Придръпване на двигателя при 1,8 TDCI 2006

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
krassigeoriev
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 25 сеп 2008, 10:15
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./ Focus MK3 1.6 tdci / Ford Fusion 1.4 tdci
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Придръпване на двигателя при 1,8 TDCI 2006

Мнение от krassigeoriev » 09 май 2015, 18:03

Здравейте колеги, имам един дразнещ проблем.
От скоро имам дизелов автомобил, какъвто не съм имал до сега. При превключване от по ниска към по висока предавка на около 1200-1300 об. при подаване на газ колата забива муцуна за няколко стотни от секундата, след което отпушва и тръгва нормално - и не го прави винаги, а по скоро когато температурата на двигателя се вдигне над 50-60 градуса?
Правиха ми диагностика на двигателя и казаха, че няма грешки.
FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./fiesta 1.3 1999г.

Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Придръпване на двигателя при 1,8 TDCI 2006

Мнение от ЯЛТА » 09 май 2015, 21:32

Над 2000 оборота колега, това не е бензинова кола, повече обороти си иска..........
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Придръпване на двигателя при 1,8 TDCI 2006

Мнение от DigiPro » 10 май 2015, 19:49

ЯЛТА написа:Над 2000 оборота колега, това не е бензинова кола, повече обороти си иска..........
Точно пък атмосферните бензинови си искат по високи обороти за да имат мощност. Ако на турбодизела превключваш на 2000 оборота, то на атмосферния бензин му трябват поне 3000.
По темата - наистина 1200-300 оборота под товар не са здравословни за какъвто и да е двигател.

Потребителски аватар
Dimitar Mihov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Придръпване на двигателя при 1,8 TDCI 2006

Мнение от Dimitar Mihov » 12 май 2015, 08:31

Карам същия мотор... Не си позволявай да караш под 1500-1600 оборота, хеле пък и да му подаваш газ и да го мъчиш. Последиците от такова каране не са особено приятни. А иначе причините да "забива" муцуната са в т.нар. турбодупка. :) Карай си на по-високи обороти и всичко ще е наред. Четвърта чак на 60+ км ;)

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Придръпване на двигателя при 1,8 TDCI 2006

Мнение от Любо » 12 май 2015, 09:20

Мда, превключвай поне на 1600-1800 оборота. Но като превключиш на тия обороти не я мачкай веднага. Изчакай я с малко газ и плавно ускорявай. Ако искаш да я настъпиш веднага след превключването ще трябва да сменяш на над 2200-2500. В горната граница е по-добре.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 96 госта