите - проверено след изминати 15-на километра на работещ ДВГ на неутрална.
- последно съм доливал към 2 шишета ATF на Приста, поради мизерен теч от датчик на скоростната. Подчертавам - евтин, на Приста.
- странно, но от както започна мешането на последните предавки, включването от неутрална на директна (или на задна) стана доста по-"меко". Преди се усещаше малко по-осезаемо ритане. Превключването на всички останали предавки също е доста по-меко, да не казвам, че стана незабележимо.
- няма никакви странични или каквито и да е шумове от скоростната при каквото и да е положение. Тиха си е както си беше и преди 6 години.
- при всички останали предавки поведението е нормално - превключва ги на време, при подаване на газ си връща на предишната, изпълва си ги оптимално както винаги, kick-down-а работи при натиснат до дъното педал.. Всичко друго - видимо е наред.
Колеги изключително благодарен съм Ви, понеже не за първи път намирам помощ тук![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- прави го като цяло от както започнах да откачам всяка вечер минусовата клема от акумолатора (заради проблеми с алтернатора). Не знам дали е съвпадение това, или причина.
- проблема го има както на газ, така и на бензин.
- има достатъчно ATF в скоростите - проверено след изминати 15-на километра на работещ ДВГ на неутрална.
- последно съм доливал към 2 шишета ATF на Приста, поради мизерен теч от датчик на скоростната. Подчертавам - евтин, на Приста.
- странно, но от както започна мешането на последните предавки, включването от неутрална на директна (или на задна) стана доста по-"меко". Преди се усещаше малко по-осезаемо ритане. Превключването на всички останали предавки също е доста по-меко, да не казвам, че стана незабележимо.
- няма никакви странични или каквито и да е шумове от скоростната при каквото и да е положение. Тиха си е както си беше и преди 6 години.
- при всички останали предавки поведението е нормално - превключва ги на време, при подаване на газ си връща на предишната, изпълва си ги оптимално както винаги, kick-down-а работи при натиснат до дъното педал.. Всичко друго - видимо е наред.
Колеги изключително благодарен съм Ви, понеже не за първи път намирам помощ тук
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)