Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
boteev
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 27 май 2015, 12:55
Местоположение: София
Status: Извън линия

Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от boteev » 14 сеп 2015, 17:05

Здравейте колеги, случи ми се нещо много интересно днес. Карам си аз по Симеоновско, прибирайки се от нощна смяна и колата реши просто да спре да работи... Огасна... въртя ключа, пали и като реша да и подам дори и малко газ, умира и така в продължение на 15 минути около 9:00 сутринта, беше прекрасно. Каяих я после на тротоара, за да не преча на движението, изчаках 10 минути, качих се, запалих и си вървеше без никакви проблеми. Ако някой има някакви идеи за това какъв е проблема, моля споделете. Благодаря предварително.

Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от toto » 14 сеп 2015, 18:03

Някакъв боклук може да е запушил горивопровода и докато си я качвал на тротоара се е разклатил и махнал. Имаше ли нафта в резервоара или си бил на резерва?
Изображение

boteev
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 27 май 2015, 12:55
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от boteev » 14 сеп 2015, 18:05

Нафта имаше поне 10 литра. Знам, че не е това защото ми се случи същото преди 4-5 дни за пръв шът на път към Варна...

kocepetrov
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 19 мар 2007, 11:16
Модел на автомобила: Форд Ескорт 88 1.6 дизел
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от kocepetrov » 19 сеп 2015, 22:51

Имах същия проблем преди години.Беше ужасно давам газ умира даже в движение спираше.Оказа се мръсотия направо в горивопровода.Съветвам те свали маркуча преди резервоара и преди филтъра и духни с компресор или с уста за да не го върнеш обратно.Ако не помогне сваляш резервоара.

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

RE: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от fokus20 » 10 окт 2015, 10:26

kocepetrov написа:Имах същия проблем преди години.Беше ужасно давам газ умира даже в движение спираше.Оказа се мръсотия направо в горивопровода.Съветвам те свали маркуча преди резервоара и преди филтъра и духни с компресор или с уста за да не го върнеш обратно.Ако не помогне сваляш резервоара.
boteev написа:Здравейте колеги, случи ми се нещо много интересно днес. Карам си аз по Симеоновско, прибирайки се от нощна смяна и колата реши просто да спре да работи... Огасна... въртя ключа, пали и като реша да и подам дори и малко газ, умира и така в продължение на 15 минути около 9:00 сутринта, беше прекрасно. Каяих я после на тротоара, за да не преча на движението, изчаках 10 минути, качих се, запалих и си вървеше без никакви проблеми. Ако някой има някакви идеи за това какъв е проблема, моля споделете. Благодаря предварително.

Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ
Здравеите на мен какво ми се случи ония ден трябваше да ходя на софия с форд докус 1.8 тдди купих си го преди 2месеца навъртях му 8000 км и заредих 40литра нафта огасих колата пред блока отидох до горе за 10 тина минути и като се върнах няма палене.помагаите?

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10856
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

RE: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от ЯЛТА » 10 окт 2015, 11:09

fokus20 написа: 10-тина минути и като се върнах няма палене. Помагаите?
Изрази се какво точно значи "няма палене". Върти ли стартера, пушек отзад излиза ли, бързо ли върти, бавно ли. Не я мъчи ако върти и не пали, защото изгаря електрониката на ГНП, а смяната и е около 600 лв. Диагностика ! Или мнооого добър майстор, който знае какво да прави.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

RE: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от fokus20 » 10 окт 2015, 21:18

ЯЛТА написа:
fokus20 написа: 10-тина минути и като се върнах няма палене. Помагаите?
Изрази се какво точно значи "няма палене". Върти ли стартера, пушек отзад излиза ли, бързо ли върти, бавно ли. Не я мъчи ако върти и не пали, защото изгаря електрониката на ГНП, а смяната и е около 600 лв. Диагностика ! Или мнооого добър майстор, който знае какво да прави.
Днес ми казаха че е ел.блок и сущевременно и елемент механичен маистора ми каза да си взема помпа по добре втлра ръка защото ремонта ще е много скъп но като взвма помпата трябвало да се обучава нещо и аз не знам какво ???

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

RE: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от fokus20 » 12 окт 2015, 19:10

fokus20 написа:
ЯЛТА написа:
fokus20 написа: 10-тина минути и като се върнах няма палене. Помагаите?
Изрази се какво точно значи "няма палене". Върти ли стартера, пушек отзад излиза ли, бързо ли върти, бавно ли. Не я мъчи ако върти и не пали, защото изгаря електрониката на ГНП, а смяната и е около 600 лв. Диагностика ! Или мнооого добър майстор, който знае какво да прави.
Днес ми казаха че е ел.блок и сущевременно и елемент механичен маистора ми каза да си взема помпа по добре втлра ръка защото ремонта ще е много скъп но като взвма помпата трябвало да се обучава нещо и аз не знам какво ???

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk


Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

RE: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от fokus20 » 13 окт 2015, 10:28

ЯЛТА написа:
fokus20 написа: 10-тина минути и като се върнах няма палене. Помагаите?
Изрази се какво точно значи няма палене. Върти ли стартера, пушек отзад излиза ли, бързо ли върти, бавно ли. Не я мъчи ако върти и не пали, защото изгаря електрониката на ГНП, а смяната и е около 600 лв. Диагностика ! Или мнооого добър майстор, който знае какво да прави.
Vuprosa mi beshe ima li takova obuchwnie na pompata ili me lujat maistorite?


Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

Писането на Кирилица е задължително!

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от fokus20 » 13 окт 2015, 18:35

Ако някои знае нещо по този въпрос да помогне защото ми искат известна сума за обучението благодаря предварително ;)

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от specialista » 13 окт 2015, 22:12

Разбира се че има обучение на имобилайзера.
Никой не те лъже,това е при положение че се сменя помпата или
ел.блока на помпата.Ако се ремонтира твоята няма такова обучение.
Дори и този който ти прави помпата, да трябва да ти смени
блока,има как да остави отворена комуникацията за самообучение
на имото.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от fokus20 » 14 окт 2015, 12:36

Може ли да ми предложиш вариант които ще е по безболезнен от към финансова гледна точка и как става хватката с помпа от мондео и какъв мотор благодаря ти предваритвлно ако желаеш може да ми дадеш твои телефон да ти звънна да обясня изцяло случая :) ;)

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от specialista » 14 окт 2015, 20:34

Няма ефтин вариант за ремонт или смяна на електрониката!
За това не е виновен Фокуса ,а помпата БОШ!
Всичко е направено за пари да скубят клиентите си.
Това което съм го казал че ще преобърна света и ще намеря начин да присадя
механична помпа е вярно.Колко ще струва в момента не мога да кажа,нито колко време ми трябва за това.
Според мен е възможно,но ще трябва да се прави правилния подбор + направата на една помпа от няколко
поне две,да се изпита настрои центрова и т.н.
За това ще го кажа пак ако колата е моя ще се разделя с електрониката вовеки!
Ако някой има кола която не кара поради повреда на помпата и иска да промяна
може да ми я докара и да си играя със нея докато победя електронния Бош!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от fokus20 » 15 окт 2015, 08:13

Понеже си доста запознат с нещата искам едно мнение за хода които съм решил да направя защото съм объркан вече .Намерих помпа от работеща кола и съм сигурен че е здрава обаче номера на помпата не е същия като на моята моя е 006 а този е 008 ще стане ли да я сложа и да я обуча ? Ще има ли някакви странични ефекти след това и дали вобще ще запали с не ?


Поздрави!!

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от specialista » 15 окт 2015, 21:02

Мисля че няма да има проблеми,трябва само обучение.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от fokus20 » 16 окт 2015, 07:24

Благодаря !!! Помпата е закупена и днес се поставя ;)

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от fokus20 » 22 окт 2015, 07:17

Моля ви от сърце помогнете ми сложиха ми помпата запали колата и карах 15 км и угасна на пак

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от fokus20 » 22 окт 2015, 07:55

Помпата е обучена всичко беше на ред

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

tushan
потребител
потребител
Мнения: 118
Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от tushan » 25 окт 2015, 16:32

Айде сега си вземи старата помпа и я занеси във Владо Тричков за ремонт и всичко ще ти е ок.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2000г. 1.8ТДДИ

Мнение от specialista » 25 окт 2015, 22:06

Нямам думи.Три помпи по един и същи начин!!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта