ФИЕСТА 1.4 РАЗПРЕД ВАЛОВЕ
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
ФИЕСТА 1.4 РАЗПРЕД ВАЛОВЕ
Здравейте,приятели!Карам фиеста тройка 1.4 и имам следният въпрос към по-компетентните от мен!Възможни ли е да заменя разпределителният вал на двигателя си 1.4 с такъв от 1.6 турбо!!!?Какви могат да са евентуалните последици по отношение на мощността и разхода на гориво!?!В момента съм с разпред вал САМ185 на фирмата АЕ, а въпросният вал който искам да монтирам е с номер САМ186!?!ЕКСПЛОАТИРАМ двигателя си с масло пълна синтетика-10w60 и досега не съм имал проблеми с това въпреки че реалният пробег на автомобила е около380000км!Режими от порядъка 6500-7000об/мин са ежеднежие,затова ми е нужна информацията за "съвместимоста"на валовете,които поставени 1 до друг имат видима ралика във фазите на газоразпределение!Дали това ще помогне или попречи с нещо!?!
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Фиестата е с двукамерен карбуратор ВЕБЕР и обшо взето не знам какво бух могъл да променя в електрониката и ел оборудването на двигателя!Тя е със стандартната запалителна система-2 двойки бобини без разпределител/стандартнатаDIS,с която даже не може да се коригира и ъгъла на изпреварване на запалването в по-широки граници от заводски предвидените-12*!!!Единственото което правя за тази система са четириполюснитеc BERU ULTRA-X които сменям на всеки 15-20000км!!!Интересното е дали ще се получи догонване на клапани с бутала,и дали мотора ще работи поне така както е вмомента с САМ185!!!САМ185 се монтира заводски на всички 1.1 1.3 1.4 и по-маломошните версии на1.6 CVH както и на някои 105к.с,а САМ186 на всички XR2/3i без i и TURBO!!!Разликата в главите е единствено в обема и формата на горивните камери!!!
fiestaracing-just race!!!
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тъй, тъй..
1.1 и 1.3 не са ли с долен разпределителен вал?
1.4 си мисля че трябва да имат разновидност на валовете заради двигатели с различна степен на сгъстяване - моят е 8,5:1 (моно) докато карбутароният в 9,5:1
Я разгледай хода на буталото на двата двигателя (1.4 и 1.6), дължината на клапаните (може да са еднакви, за това не съм се замислял), направи малко сметки и накрая се пробвай със смяната на валовете...
И малко офтопик - от там откъдето си взел разпределителният вал дали не се намира chargecarrier (тази алуминиевата тръба над капака на главата, въздуховода един вид...) от 1.6 турбо фиеста? търся си един такъв за моето турбо...
1.1 и 1.3 не са ли с долен разпределителен вал?
1.4 си мисля че трябва да имат разновидност на валовете заради двигатели с различна степен на сгъстяване - моят е 8,5:1 (моно) докато карбутароният в 9,5:1
Я разгледай хода на буталото на двата двигателя (1.4 и 1.6), дължината на клапаните (може да са еднакви, за това не съм се замислял), направи малко сметки и накрая се пробвай със смяната на валовете...
И малко офтопик - от там откъдето си взел разпределителният вал дали не се намира chargecarrier (тази алуминиевата тръба над капака на главата, въздуховода един вид...) от 1.6 турбо фиеста? търся си един такъв за моето турбо...
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Моторите CVH започват от работен обем 1.1->1.3-1.4-1.6-(1.8-сиера)!Валовете са видимо идентични-но разликите са следните-САМ186-турбо осигурява с 0.4 по-голям ход на всмукателните клапани(6.8мм) в сравнение с САМ185-(6.4мм)!Тилната част от гърбицата работи по- един и същ диаметър и по една и съща контактна повърхност!!!САМ185 е за всички-1.1-1.3-1.4-1.6-до 90к.с,но 1.6 над 90к.с вкл. ТУРБО е с САМ186!!!И двата вала работят с едни и същи хидравлични повдигачи!!!Съпоставени 1 до друг всмукателните гърбици на ТУРБО вала изпреварват тези на стандартния с около 15-25*,а изпускателните са с еднакво разположение!Всичко останало е еднакво
fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта