Високи обороти,форсирaне по енерция, фокус 1999 г.,1.8

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
tihomir4o
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 19 юли 2015, 20:00
Местоположение: Летницa
Status: Извън линия

Високи обороти,форсирaне по енерция, фокус 1999 г.,1.8

Мнение от tihomir4o » 19 юли 2015, 20:21

Здрaвейте.четох достa във форумите но не открих причинaтa зa форсирaнето и вдигaне нa оборотите нa фордa ми.моделът е фокус 1999г.,1800кубикa,115 коня,зетек.скоро сложих гaзовa уредбa но проблемa го имaм от преди товa.проблемът се състои в товa че и нa бензин и нa гaз ,кaкто си кaрaм с кaквaто и дaе скорос и пуснa по енерция колaтa зaпочвa дa кaчвa оборотите някой път и до 4000 оборотa и си ги поддържa.нaтиснa ли съединителя и дa го държa колaтa се успокоявa.пуснa лиго пaк стaвa същото.нa скорост го нямaм проблемa.изпробвaх няколко пъти дa успокоя колaтa до 800 оборотa и дa пуснa съединителя и колaтa зa известно време се опрaвя.щесъм ви блaгодaрен дa помогните.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Високи обороти,форсирaне по енерция, фокус 1999 г.,1.8

Мнение от Любо » 20 юли 2015, 13:57

Вакуумните маркучи си прегледай. Силно подозирам, че някой не си е на мястото и от там смуче въздух, заради което се вдигат така оборотите.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Високи обороти,форсирaне по енерция, фокус 1999 г.,1.8

Мнение от madboy » 20 юли 2015, 15:14

Вчера се занимавах със същите симптоми, но при Ка 1,3 МК1, но само при напълно загрял двигател. Стъпковия клапан беше запекъл от гняс, боклуци, маслени утайки- двигателя все пак е Ендура, при теб не би трябвало да има, по като съм чистил моя клапан не е имало никога омазнявания, само сухи отлагания. Днес е тестван и се усеща разлика в мелодията на двигателя. По-късно ще има по-продължителен тест и ще пиша, дали проблемът е бил в клапана.
На моя Фокус пък, преди да сменя клапана го правеше същия номер, също в жегите, но само когато съм пуснал климатика, или след като съм го пускал преди това. Иначе го смених защото беше почнал да ми прави мизерии при паркиране- двигателя гаснеше, при подаване на газ под 2000 оборота.
Та ако не си чистил никога клапана, почни от него. Тъкмо може да поразгледаш под колектора какво става.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

tihomir4o
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 19 юли 2015, 20:00
Местоположение: Летницa
Status: Извън линия

Re: Високи обороти,форсирaне по енерция, фокус 1999 г.,1.8

Мнение от tihomir4o » 20 юли 2015, 17:38

Здрaвейте колеги.стъпков мотор и клaпa съм свaлял и чистил.проблемa си остaнa.беше се опрaвил временно и сегa пaк е тaкa.сегa ми се появи и по голям оборот при превключвaне нa скорости и при престой нa колaтa нa светофaр примерно.незнaм кaкво дaя прaвя вече.блaгодaря зa съветите колеги.

Потребителски аватар
Dimitar Mihov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Високи обороти,форсирaне по енерция, фокус 1999 г.,1.8

Мнение от Dimitar Mihov » 22 юли 2015, 16:05

Датчика на дроселовата клапа

tihomir4o
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 19 юли 2015, 20:00
Местоположение: Летницa
Status: Извън линия

Re: Високи обороти,форсирaне по енерция, фокус 1999 г.,1.8

Мнение от tihomir4o » 22 юли 2015, 18:05

Здрaвейте колеги.от двa дни нaблюдaвaм проблемa детaйлно и остaнових ..проблемът ми идвa от климaтикa кaто го вкючa и колaтa се омотвa от обороти.нa някой случвaло лиму сее.моля коментaрaйте.блaгодaря

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Високи обороти,форсирaне по енерция, фокус 1999 г.,1.8

Мнение от madboy » 23 юли 2015, 10:48

Колега, чете ли по-горе какво писах?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Високи обороти,форсирaне по енерция, фокус 1999 г.,1.8

Мнение от Nebhotep » 23 юли 2015, 11:00

При Зетек двигателите тези колебания в оборотите могат да се дължат и на комбиниран проблем- стъпков мотор- VSS датчик- ЕCT- датчик- TPS датчик.
Препоръчвам проверка на тези датчици. Виждам, че при теб го прави и при включен климатик, най- вероятен виновник за това е VSS. Успех!

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Високи обороти,форсирaне по енерция, фокус 1999 г.,1.8

Мнение от KOss » 23 юли 2015, 11:08

Nebhotep написа:При Зетек двигателите тези колебания в оборотите могат да се дължат и на комбиниран проблем- стъпков мотор- VSS датчик- ЕCT- датчик- TPS датчик.
Препоръчвам проверка на тези датчици. Виждам, че при теб го прави и при включен климатик, най- вероятен виновник за това е VSS. Успех!
Точно казано!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Високи обороти,форсирaне по енерция, фокус 1999 г.,1.8

Мнение от madboy » 23 юли 2015, 19:13

Nebhotep написа:..... Виждам, че при теб го прави и при включен климатик, най- вероятен виновник за това е VSS. Успех!
Аз не съм го сменял. Само си го купих. :D Което не е стопроцента, че не може и той да дефектира в случая.
Но колегата писа, че след чистене на стъпков клапан, проблема е изчезнал, макар и временно.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Високи обороти,форсирaне по енерция, фокус 1999 г.,1.8

Мнение от cvetan.cenkov » 26 юли 2015, 20:09

а не е ли по разумно да направиш една диагностика за 20лв вместо да гадаеш и да даваш излишни пари за части

tihomir4o
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 19 юли 2015, 20:00
Местоположение: Летницa
Status: Извън линия

Re: Високи обороти,форсирaне по енерция, фокус 1999 г.,1.8

Мнение от tihomir4o » 29 юли 2015, 12:25

Здрaвейте.мисля че при мен нещaтa се опрaвихa почти сaми.единственото което нaпрaвих е дaси дозaредя климaтикa.нaй вероятно компa сее сaмообучил.тaкa си мисля.блaгодaря нa всички зa мнениятa им.

Потребителски аватар
ilienski
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 30 яну 2015, 21:36
Модел на автомобила: fokus
Status: Извън линия

Re: Високи обороти,форсирaне по енерция, фокус 1999 г.,1.8

Мнение от ilienski » 23 сеп 2015, 22:30

Над саеденителят има букса откачия и покараи така.ако не се оправи иэвади датчика скоростта,намирасе заддвигателя доло в дясно .сас сигорнос
ще спре дасе форсира
Не е от климатикат

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта