Въпрос за сегменти на 1.6 cvh

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Kamazabg
потребител
потребител
Мнения: 595
Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
Местоположение: гр Сливен
Status: Извън линия

Въпрос за сегменти на 1.6 cvh

Мнение от Kamazabg » 01 апр 2016, 13:01

Колата вече е в бокса. Предстоят и доста подобрения , но първо трябва да се сменят сегментите. Въпроса ми е какви сегменти да купя (на кой производител) Може да ми помогнете и с размери (за да не се обърка нещо.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпрос за сегменти на 1.6 cvh

Мнение от fordmaniac » 01 апр 2016, 22:26

Здравей.
GOETZE и KOLBENSCHMIDT си е най-добре, носят на тормоз години наред безропотно. Размер ти трябва на буталото , да не се окаже ремонтно и букви на мотора ( LJF по спомени беше твоя ).
И действай, че събора наближава!

Потребителски аватар
Kamazabg
потребител
потребител
Мнения: 595
Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
Местоположение: гр Сливен
Status: Извън линия

Re: Въпрос за сегменти на 1.6 cvh

Мнение от Kamazabg » 02 апр 2016, 09:54

Има ли смисъл да сменям основни и биелни лагери ?
Изображение Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за сегменти на 1.6 cvh

Мнение от ЯЛТА » 02 апр 2016, 09:58

Биелните,-да, основните само ако е намаляло налягането на маслото-демег са износени.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта