Форд Фокус гасне при висока скорост в движение.
Публикувано: 20 юли 2016, 11:51
Здравейте колеги,
Видяхме се в чудо с тоя мой Фокус. Колата е Фокус МК.2 1.8 TDCi, 116 коня. Проблемът се състои в следното: при шофиране с по-висока скорост по магистрала, да речем около 140 км/ч. ако изключа от скорост да я пусна по инерция, колата загасва в движение и след това няма палене
Малко история: за пръв път ми го направи този номер декември месец. Загуби мощност при движение и светна на таблото Engine systems failed, но не загасна след няколко секунди се оправи от само себе си. Закарах я в Мото Пфое и там показа грешка с код P0088 - Нлягане в рейката/налягане в системата – твърде високо. Посъветваха ме да си сменя горивния филтър. Така и направих и няколко месеца нямаше нищо. Април месец, (около 5 хил. км по-късно), на прибиране на от Одрин на входа на Пловдив я пуснах по инерция до отбивката и загасна. Запали сама след няколко опита и след около 15 мин. чакане. Не записа никакви грешки, реших че може да е нещо моментно. Още повече следващите дни и седмици, колата си палеше и вървеше без проблеми. Ходи до София няколко пъти - никакви ядове.
Миналата седмица тръгвам за море... На OMV преди Ямбол решвам да спра за кафе, пускам по инерция по наклона преди бензиностанцията и пак загасна! Отново светна на таблото Engine systems failed. Този път вече не пожела да запали. Благодарности на Specialista за помощта и на Цецо от пловдивската група, който му намери телефона. Човека беше на море, но прати свои колеги, които прибраха колата на платформа и я закарахме в сервиз. Излезе грешка P0089 - Регулатор налягане гориво – стойност на налягане извън допустими граници. Колата нямаше палене нито с ток, нито с бутане, нито със старт спрей - нищо. След 4 часа чакане в сервиза, момчето намери от някъде един регулатор за високото налягане, сменихме го и запали от раз - часовник. Уж всичко изглеждаше решено. Ходих до морето, 4 дни каране, обикаляне, никакви ядове...
На връщане преди Нова Загора същият номер ... Ще спирам на бензиностанция на Лукойл, пак за кафе и тоалетна, пускам по инерция преди това и пак загасна. Нищо не свети по таблото. Пробвам да я паля ... върти няколко пъти и пак светна Engine systems failed. Няма палене! След около час, час и половина чакане се намери един човек да ни изтегли до Нова Загора. Тамън стигнахме там, реших да пробвам да я запаля на скорост, придърпа малко и запали все едно нищо не е било. Прибиране до Пловдив никакви проблеми! Днеска пали и върви - часовник!
Като се поразмисля стигам до извода, че проблемите ги прави само при шофиране със скорост над 100-120 км/ч., защото при по-ниска скорост, дори от 5-та пускам си по инерция - никакви ядове. Палиш, гасиш, спираш - никакви ядове. Работи като нова. Другото, което ми прави впечатление, че сякаш след като изпише грешката и не иска да запали, като постои час-два, и изстине хубаво, пали и тръгва все едно нищо не е било. Като се кара по-продължително време с по-висока скорост, на загряла кола, тогава се проявява този проблем. Иначе стрелката за температурата си стои малко под 90 градуса, както си е било винаги и не мърда.
Та ... някой с идеи?
Видяхме се в чудо с тоя мой Фокус. Колата е Фокус МК.2 1.8 TDCi, 116 коня. Проблемът се състои в следното: при шофиране с по-висока скорост по магистрала, да речем около 140 км/ч. ако изключа от скорост да я пусна по инерция, колата загасва в движение и след това няма палене
Малко история: за пръв път ми го направи този номер декември месец. Загуби мощност при движение и светна на таблото Engine systems failed, но не загасна след няколко секунди се оправи от само себе си. Закарах я в Мото Пфое и там показа грешка с код P0088 - Нлягане в рейката/налягане в системата – твърде високо. Посъветваха ме да си сменя горивния филтър. Така и направих и няколко месеца нямаше нищо. Април месец, (около 5 хил. км по-късно), на прибиране на от Одрин на входа на Пловдив я пуснах по инерция до отбивката и загасна. Запали сама след няколко опита и след около 15 мин. чакане. Не записа никакви грешки, реших че може да е нещо моментно. Още повече следващите дни и седмици, колата си палеше и вървеше без проблеми. Ходи до София няколко пъти - никакви ядове.
Миналата седмица тръгвам за море... На OMV преди Ямбол решвам да спра за кафе, пускам по инерция по наклона преди бензиностанцията и пак загасна! Отново светна на таблото Engine systems failed. Този път вече не пожела да запали. Благодарности на Specialista за помощта и на Цецо от пловдивската група, който му намери телефона. Човека беше на море, но прати свои колеги, които прибраха колата на платформа и я закарахме в сервиз. Излезе грешка P0089 - Регулатор налягане гориво – стойност на налягане извън допустими граници. Колата нямаше палене нито с ток, нито с бутане, нито със старт спрей - нищо. След 4 часа чакане в сервиза, момчето намери от някъде един регулатор за високото налягане, сменихме го и запали от раз - часовник. Уж всичко изглеждаше решено. Ходих до морето, 4 дни каране, обикаляне, никакви ядове...
На връщане преди Нова Загора същият номер ... Ще спирам на бензиностанция на Лукойл, пак за кафе и тоалетна, пускам по инерция преди това и пак загасна. Нищо не свети по таблото. Пробвам да я паля ... върти няколко пъти и пак светна Engine systems failed. Няма палене! След около час, час и половина чакане се намери един човек да ни изтегли до Нова Загора. Тамън стигнахме там, реших да пробвам да я запаля на скорост, придърпа малко и запали все едно нищо не е било. Прибиране до Пловдив никакви проблеми! Днеска пали и върви - часовник!
Като се поразмисля стигам до извода, че проблемите ги прави само при шофиране със скорост над 100-120 км/ч., защото при по-ниска скорост, дори от 5-та пускам си по инерция - никакви ядове. Палиш, гасиш, спираш - никакви ядове. Работи като нова. Другото, което ми прави впечатление, че сякаш след като изпише грешката и не иска да запали, като постои час-два, и изстине хубаво, пали и тръгва все едно нищо не е било. Като се кара по-продължително време с по-висока скорост, на загряла кола, тогава се проявява този проблем. Иначе стрелката за температурата си стои малко под 90 градуса, както си е било винаги и не мърда.
Та ... някой с идеи?