1,4 tdci Масло от турбината

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
p_yanev
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 20 фев 2012, 17:38
Модел на автомобила: Форд Мондео МК3 1.8 125к.с
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

1,4 tdci Масло от турбината

Мнение от p_yanev » 22 мар 2016, 21:03

Здравейте,

при преглед на автомобила в сервиза забелязаха , че тече масло - според тях от турбината. отново според тях е заминала и трябва да се сменя.
Но все пак казаха , да си купя ето такъв маркуч
http://www.amavto.com/objects.php?mid=4 ... =&keyword=
защото моя сега е скъсан около скобата, която го държи и сле като го свалят, няма да могат да го ползват пак.
Та след като си взема маркуча щели да видят лопатките на турбината и отново да кажат какво е състоянието.
Въпросите ми са следните:
- Може ли да си намеря въпросния маркуч по-изгодно
- може ли появата на това масло да не е от турбината а от нещо друго - клапа,уплътнение,датчик
- казаха ми ,че има някакви полски турбини, които излизали колкото рециклирането, но според тях били по-надежни от рециклирани. Какво е вашето мнение?

Поздрави,

Потребителски аватар
canevplamen
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 24 ное 2006, 10:52
Модел на автомобила: ford escort,1.4mi-1993;Ford Fusion 1.4 tdci-2004
Местоположение: Gorna Oryahovica
Status: Извън линия

Re: 1,4 tdci Масло от турбината

Мнение от canevplamen » 23 мар 2016, 13:16

Колко тече?И при мен е омазнен маркуча,но това е с течение на времето-4 години откакто съм я взел.Не би трябвало да е така,но явно от някъде пропуска.А ако турбината си работи нормално и има тяга,какъв да е проблема на лопатките?

p_yanev
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 20 фев 2012, 17:38
Модел на автомобила: Форд Мондео МК3 1.8 125к.с
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: 1,4 tdci Масло от турбината

Мнение от p_yanev » 23 мар 2016, 19:44

Не знам колега. И аз това питам. Май ще я карам и при друг майстор.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: 1,4 tdci Масло от турбината

Мнение от HACKO » 24 мар 2016, 00:44

p_yanev написа:Не знам колега. И аз това питам. Май ще я карам и при друг майстор.
Как не знаеш, колко масло и на колко километра доливаш?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: 1,4 tdci Масло от турбината

Мнение от lubomirov89 » 24 мар 2016, 09:48

Май, май те правят на будала, всяка турбина си пуска по малко масло. На кола на 40 000км има масълце, но нито се долива нито нищо. Ако нямаш харч на масло и загуба на мощност просто не виждам проблем.

p_yanev
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 20 фев 2012, 17:38
Модел на автомобила: Форд Мондео МК3 1.8 125к.с
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: 1,4 tdci Масло от турбината

Мнение от p_yanev » 24 мар 2016, 18:45

Ами не ми се е налагало да наливам. Сменям на 10 000 км, без да пада под средата. За загуба на мощност ми е трудно да преценя - по-скоро не.
Но е доста омазано. Може да е почнала от скоро да хвърля?!?

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: 1,4 tdci Масло от турбината

Мнение от OgiDogi » 24 мар 2016, 20:33

p_yanev написа:Но е доста омазано. Може да е почнала от скоро да хвърля?!?
Спокойно, ако видиш моята колко е омазана под интеркулера... и пак няма нужда от доливане от смяна до смяна. Това са маслените пари от картерната вентилация, охладени и кондензирали от влизащия към двигателя студен външен въздух и напомпени навън от турбината през всички възможни пролуки по пътя към цилиндрите. Ако самата турбина пусне масло, ще разбереш много бързо.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

p_yanev
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 20 фев 2012, 17:38
Модел на автомобила: Форд Мондео МК3 1.8 125к.с
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: 1,4 tdci Масло от турбината

Мнение от p_yanev » 14 апр 2016, 20:51

Смених един протрит маркуч и си карам така. Колата дърпа , няма симптоми да харчи масло. Около лопатките на турбината е чисто. Майстори :D

Passi
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 17 яну 2015, 17:26
Модел на автомобила: VW Passat
Status: Извън линия

Re: 1,4 tdci Масло от турбината

Мнение от Passi » 15 апр 2016, 12:54

Щом са ти обяснили и каква турбина да си купиш работата е ясна :D Този маркуч ако е скъсан ще свири при даване на газ.

ivony4
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 16 яну 2010, 18:59
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Re: 1,4 tdci Масло от турбината

Мнение от ivony4 » 10 юни 2017, 23:30

Да не отварям нова тема.
Ето от тази тръбичка ( в оградената част и надолу), изтича явно някакво количество масло. Не е много, почти не се усеща като количество, но намаслява меката изрускателната мека връзка. Според майстора, трябва да се смени тръбичката (масловод) с нова. Дали някъде се намира или от Мото Пфое да я търся?
Някой имал ли е такъв проблем?

Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта