Гаснене след смяна на съединител

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Гаснене след смяна на съединител

Мнение от FordPuma » 17 юли 2016, 09:57

Здравейте момчета, след смяна на съединителя ПО колата се появи следния проблем.
Когато съм на скорост натискам съединителя и (рязко пускане и веднага след това рязко натискане на съединителя) колата гасне, преди смяната, този проблем го нямаше.Прегледал съм всичко вакуми, стъпкови мотори, дебитомери, но всичко изглежда наред.Иначе при нормално каране и нормално натискане на съединителя всичко е наред.От какво може да се дължи този проблем.Pumata e 1.7
Приятен и успешен почивен ден :)

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от specialista » 18 юли 2016, 21:45

Не пишеш да ли си на скорост когато пускаш рязко :D :D
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от FordPuma » 19 юли 2016, 20:00

Да,на скорост е колата

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от specialista » 19 юли 2016, 21:23

И ако не си поне на 3000 об. в този момент
какво очакваш да стане?
Да тръгне с тяга или да угасне от липса на такава?
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от FordPuma » 19 юли 2016, 22:52

Очаквам да стигна до марс,усещам някакво заяждане от твоя страна.
Моля ви,ако имате мнение по въпроса изкажете го,ако ли "НЕ",по-добре не пишете.

nixel
потребител
потребител
Мнения: 100
Регистриран: 06 фев 2015, 10:40
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 GPL
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от nixel » 19 юли 2016, 23:55

Ако си на ниски обороти - нормално. Явно стария съединител толкова в държал.
Пробвай на равно на 3-та с пуснат климатик без да подаваш газ, дали колата ще си държи над 1000 оборота. Ако гасне и спира тогава търси проблеми с въздуха.
Sent from Ativ S

FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от FordPuma » 20 юли 2016, 03:06

Оборотите са заковани на 1000 колега,с пуснат и без пуснат климатик това го прави когато съм в движение примерно на 3-та на 2000 и натисна съединителя,пусна и пак натисна много бързо,но го държа натиснат се получава ефекта при палене на колата при бутане и гасне .Иначе като цяло оборотите не играят стоят си на 1000.Когато си я карам съвсем нормално без резки натискания и пускания колата няма абсолютни никакви проблеми.Не ме бива много в обясненията дано сте ме разбрали
Мога да кача и 1 видео в случаи,че не сте ме разбрали.

nixel
потребител
потребител
Мнения: 100
Регистриран: 06 фев 2015, 10:40
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 GPL
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от nixel » 20 юли 2016, 14:06

Мен лично ме съмнява да имаш проблеми със въздух, налягане, гориво и т.н.
По скоро нещо около съединителя. Пък и него си ремонтирал последно.
Мнението ми е лаишко, нямам компетенции в тази област. Най добре на сервиз, но друг. Да огледат какво е свършил предния майстор.

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от lubomirov89 » 20 юли 2016, 15:27

Най добре пусни един клип, щот аз нещо не разбрах, а май не само аз.

FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от FordPuma » 20 юли 2016, 23:46

http://dox.bg/files/dw?a=16d398bd4b Тази вечер направих 1 клипче,не е кой знае какво,но бях сам в колата.На 22 секунда натискам съединителя,пускам и натискам.Дано стане ясно от клипа
Благодаря все пак,приятна вечер на всички

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от specialista » 23 юли 2016, 08:16

Слушай колега ,тук не сме се събрали да се заяждаме.
Трябваше ми доста време да разбера какво точно искаш да кажеш.
В първия момент си мислех че това е при потегляне и за това така се изказах.
Имам идея какво би могло да е ,но това е просто теория,която трябва да се докаже.
Мотора може да угасне по този начин само ако загуби датчика на коляновия вал.
За това имам съмнения че или датчика се мести неволно ,или имаш аксиален луфт на коляновия вал,
което води до приближаване или отдалечаване датчика до маховика.Нямам представа къде е монтиран
този датчик,но ако е като познатите ми това което казвам е много вероятно.
Извади го и виж как изглежда челото му.Има ли следи от триене?
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от MapTo_D » 23 юли 2016, 10:33

Аз друго не разбрах, защо са тия упражнения? Караш си на 3та или 4та и изведнъж от нищото решаваш да натиснеш съединителя и да го отпуснеш рязко!? :shock: ;;):

FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от FordPuma » 24 юли 2016, 07:34

Добро утро на всички,веднага след като свърша работа ще се прибера и ще погледна датчика.До колкото за упражненията пробвам всичко за да съм сигурен,че всичко е наред.Даже на свободна при влизане в завой понякога гасне.Ще пиша след като погледна датчика.

FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от FordPuma » 31 юли 2016, 07:41

Проблема се оказа от стъпковия мотор.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от OgiDogi » 31 юли 2016, 08:12

FordPuma написа:Проблема се оказа от стъпковия мотор.
И каква му е връзката със смяната на съединителя?

Ааааа, задкормилното устройство - преди смяната не е извършвало подобни ирационални действия и не е наблюдавало посоченото гаснене.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от FordPuma » 05 авг 2016, 03:16

Колега не можеш и да си представиш как съм я карал тази кола и какви ли не неща съм правил ,но никога колата ми не е имала подобен проблем и съм професионален шофьор и не е въобще от задкормилното устройство уверяван те.Още на следващият ден приблема се появи отново даже и педала на съединителя взе да потъва и отделя в възможно най-горно положение.Мисля си"защо пък да не е кофти майстор а"? Ще я закарам на диагностика .. може пък компа да подскаже от какво е.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от OgiDogi » 05 авг 2016, 06:49

FordPuma написа:... педала на съединителя взе да потъва и отделя в възможно най-горно положение...
Това са несъвместими действия, няма как да отделя най-горе и в същото време да потъва :shock:
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от FordPuma » 24 ное 2016, 13:04

OgiDogi написа:
FordPuma написа:... педала на съединителя взе да потъва и отделя в възможно най-горно положение...
Това са несъвместими действия, няма как да отделя най-горе и в същото време да потъва :shock:
Колега това с педала на съединителя се оправи,вече 3-ти месец я карам,но проблема не се е появил.Явно на помпата и е станало нещо за кратко понеже колата не беше в движение 2 години.Някоя гумичка може би.
А това с гасненето все още не могат да го оправят.
През тези 3 месеца разбрах как гасне,"няма значение на коя скорост 2-ра,3-та или 4-та"
На 3-та съм с 3000 об,пускам педала на газта и натискам съединителя,оборотите падат на 1000,след това пускам съединителя "все още съм на скорост не я изключвам" и оборотите се вдигат отново на 2800-3000 както трябва да си е и я държа така около 2 секунди и отново натискам съединителя и оборотите направо забиват на 0.Ако това го направя и държа съединителя отпуснат примерно 5 6 секунди не гасне.
Все пак ви благодаря за мненията и отделеното време. :)

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от OgiDogi » 24 ное 2016, 18:42

FordPuma написа:...
През тези 3 месеца разбрах как гасне,"няма значение на коя скорост 2-ра,3-та или 4-та"
На 3-та съм с 3000 об,пускам педала на газта и натискам съединителя,оборотите падат на 1000,след това пускам съединителя "все още съм на скорост не я изключвам" и оборотите се вдигат отново на 2800-3000 както трябва да си е и я държа така около 2 секунди и отново натискам съединителя и оборотите направо забиват на 0.Ако това го направя и държа съединителя отпуснат примерно 5 6 секунди не гасне.
Все пак ви благодаря за мненията и отделеното време. :)
Причината може да е cut-off на инжекторите - първите няколко секунди спират нацяло, после почват да пускат през няколко оборота. Ти издебваш момента, преди да са започнали да пускат ...ииии... няма гориво - няма обороти.
Само спекулирам, не мога да съм сигурен, докато не видя в движение инжекторните времена и в двата случая.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
entropia
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 17 дек 2009, 17:37
Модел на автомобила: Kuga 1.5 TDCI 120 hp, Focus III 1.0 EcoBoost (100hp) Hatchback
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Гаснене след смяна на съединител

Мнение от entropia » 03 дек 2016, 21:45

Колега, преди много години след смяна на съединител и масло на дивгателя на БМВ 520 имах подобен проблем и се оказа аксиално изместване на коляновия вал при задействане на съединителя. Тук във форума има подобна тема : http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=19115

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта