Страница 1 от 1
ФИЕСТА 1.4 РАЗПРЕД ВАЛОВЕ
Публикувано: 19 сеп 2005, 19:41
от fiestaracing
Здравейте,приятели!Карам фиеста тройка 1.4 и имам следният въпрос към по-компетентните от мен!Възможни ли е да заменя разпределителният вал на двигателя си 1.4 с такъв от 1.6 турбо!!!?Какви могат да са евентуалните последици по отношение на мощността и разхода на гориво!?!В момента съм с разпред вал САМ185 на фирмата АЕ, а въпросният вал който искам да монтирам е с номер САМ186!?!ЕКСПЛОАТИРАМ двигателя си с масло пълна синтетика-10w60 и досега не съм имал проблеми с това въпреки че реалният пробег на автомобила е около380000км!Режими от порядъка 6500-7000об/мин са ежеднежие,затова ми е нужна информацията за "съвместимоста"на валовете,които поставени 1 до друг имат видима ралика във фазите на газоразпределение!Дали това ще помогне или попречи с нещо!?!
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
Публикувано: 20 сеп 2005, 18:45
от cossy
А електрониката? Щото без нея няма да има положителен ефект

Публикувано: 21 сеп 2005, 09:10
от fiestaracing
Фиестата е с двукамерен карбуратор ВЕБЕР и обшо взето не знам какво бух могъл да променя в електрониката и ел оборудването на двигателя!Тя е със стандартната запалителна система-2 двойки бобини без разпределител/стандартнатаDIS,с която даже не може да се коригира и ъгъла на изпреварване на запалването в по-широки граници от заводски предвидените-12*!!!Единственото което правя за тази система са четириполюснитеc BERU ULTRA-X които сменям на всеки 15-20000км!!!Интересното е дали ще се получи догонване на клапани с бутала,и дали мотора ще работи поне така както е вмомента с САМ185!!!САМ185 се монтира заводски на всички 1.1 1.3 1.4 и по-маломошните версии на1.6 CVH както и на някои 105к.с,а САМ186 на всички XR2/3i без i и TURBO!!!Разликата в главите е единствено в обема и формата на горивните камери!!!
Публикувано: 22 сеп 2005, 01:30
от disc
Тъй, тъй..
1.1 и 1.3 не са ли с долен разпределителен вал?
1.4 си мисля че трябва да имат разновидност на валовете заради двигатели с различна степен на сгъстяване - моят е 8,5:1 (моно) докато карбутароният в 9,5:1
Я разгледай хода на буталото на двата двигателя (1.4 и 1.6), дължината на клапаните (може да са еднакви, за това не съм се замислял), направи малко сметки и накрая се пробвай със смяната на валовете...
И малко офтопик - от там откъдето си взел разпределителният вал дали не се намира chargecarrier (тази алуминиевата тръба над капака на главата, въздуховода един вид...) от 1.6 турбо фиеста? търся си един такъв за моето турбо...
Публикувано: 22 сеп 2005, 15:33
от fiestaracing
Моторите CVH започват от работен обем 1.1->1.3-1.4-1.6-(1.8-сиера)!Валовете са видимо идентични-но разликите са следните-САМ186-турбо осигурява с 0.4 по-голям ход на всмукателните клапани(6.8мм) в сравнение с САМ185-(6.4мм)!Тилната част от гърбицата работи по- един и същ диаметър и по една и съща контактна повърхност!!!САМ185 е за всички-1.1-1.3-1.4-1.6-до 90к.с,но 1.6 над 90к.с вкл. ТУРБО е с САМ186!!!И двата вала работят с едни и същи хидравлични повдигачи!!!Съпоставени 1 до друг всмукателните гърбици на ТУРБО вала изпреварват тези на стандартния с около 15-25*,а изпускателните са с еднакво разположение!Всичко останало е еднакво
Публикувано: 03 окт 2005, 09:49
от fiestaracing
Братлета снощи свалих валчето и до 24часа ще има информация става ли или не!!!В главата пасва идеално!!!
Ще се включа пак като и чуя гласеца!!!
Публикувано: 03 окт 2005, 18:41
от fiestaracing

Първи впечатления с новия вал!!!Все още повдигачите не са се напълнили-но видимата промяна е доста по-пъргавата работа-леко се замисля в обороти до 1500,но след 2000 е нещо перфектно-нищо общо с преди!!!До сега е на 5 мин работа
Публикувано: 09 ное 2005, 10:40
от fiestaracing
хе хе вече го смених-всичко е в Електроинасталациия и ЕЛЕКТРООБОРУДВАНЕ-там са резултатите