Страница 1 от 1
Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Публикувано: 17 сеп 2015, 22:58
от kocepetrov
Здравей те,имам Форд ескорт 1998 1.8 турбо дизел и помпата е лукас по-новите, но онези без амортисьора.Имам проблем с паленето.Проблем се изразява в това ,че върти и то поне 4-5 секунди независимо от студено топло и дали преди 2 секунди е работила.Първото нещо което направих е да проверя свещите,всички до 10 секунди от стайна температура стават червени.След това сложих прозрачен маркуч след горивния филтър и там няма въздух.Когато колата е запалена държи постоянни обороти.Има мощност до колкото може да се каже.Може и да прозвуча глупаво тук,но тази кола не пуши дори при пълна газ във високи или ниски обороти което за мен е малко странно.Обаче от клапана за аванса много малко капе.Да той ще бъде сменен задължително независимо дали той е причината или не.Въпроса ми е имате ли съвет може ли другаде да е причината?
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Публикувано: 18 сеп 2015, 00:51
от ЯЛТА
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Публикувано: 18 сеп 2015, 09:12
от Иван Вълков
Колега ENDURA DE мотора пали винаги една идея по мудно от ENDURA DI или TDI при VAG. Иначе авансаторния клапан успешно се рециклира(при определени условия) но може и с нов да се замени. За забавено палене, започни от акумулатора, стартер( звучи странно но ако върти трудно колата пали по късно), преглед и регулиране на клапаните на главата, правилно зацепване на ГНП-то при смяна на ремъците и ако няма промяна мерене на компресията. Май това са останалите причини щом няма въздух в системата. Не си казъл излишни шумове има ли от ГНП-то?
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Публикувано: 19 сеп 2015, 11:00
от kocepetrov
Благодаря за съветите,забравих да спомена,че клапана на помпата или не знам точното има които е свързан с имобилаизера на като се на даде на контакт изцърква даже е бъзгане.Днес ще проверим с баща ми има ли сигнал по тези кабели ,дали идва нещо от управляващия блок.И ще пиша с резултатите.
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Публикувано: 19 сеп 2015, 17:14
от specialista
Много ми е любопитно как се проверяват "сигнали" на нещо на което не знаем името и предназначението.Какви сигнали
ще търсим и т.н.?
Колега ,извинявам се за майтапа на твой гръб.
Това за което говориш е авансаторния клапан.Има си тест преди всеки старт и за това издава този звук.
Това е нормално.Най-добре накарай някой да гледа аспуха и докато въртиш на стартер наблюдавай излизали пушек от там.
Като заключение,има пушек а не пали- значи има впръскване на гориво а проблема може да е във момента на впръскване,
изправноста на подгревната система или най-лошото състоянието на мотора.Ако няма пушек значи няма впръскване
а за това почти винаги е виновен въздуха попаднал в системата.Пробвай при подаден контакт да напомпаш със помпата на
филтъра след което подгрей и търси има ли разлика във начина на палене.
Успех!
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Публикувано: 19 сеп 2015, 20:35
от kocepetrov
Не се изразих най-правилно не съм не разбирам от електротехника.В основни линии искаме да проверим дали този клапан работи тук има и статия уж за проверка
http://fordclub.bg/forum/viewtopic.php?t=34862 Свещите са проверени,сложих ме прозрачни маркучи след горивния филтър няма въздух дори след ден седене.Пушек няма.Паленето не се мени независимо от натискането на помпичката на филтъра.Идеята ни е да проверим всичко възможно освен помпата и когато няма решение тогава да е докараме при теб.Една кола докарах ме при теб и няма грешка.Възможно ли е защото тече този да дърпа въздух от него?
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Публикувано: 20 сеп 2015, 00:48
от specialista
Разбира се че теча винаги е проблем.
За пушека не ми стана ясно както и дали помпаш с помпата при подаден контакт.
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Публикувано: 20 сеп 2015, 11:05
от kocepetrov
Пушек няма ,пробвах ме всичко с помпичката на контакт ,докато върти, преди контакт но нямаше ефект както и да е помпаме след две натискания се втвърдява.
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Публикувано: 22 сеп 2015, 21:20
от specialista
Провери,има ли захранване до свещите и за колко време.
Ако можете проверете центровката.
Успех!
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Публикувано: 13 дек 2015, 08:31
от Alexander4
И аз имах проблем с паленето, но след 2 месеца мъки най-накрая открих проблема.
Под авансаторния клапан има вакуум мембрана така наречения турбокоректор от него отива метална тръбичка до турбото като в двата края към турбо коректора и към турбото е със гумена връзка/маркучета/. При мен маркучето към турбото беше скъсано и при работещ или изгасен двигател засмуква въздух и изпразва
връщащата се от помпата нафта. И във помпата ти винаги остава въздух колата пали с много въртене над 30 сек и черен дим. 2. Мембраната в този турбо коректор се е скъсала също позволява влизането на въздух.
По принцип влизането на въздух през турбокоректора е заради скъсаната мембрана.
Правиш проба: сложи безцветен маркуч на връщащата нафта. Ако се изпразва нафтата и след форсиране на
мотора се появява въздух значи търси проблема в наличието на въздух, а не в двигателя дюзите, свещите, компресия и каквото е и да било.
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Публикувано: 13 дек 2015, 20:04
от specialista
Alexander4 написа:И аз имах проблем с паленето, но след 2 месеца мъки най-накрая открих проблема.
Под авансаторния клапан има вакуум мембрана така наречения турбокоректор от него отива метална тръбичка до турбото като в двата края към турбо коректора и към турбото е със гумена връзка/маркучета/. При мен маркучето към турбото беше скъсано и при работещ или изгасен двигател засмуква въздух и изпразва
връщащата се от помпата нафта. И във помпата ти винаги остава въздух колата пали с много въртене над 30 сек и черен дим. 2. Мембраната в този турбо коректор се е скъсала също позволява влизането на въздух.
По принцип влизането на въздух през турбокоректора е заради скъсаната мембрана.
Правиш проба: сложи безцветен маркуч на връщащата нафта. Ако се изпразва нафтата и след форсиране на
мотора се появява въздух значи търси проблема в наличието на въздух, а не в двигателя дюзите, свещите, компресия и каквото е и да било.
В крайна сметка проблема се е решил след смяна на мембраните .Това че е бил скъсан маркуча от към турбото е допринасяло за влошената динамика на колата,мембраните не са усещали налягането от турбото и не са разрешавали по-голяма порция гориво!!!
Поздрави!