Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 30 сеп 2015, 13:35
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Здравейте колеги,
от скоро и аз съм в клуб форд - купих си фокус мк1 1.8 tdci преди няма и месец. До сега всичко беше ок, но преди 2-3 дни започна да пали много трудно сутрин, а температурите не са кой знае колко ниски. Индикатора за подгряващите свещи светва за по-малко от секунда при първия контакт, и при запалване прихълцва няколко пъти. Днес запали от първия път, но вчера я мъчих доста. Някакви идеи какво да гледам и от какво може да е проблема?
благодаря предварително
от скоро и аз съм в клуб форд - купих си фокус мк1 1.8 tdci преди няма и месец. До сега всичко беше ок, но преди 2-3 дни започна да пали много трудно сутрин, а температурите не са кой знае колко ниски. Индикатора за подгряващите свещи светва за по-малко от секунда при първия контакт, и при запалване прихълцва няколко пъти. Днес запали от първия път, но вчера я мъчих доста. Някакви идеи какво да гледам и от какво може да е проблема?
благодаря предварително

- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Сменен ли е горивния филтър?
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 30 сеп 2015, 13:35
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Напълно обслужена е. Филтри, масла, ролки... от-до.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Диагностика ,при човек ,който разбира.
Че гасне ( и ,ако после не светва подгрева) е добре.
Ако имаш мултицет виж ,колко показва акумулатора при "първо" стартиране.
Че гасне ( и ,ако после не светва подгрева) е добре.
Ако имаш мултицет виж ,колко показва акумулатора при "първо" стартиране.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 30 сеп 2015, 13:35
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Току що се връщам от сервиз. Единият от маншоните за тръбите от intercooler-a към двигателя е протъркан и е за смяна. Акумулатора е добре, зарежда перфектно. Единствено откриха, че дюзата на третия цилиндър не впръсква колкото останалите. Препоръчаха ми да си купя добавка на Bardahl - Common rail diesel additif - Препарат за подобряване на дизела за Common rail, Bar-1072. Казаха ми при следващото пълно зареждане на резервоара да сипя добавката и до 300-350 КМ трябва да се прочисти дюзата.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
http://avto-masla.eu/pro-tec-common-rai ... otect.htmlTова съм слагал в няколко автомобила и доказано работи.Задължително да се "изгори" в 1 пътуване.В някои сервизи имат машина ,която го подава ( само него) към двигателя.
Вероятно дюзата е в рамката на "корекция" и едва ли проблема с паленето е от нея.Ако пада налягането при старт щяха да го видят при диагностиката.
Вероятно дюзата е в рамката на "корекция" и едва ли проблема с паленето е от нея.Ако пада налягането при старт щяха да го видят при диагностиката.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Още не е толкова студено, но може да провериш и подгревните свещи, щом 'прихълцва' може и да са заминали 2-3-4 броя...
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 27 фев 2010, 17:17
- Модел на автомобила: Ford focus 1.8tdci
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Здравей колега ! Със същия проблем (същият автомобил) съм и аз трудно палене сутрин ! Вече 3 година е така ,като паднат тепературите ,се чудя дали ще запаля ,но досега не ме е оставал
Има много теми изписани в форума и сигурно много колеги няма да ти отговорят в тази тема ,заради това . Мой съвет след толкова премеждия с фокуса е първо да провериш акумулатора ,след това подгревните свещи и тогава вече инжекторите (дюзите) само че в добър сервиз с подходяща апаратура . Виждам че си от София ,ще имаш избор от доста сервизи потърси във форума . Ако са инжекторите не се шашкай ремонтират се ,правил съм ги 4те преди 4 години ,лошото е че сега пак едната е за правене и преполагам от там идва и моят проблем с паленето ! Пиши като намериш твоето решение .

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 30 сеп 2015, 13:35
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Чакам да ми докарат маншоните за интеркуулъра и като я закарам да ги слагат ще проверят свещите. Дано да е от тях, защото като проверих цените за рециклирани дюзи ми се завъртя малко свят, особено след като разбрах за целия филм с това двигателя да си забравя номерата на дюзите и да трябва да бъдат обучавани. Поне от сервиза в който ходя ми казаха, че моите дюзи не са такива и не би трябвало да е от тях проблема. Тези дни ще пиша какво съм открил.
Мерси за мненията
Мерси за мненията

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Информацията ти е малко ЕЖК (една жена каза). Дюзите нямат номера, а кодове. Тези кодове се генерират от стенда, на който се проверява дюзата и в тях е кодирана информация, нужна на компютъра за правилното управление. Ремонтираш дюза - старият код вече не е валиден, тъй като дюзата е с нови параметри. С течение на времето, при работа тези параметри се променят и в един момент компютърът не успява да се справи с управлението, на което някой умник може да казва, че е "забравил номера на дюзата".ted9281 написа:... особено след като разбрах за целия филм с това двигателя да си забравя номерата на дюзите и да трябва да бъдат обучавани...
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Хахаха, тоя филм с кодовете го имах преди 2 седмици, както карах и оп, подгрева започна да мига и разбира се авариен режим. Върви ама не както трябва. Гася, давам контакт и подгрева почва да мига още преди да запаля, Тишо /DTM/ предположи, че може да си е загубила кодовете, в един сервиз след диагностика стигнаха до тоя извод и ми викат 40 лв на дюза, свалят се, слагат се на стенд ала-бала, след 2 дни трябва да ходя до Сф, а те ми викат след 2 седмици ела, че няма свободен час. И така аз вечерта стигам до Тишо, закачаме я колата на лаптопа му, виждаме, че кодовете ги няма...обаче на капака на ангренажа има лепенка, където ги пише тия кодове, и ги въвеждаме за 5 мин на лаптопа и Оооо, лампата спря да мига и всичко заспа...та така с тия кодове, гледай да не те плъзнат по пързалката..
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
На тази кола въобще не може да прочетете кодовете които в момента са въведени.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk

-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 27 фев 2010, 17:17
- Модел на автомобила: Ford focus 1.8tdci
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Didibao написа:На тази кола въобще не може да прочетете кодовете които в момента са въведени.
Не те разбирам колега ,кодовете са написани на самата дюза .
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Диагностиката не ги вижда,и ако е рециклиран ,кода е друг.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Какъвто и да е кода ти не виждаш какъв код вижда компютъра.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Точно това имам в предвид, че независимо какъв код е въведен не може да се прочете от компа актуалния въведен код.specialista написа:Какъвто и да е кода ти не виждаш какъв код вижда компютъра.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Да,така е.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 27 фев 2010, 17:17
- Модел на автомобила: Ford focus 1.8tdci
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Тогава предполагам ,че трябва да се свалят всички инжектори ,да се закачат на стенд и да им се генерират нови кодове ,които после да се използват за въвеждане в компютъра на колата ли ?Didibao написа:Точно това имам в предвид, че независимо какъв код е въведен не може да се прочете от компа актуалния въведен код.specialista написа:Какъвто и да е кода ти не виждаш какъв код вижда компютъра.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
След тест за обратната нафта ,който показа че единият инжектор връща много гориво ,смених му клапанчето без разпръсквача и сега не връща нафта и не съм въвеждал никакви кодове ,колата пали добре сутрин и не минава в авариен режим .
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Тоя код означава някаква дребна корекция в/у готовата карта.Едва ли след ххх км е актуална.
При смяна на калпан + разпръсквач се генерираа нов код и поне в началото вероятно има някакъв положителен ефект
При смяна на калпан + разпръсквач се генерираа нов код и поне в началото вероятно има някакъв положителен ефект
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин
Значи когато се сменят само клапани на дюзите, не се генерира код, а когато се сменят разпръсквачи, се генерира нов код, така ли?
А на стенда ли се разбира кое от двете и дали и двете трябва да се сменят?
А на стенда ли се разбира кое от двете и дали и двете трябва да се сменят?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта