Страница 1 от 2
					
				Някъв проблем с малсото
				Публикувано: 27 дек 2006, 14:26
				от FordUser
				Днес карахме и видях че тая лампичка за маслото почна да мига. Аз мисля че е за доливане а вие ?
			 
			
					
				
				Публикувано: 27 дек 2006, 14:35
				от kEFi
				Индикира ниско налягане. При по-дълго светене индикира двигател за основен ремонт.
Виж си маслото (има ли), тече ли отнякъде или гори. Дано да е само сдухан датчик...
			 
			
					
				
				Публикувано: 27 дек 2006, 15:08
				от FordUser
				И са кво да го правя ??
			 
			
					
				
				Публикувано: 27 дек 2006, 15:54
				от Yovchev
				Отвори капака.. и виж щеката на маслото какво ще покаже, т.е дали физически има масло. Най- вероятно  ти гори повечко малко и вече е намаляло.
			 
			
					
				
				Публикувано: 27 дек 2006, 16:55
				от nikolovvd
				А - а - а, колеги! Не така, че май ще трябва да правим детска градина във форума. Има няколко основни неща, които трябва да се знаят и на сън. 
Първо: Как се проверява нивото на маслото и нивото на електролита в акумулатора.
Второ: Проверка на охладителната течност, хидравличната (ако има такава) и тази за чистачките.
Трето: От къде се сипва горивото и какво трябва да бъде.
Четвърто: Колко трябва да е налягането в гумите и как се сменя спукана гума.
и така нататък. Иначе трябва да се попитате какво правите зад волана.
			 
			
					
				
				Публикувано: 27 дек 2006, 17:02
				от WarKiller
				 
 
Важното е, че резервоара му е доста пълен. Не помня откога моят не е достигал заветната граница над 1/2 ... 
 
 
FordUser, пич нашите Фиестички обичат да си похапват масълце. Така, че провери на щеката и доливай смело. 

 
			
					
				
				Публикувано: 27 дек 2006, 17:40
				от FordUser
				Е долях аз има няма 150-200 грама и спря да мига
nikolovvdЗнам къде се мери но незнаех че трябва да се долива все пак преди няма и 2 мес. го смених  

 
			
					
				
				Публикувано: 27 дек 2006, 18:54
				от ewgeny
				Щом си го сменил преди два месеца, отиваш в сервизчето, сменяш на клапанчетата гумичките, плащаш на майсторчето, паричките, за да нямаш проблемчета когато нивото на масълцето падне повечко от нормалничкото! Успехче!! 
 
  
 
			
					
				
				Публикувано: 03 яну 2007, 12:50
				от Anton Tonchev
				а доляли си масулце до МАХ?
			 
			
					
				
				Публикувано: 07 яну 2007, 19:27
				от FordUser
				Anton Tonchev написа:а доляли си масулце до МАХ?
еми то няма и 200 грама и се препълни  

 
			
					
				
				Публикувано: 07 яну 2007, 19:30
				от bacata^
				WarKiller написа: 
 
Важното е, че резервоара му е доста пълен. Не помня откога моят не е достигал заветната граница над 1/2 ... 
 
 
FordUser, пич нашите Фиестички обичат да си похапват масълце. Така, че провери на щеката и доливай смело. 

 
И наща похапваше малко,обаче вече е с масло АРАЛ и изобщо не го бара.
 
			
					
				
				Публикувано: 07 яну 2007, 23:21
				от Anton Tonchev
				ако си долял само 0.2лт и е стигнала на мах, може и да имаш проблем със смукателя на масленната помпа !!!свалете картера и проверета за ко иде реч вътре 

 успех
 
 
  
 
			
					
				
				Публикувано: 08 яну 2007, 02:46
				от Rick
				Аз ли съм се объркал или тия 200 мл са много малко за "недостиг" на масло та да светне лампата. За да светне, ако е индикация за ниско ниво на маслото, значи трябва да е под МИН. А от МИН до МАХ е ок. 1 литър. Поне при Сиерата е така. Ако с 200 мл си стигнал МАХ значи маслото не е било под минимума, съответно проблема не е в нивото му.
			 
			
					
				
				Публикувано: 09 яну 2007, 20:11
				от FordUser
				Еми незнам нали ви казвам долях 200 максимум 300 гр и всичко сега е ОК
			 
			
					
				
				Публикувано: 09 яну 2007, 20:21
				от venom4o
				абе колеги иска да каже ,че му е изгаснала лампата не ,че е напълнил мотора.. на мен в  момента ми е препълнен мотора и се чуда как да го поизточа..
			 
			
					
				
				Публикувано: 09 яну 2007, 20:30
				от cossy
				Земи спринцовка, от дебелите и маркуче за система... само да не те помислят за наркоман в аптеката  
 
  
 
			
					
				
				Публикувано: 09 яну 2007, 20:54
				от venom4o
				ама от къде е въпроса? сорри за спама на темата... от пръчката предполагам или?
			 
			
					
				За препълнения мотор
				Публикувано: 10 яну 2007, 05:34
				от веден
				И аз при една смяна на маслото бях налял по-много от колкото трябва и го "изсмуках" със спринцовка и дълга шлаухка през тръбичката на щеката.
			 
			
					
				
				Публикувано: 10 яну 2007, 13:58
				от red
				а какво става като ти е пълен мотора!?
			 
			
					
				
				Публикувано: 10 яну 2007, 14:14
				от Brock
				red написа:а какво става като ти е пълен мотора!?
Има опасност да ти се запуши катализатора.
Може да ти избие някой семеринг, защото налягането се качва повече от допустимото.
Това е което знам аз.
 
