Стари моноинжекциони
Публикувано: 22 сеп 2005, 13:29
Така постановката е следната. 1,4 Орион моноинжекция реколта 92 година.
ПАЛЕНЕ :
Студен на бензин пали и задържа около 1500 оборота за 30-тина секунди след което ги връща на 900. На газ студен пали и задържа около 1200 оборота и пак след 20-30 секунди връща на 900.
ДВИЖЕНИЕ НА СТУДЕНО :
На бензин има едно заглъхване на двигателя и забиване на нос. При изключване от скорост се забелязва падане на оборотите до към 300-400 след което се нормализират. На газ освен проблема с падането на обороти при изключване от скорост няма други проблеми - върви без забиване на носа. Въпросното падане на обороти не е постоянно и при двете горива.
ДВИЖЕНИЕ НА ЗАГРЯЛ ДВИГАТЕЛ :
Ситуацията е същата като при студения двигател.
ОПЛАКВАНИЯТА СА :
Забиването на носа и падането на оборотите, какти и повишен разход на газ, на бензин не е засичан. До преди месец да кажем градско 12/100 газ, сега 14/100. На дълго е давала досега около 8,5-9/100. Събота и неделя ще пътувам и ще я засека отново на дълго.
Колата си има мощност на газ и на бензин. Сменени са свещи Моторкрафт - преди две седмици и въздушен филтър преди месец. Вчерашното ходене при доктора е със следния резултат. И при двете горива показателите са в норми. При четене на грешките от компа даде код 38 - бедна смес ли неработеща ламбда сонда. Майстора каза че при работа на газ основно това е "нормално", т.е. очаква се да даде подобна грешка. Старите свещи бяха леко керемидени на цвят, т.е. работили са добре. Ами това се сещам като факти за сега.
Казвайте ако знаете какво да се гледа че ме хванаха лудите
Имах подозрения за TPS-а, но не излиза като грешка.
Благодаря предварително
ПАЛЕНЕ :
Студен на бензин пали и задържа около 1500 оборота за 30-тина секунди след което ги връща на 900. На газ студен пали и задържа около 1200 оборота и пак след 20-30 секунди връща на 900.
ДВИЖЕНИЕ НА СТУДЕНО :
На бензин има едно заглъхване на двигателя и забиване на нос. При изключване от скорост се забелязва падане на оборотите до към 300-400 след което се нормализират. На газ освен проблема с падането на обороти при изключване от скорост няма други проблеми - върви без забиване на носа. Въпросното падане на обороти не е постоянно и при двете горива.
ДВИЖЕНИЕ НА ЗАГРЯЛ ДВИГАТЕЛ :
Ситуацията е същата като при студения двигател.
ОПЛАКВАНИЯТА СА :
Забиването на носа и падането на оборотите, какти и повишен разход на газ, на бензин не е засичан. До преди месец да кажем градско 12/100 газ, сега 14/100. На дълго е давала досега около 8,5-9/100. Събота и неделя ще пътувам и ще я засека отново на дълго.
Колата си има мощност на газ и на бензин. Сменени са свещи Моторкрафт - преди две седмици и въздушен филтър преди месец. Вчерашното ходене при доктора е със следния резултат. И при двете горива показателите са в норми. При четене на грешките от компа даде код 38 - бедна смес ли неработеща ламбда сонда. Майстора каза че при работа на газ основно това е "нормално", т.е. очаква се да даде подобна грешка. Старите свещи бяха леко керемидени на цвят, т.е. работили са добре. Ами това се сещам като факти за сега.
Казвайте ако знаете какво да се гледа че ме хванаха лудите

Имах подозрения за TPS-а, но не излиза като грешка.
Благодаря предварително