Страница 1 от 1

Въздух в горивната система

Публикувано: 05 май 2015, 13:20
от Miri4
За двигателя от профила.
Отдавна даваше признаци за това, но едва сега сложих прозрачен маркуч между филтъра и помпата и го видях ясно.
Като размърдам бързите връзки по горивния филтър ясно се вижда и промяна в количеството въздух. Представям си какво е било през зимата. Т.Е. проблема е в бързите връзки.Интересното е ,че нямам теч на нафта от никъде.Но това се дължи на факта ,че системата до ГНП работи под вакуум,защото засмукващата помпа се намира в ГНП.
Въпроса е:

1. Могат ли да се закупят на човешкки цени само бързи връзки и от къде.
За МПфое не говорим. Там предлагат смяна на цялата система. За цената няма да говоря за да не получите удар.

2. Има ли начин да се ремонтират наличните.
Предполагам,че трябва да се сменят О пръстенчета но въпреки че много ги оглеждах не видях начин това да стане.Ако някой е правил това да споделя.

Благодаря предварително.

Re: Въздух в горивната система

Публикувано: 05 май 2015, 19:57
от kilikanzer
Иди в някоя автоморга и си вземи точно каквото ти трябва заедно с маркучите.Не съм гледал по магазините за тия бързи връзки,но и маркучите са поопечени и незнам как ще се държат след смяната.

Re: Въздух в горивната система

Публикувано: 05 май 2015, 21:28
от paco-67
Колега,махни всички шлаухи с бързи връзки и си купи маркуч за нафта на гейтс и със скоби решаваш проблема завивинаги.Аз съм така на ескорта.

Re: Въздух в горивната система

Публикувано: 06 май 2015, 18:11
от Miri4
Колега paco-67 това ми е ясно но е свързано със сваляне на резервоара и не ми се иска. Но ако другото не става и това ще се прави. Между другото от къде купи тези маркучи и добри ли са .До сега са ми показвали разни които не ми харесват.

Re: Въздух в горивната система

Публикувано: 06 май 2015, 18:36
от mi6o
Здравей колега. Колегата Пацо има предвид да сложиш прозрачни маркучи преди и след горивния филтър. Няма защо да сваляш резервоара. При тебе е друга гледката, но аз го направих така на моя Хенри ( маркучите не ги знам какви са, едно приятелче ми ги подари, но със сигурност не са Гейтс и нямам никакви ядове от както съм ги сложил-над 2 г. със сигурност има )
Изображение
Поздрави

Re: Въздух в горивната система

Публикувано: 06 май 2015, 18:50
от Miri4
Колега mi6o ако ще сменям тези шибани бързи връзки искам да ги сменя всичките и да не ги мисля повече. При мен с тях се тръгва още от резервоара. По пътя до входа на филтъра има още една ??!! и тогава влиза във филтъра.

Re: Въздух в горивната система

Публикувано: 06 май 2015, 19:50
от ЯЛТА
Защо пък чак от резервоара, моите са сменени всичките само отпред,- там където се нуждае от повече разкачане по обясними причини.

Re: Въздух в горивната система

Публикувано: 07 май 2015, 00:09
от Conan_1
А какви са ти симптомите при тоя въздух из горивото, какво ти го подсказа?

Re: Въздух в горивната система

Публикувано: 07 май 2015, 06:19
от paco-67
Прозрачните маркучи след време се удървят.Аз взех гумени маслоустойчиви.Има ги в всеки автомагазин, само непомня размера.

Re: Въздух в горивната система

Публикувано: 07 май 2015, 09:20
от Miri4
А какви са ти симптомите при тоя въздух из горивото, какво ти го подсказа?

Преди всичко трудно палене през зимата.То е въртене , тресене на двигателя, особенно в първите секунди докато изгони "големия" въздух.
Леко повишени вибрации при нормална работа.Тия симтоми са особенно характерни ако колата не е палена 2-3 дена и е доста студено.Сега при затопляне на времето тия симптоми почти изчезват.

Re: Въздух в горивната система

Публикувано: 07 май 2015, 14:33
от ieiei
Разглобяват се(моята се разглоби сама),но незнам как.Това отпред е "втулка"и след нея пръстена(при мен с жълт цвят).
Има го същия в магазините (20ст).Стария направо се натроши ,нямаше никаква еластичност.

Re: Въздух в горивната система

Публикувано: 07 май 2015, 19:37
от Miri4
ieiei не разбрах разглоби ли се или се счупи.Ако могат да се разглобят това е идеалния вариант. Сменяш си О пръстените и си свиркаш.

Re: Въздух в горивната система

Публикувано: 07 май 2015, 20:53
от stefan_h
имах преди време проблем с въздуха в горивото и на двете коли - Ескорт и Мондео и колкото и да разпитвах така и не получих конкретен отговор за конкретния проблем. Накрая се ядосах и започнахме с един приятел да проверяваме наред. Първата стъпка беше с прозрачни маркучи навсякъде за да локализираме мястото. След няколкодневни проби се оказа , че при Ескорта вземаше въздух от място , за което никой не можеше да предположи - тялото за което се захваща горивния филтър. За него закрепена подкачващата помпа и от там вземаше въздух. Разглобих всичко , но не подлежеше на ремонт - имаше пукнатина в корпуса. Ново тяло струваше трицифрена сума. Направихме проба да прекараме горивото през алтернативен горивен филтър ( мисля , че беше за фолксваген ) и въздуха веднага спря. Хванах "новия" филтър с 2 свински опашки и като сменям филтъра режа опашките , хвърлям го и слагам новия с 2 опашки :)

При мондеото беше доста по-сложно. Вървяха си мехурчета по тръбите и неможеше да разберем от къде. След упорито търсене се оказа , че взема въздух от резервоара. По-точно под задната седалка където е сондата на резервоара има 2 тръбички на щипки и като ги отворих О-пръстените бяха почти скъсани и на цвят тъмно кафяви и бяха по два броя на тръба. Смених всички О-пръстени и въздуха спря.
Кофтито е , че тези бързи връзки много лесно се чупят , но пък като се стегнат после със свински опашки пак се получават нещата.
В МП тези бързи връзки са доста скъпи , но ми казаха че имало някакви подобни на Пежо и били в пъти по-евтини.
На Мондеото веднъж счупих една щипка от тези където са на дюзите и ми донесоха същата щипка от Пежо и струваше някакви 4-5 лв.
Та ако си упорит , търпелив и инат , запряташ ръкави и търсиш наред :)

Re: Въздух в горивната система

Публикувано: 08 май 2015, 09:24
от Miri4
Благодаря stefan_h .До колкото разбрах тия бързи връзки не подлежат на ремонт./смяна но О пръстени/.