Подревни свещи Фокус TDdI
- Salti
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Подревни свещи Фокус TDdI
Здравейте колеги, наскоро си смених подгревните свещи на колата, оказа се че и 4те не са работили, как съм палил миналата зима - не знам.
Въпроса ми е свързан с обратната информация на таблото за подгрева. Спира ли подгрева след като изгасне лампата или продължава още малко, защото тази сутрин беше доста по-студено от миналата и реших да си направя експеримент и да я остава още 5-6 секунди след като изгасна лампата и колата запали по-добре от миналия ден, когато, хем беше по-топло, хем завъртях след изгасването на лампата!?
Въпроса ми е свързан с обратната информация на таблото за подгрева. Спира ли подгрева след като изгасне лампата или продължава още малко, защото тази сутрин беше доста по-студено от миналата и реших да си направя експеримент и да я остава още 5-6 секунди след като изгасна лампата и колата запали по-добре от миналия ден, когато, хем беше по-топло, хем завъртях след изгасването на лампата!?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Подревни свещи Фокус TDdI
По принцип свещите греят при температура под +7 градуса. Свещите когато работят продължават да греят и след загасване на контролната лампа,- според това какво им "казва" компютъра/датчиците. Даже и когато запали е възможно да продължат да греят още известно време.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 21 окт 2013, 09:29
- Модел на автомобила: Фокус mk1 1.8tddi 90hp ''00
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Re: Подревни свещи Фокус TDdI
Свещите НЕ греят когато лампата за подгрев изгасне(първа) преди всички останали като дадеш контакт - това явление се наблудава когато си карал колата и я палиш топла.
Моите не греят само лятото като я е напекло жегата, ако я запаля рано сутрин лятото пак подгряват.
А когато е много студено сигурно под +7(както е казал ЯЛТА) самата лампа свети по-дълго време от обикновено.
Моите не греят само лятото като я е напекло жегата, ако я запаля рано сутрин лятото пак подгряват.
А когато е много студено сигурно под +7(както е казал ЯЛТА) самата лампа свети по-дълго време от обикновено.
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Подревни свещи Фокус TDdI
Не знам колко греят, но аз миналата зима в студовете прочетох за т.нар. подгряване на електролита на акумулатора и си направих експеримент. Дадох контакт, пуснах 2-3 пъти късите за по няколко секунди и запалих от 1 оборот. Ако само дам контакт и чакам да изгасне лампата, паля примерно от 2-3-4 оборота. И в двата случая стартерът ми върти еднакво бързо, така че според мен не е от подгряването на акумулатора, а от повече подгряване на нафтата.
- mustang94
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 22 апр 2015, 17:37
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.0TDCi 130hp
- Местоположение: Белене
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Подревни свещи Фокус TDdI
А аз да питам тука(дано автора няма против), за да не правя нова тема. Има ли начин да накараме лампата за подгрева да свети докъто греят свещите?
- Пламен_Plamen
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 02 яну 2007, 10:35
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D 91г. Ford Focus 1.8 TDDI-2004г.-комби
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Re: Подревни свещи Фокус TDdI
Най-лесно е като се свърже лампа към захранващия кабел на подгряващите свещи.Ако искаш да използваш оригиналната лампа от таблото ще ти трябва малко майсторлък. 

- Salti
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Подревни свещи Фокус TDdI
Определено при тия студове рано сутрин, при оставянето на контакт повече време, има по-добри показатели при палене, ако въртя веднага след изгасването на лампата за подгрев.
- kilikanzer
- Потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
- Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Подревни свещи Фокус TDdI
Заслушай се след като подадеш контакт,след известно време се чува едно "пук" и плафона ти се усилва.Това е релето за подгревните свещи.Опитай това на отворена врата или на предварително светнат плафон.
- Salti
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Подревни свещи Фокус TDdI
Това го усещах до онзи ден, при завъртането на ключа всички лампи на таблото ми заглъхваха една идея, това го забелязах когато смених свещите, ест тогава хич не ми мина през акъла, че акумулатора си заминава, разбрах го по трудния начин преди 2 дена, когато колата беше седяла няколко дена в студовете, въпреки това имах поне 3 опита да запаля, докато просто се отказах.
Купих нов, но искам да споделя че 5 години карах с 60AH с по-висок пусков ток. Като цяло въобще не ми е правило впечатление, но с новия вече виждам пътя осезателно по-добре да го ева, дори клаксона звучи по друг начин
Та, общо взето галимацията от първия пост може да се дължи и на по-слабо напрежение от акумулатора към свещите и това да ми прави впечатление, че е нужно повече време за подгрев.
Искам да отворя една скоба и да попитам дали има информация с какво напрежение при idle зарежда акумулатора фокуса?
Купих нов, но искам да споделя че 5 години карах с 60AH с по-висок пусков ток. Като цяло въобще не ми е правило впечатление, но с новия вече виждам пътя осезателно по-добре да го ева, дори клаксона звучи по друг начин

Та, общо взето галимацията от първия пост може да се дължи и на по-слабо напрежение от акумулатора към свещите и това да ми прави впечатление, че е нужно повече време за подгрев.
Искам да отворя една скоба и да попитам дали има информация с какво напрежение при idle зарежда акумулатора фокуса?
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 01 яну 2016, 12:23
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: Подревни свещи Фокус TDdI
колега динамото ти зарежда от 13,6-14,8 волта А с включени фарове 14волта
- Salti
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Подревни свещи Фокус TDdI
С включени фарове ми го замериха 14.6, и ми казаха, че е малко над отколкото трябва да е.Z K R написа:колега динамото ти зарежда от 13,6-14,8 волта А с включени фарове 14волта
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 01 яну 2016, 12:23
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: Подревни свещи Фокус TDdI
не е болка за умиралка
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта