Страница 1 от 1
					
				Имам въпрос по доста сложен проблем
				Публикувано: 18 дек 2006, 20:34
				от RSxRacer
				Проблема е следния- тресчотката  на педала на съединителя за Мондео 94 ТДи,ако някой има снимки и по подробни схеми на конструкцията и ако няма да му е проблем ще помоля да ги пусне.Съединителя не е хидравличен а с жило.Имаме проблем с отделянето,а майстора сложи гайки за да се избегне луфта на педала.
			 
			
					
				
				Публикувано: 18 дек 2006, 20:43
				от cossy
				
			 
			
					
				
				Публикувано: 18 дек 2006, 20:57
				от aaleks
				http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 3%E4%ED%EE" onclick="window.open(this.href);return false;
Има и дуги постове по подобни проблеми. Опитай с търсачката иначе може да си загубиш два дена в търсене.
Успех  

 
			 
			
					
				
				Публикувано: 19 дек 2006, 18:31
				от RSxRacer
				cossy човек тия теми ги препрочетох по 10 пъти всички но моята тресчотка на мондеото е без зъби а тия са със това е същноста на проблема
			 
			
					
				
				Публикувано: 19 дек 2006, 18:51
				от dreidrei
				Има ли един шестограмен болт на педала?
До колкото дочух съединителят на ескорт мкVII е като този на мондео с жило. Виж дали тази тема ще ти е от полза:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=7220" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
					
				
				Публикувано: 20 дек 2006, 22:32
				от RSxRacer
				Не и тази съм я чел но тресчотката там е назъбена а моята не е и незнам има една пласмасова джаджа която някакси трябва да законтря тресчотката.Та за това питам дали някой има същия проблем с такава беззъба тресчотка  и как го е решил закачането...Просто ако може снимки или поне схема на зацепване на тресчотката и тая историйка да я постне.

 Благодаря все пак
 
			
					
				
				Публикувано: 20 дек 2006, 22:37
				от HACKO
				Тресчотката не е беззъба на твоята са и окапали. Проблема се решава чрез смяна с нова.
			 
			
					
				
				Публикувано: 21 дек 2006, 09:57
				от Jinxy
				Аз скоро смених моята и наистина трябва да се вгледаш и ще установиш, че има зъби. Половината от полукръга, на който се закача жилото има зъби - другата полоеина няма. Предполагам, че на ескорта и мондеото са напълно еднакви, тъйкато мотора и скоростите са. ( 1.8 TCI  66kW )
			 
			
					
				
				Публикувано: 21 дек 2006, 14:09
				от RSxRacer
				ех че я върнах не ме кръщаваите крисник си имам вече няма нито един зъб и в МФ ми дадоха такава без зъби да не би и неините да са опадали?
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 дек 2006, 20:23
				от Jinxy
				Значи съединителя ти не е като на ескорт. Явно е специфичен за мондеото...
			 
			
					
				
				Публикувано: 23 дек 2006, 10:47
				от RSxRacer
				ами явно, но намерих един майстор който му разбирал и ще го видя какво ще направи днеска
			 
			
					
				
				Публикувано: 25 дек 2006, 21:48
				от vasilev
				Има ли добър резултат от майстора, който разбира от съединители и какъв беше проблема?
			 
			
					
				
				Публикувано: 26 дек 2006, 20:13
				от Yovchev
				Става тука накакво объркване.. 
При мен ползвам такава със зъби.. не защото ми трябват зъбите а защото такава намерих 
 
 
Има 2 ватианта доколкото знам: 
1. Използват се зъбите за автоматично регулиране на обтягането (отделянето)
2. Не се използват зъбите, а регулирането се прави с един болт горе до самата ос на педала. 
при мен е с ръчно регулиране .. макар да ползвам такава със зъби.. само. Тея със зъбите имаха накаква пласмаска дето трябва да се счупи за да пасне както трябва на педал с ръчно регулиране.  
2 пъти по разни сервизи ми я сменяха в рамките на 1 месец.. и накрая пак се прецака и на пътя си я смених 

 После ме боляха бъбреците от прага докаторазбера точно как се сменя  

 но вече година и половина не е мръднала, а я купих за 10лв  
