Нестабилна работа на двигателя - Форд Мондео МК2
Публикувано: 29 фев 2016, 14:58
Здравейте колеги,
Имам тази кола от 10 години и досега без проблем ... но всяко хубаво нещо си има край
Преди около 2 месеца оборотите на двигателя оставаха много високи (около 2000 - 2500) когато превключвах предавки или оставя на свободна, и не падаха докато не спра напълно. Ходих до един сервиз, закачиха я на стенд и казаха че всичко е нормално и най-вероятно е датчик на скоростаната кутия, който задържа високи обороти за да улесни превключване на предавките. Посъветваха ме да го откача, тъй като иначе не влияе на работата на двигателя. И тъй като този проблем то се появяваше тъ изчезва - аз оставих всичко така. Обаче от около седмица нещата се влошиха ... сега когато оборотите на празен ход са нормални, когато съм на предавка и карам с постоянна газ, двигателя "забива" и не се оправя докато не натисна педала до точка, в която започва да ускорява. Имам борд компютър и забелязах че консумацията ми става нула когато двигателя "забие" и минава 10л/100км когато двигателя сработи и започне да ускорява. Като оставя колата на скорост по надолнище без да подавам газ, поведението на двигателя е същото - косумацията е нула и двигателя е като моторна спирачка.
Не съм съвсем инвалид технически, но работата на инжекцията ми е доста мъглива и ще съм благодарен за всеки съвет как мога да реша проблема, дори и временно.
Също така, при първа възможност, ще закарам колата на сервиз ( иска ми се да е някой надежден и засега по отзиви тука това е сервиза на fordmaniaca в София) Ако някой има отзиви за сервиз около Добрич ще съм благодарен.
Благодаря на всички.
Имам тази кола от 10 години и досега без проблем ... но всяко хубаво нещо си има край

Преди около 2 месеца оборотите на двигателя оставаха много високи (около 2000 - 2500) когато превключвах предавки или оставя на свободна, и не падаха докато не спра напълно. Ходих до един сервиз, закачиха я на стенд и казаха че всичко е нормално и най-вероятно е датчик на скоростаната кутия, който задържа високи обороти за да улесни превключване на предавките. Посъветваха ме да го откача, тъй като иначе не влияе на работата на двигателя. И тъй като този проблем то се появяваше тъ изчезва - аз оставих всичко така. Обаче от около седмица нещата се влошиха ... сега когато оборотите на празен ход са нормални, когато съм на предавка и карам с постоянна газ, двигателя "забива" и не се оправя докато не натисна педала до точка, в която започва да ускорява. Имам борд компютър и забелязах че консумацията ми става нула когато двигателя "забие" и минава 10л/100км когато двигателя сработи и започне да ускорява. Като оставя колата на скорост по надолнище без да подавам газ, поведението на двигателя е същото - косумацията е нула и двигателя е като моторна спирачка.
Не съм съвсем инвалид технически, но работата на инжекцията ми е доста мъглива и ще съм благодарен за всеки съвет как мога да реша проблема, дори и временно.
Също така, при първа възможност, ще закарам колата на сервиз ( иска ми се да е някой надежден и засега по отзиви тука това е сервиза на fordmaniaca в София) Ако някой има отзиви за сервиз около Добрич ще съм благодарен.
Благодаря на всички.