Протекло ГНП-решено от specialista
Публикувано: 08 сеп 2016, 12:12
Доста време ми трябваше, за да се наканя да благодаря и по този официален начин на един Човек и Майстор в своята област – Жоро specialista .
Кратка предистория. Преди около половин година прокапа ГНП-то. Дори и не съм търсил друг да го ремонтира. Вече имах представа какво може Жоро от отзиви, тук във форума, както и от мненията му по въпроси, свързани с горивните системи. Предстояха няколко почивни дни. Най-добрия за мен начин беше да му занеса помпата лично, а и беше уникална възможност да се запозная с него.
Аз съм от хората, които ремонтирайки нещо, се старая да го възстановя по възможност до първоначалното му състояние и не се стискам за дребните пари. Пазарлъци нямаше. Той си каза условията, а аз търсех именно такъв човек! Да ми обясни какво предстои, колко ще струва и какъв ще е крайния резултат.
Прескачам неговите и моите перипетии, докато ГНП-то заприлича на себе си. Разбрах, че някой се е упражнявал с помпата, след като я свалих, а той си знае най-добре какво беше вътре. Не знаех, че ГНП може да се върти по-леко, отколкото да навиеш ръчен часовник.
Отидох, взех си помпата, прибрах се, монтирах я и ……………..А!?! това не е моята кола.
Еуфория, почуда как е възможно това, съмнение дали е моята помпа и ей такива нещица ми минаваха през ума, докато разхождах колата по улиците. Излизането ми за едно кръгче прерастна в обикаляне от час и нещо. Не можех да й се накефя. Все едно си бях купил нова кола.
Докато разговаряхме ме беше питал искам ли да ми тунингова ГНП-то, като ме предупреди, че по принцип няма какво толкова да се очаква от атмосферен дизел. Дадох му пълен картбланш да прави каквото намери за добре. Честно казано подходих с леко недоверие и …….. сбърках.
Ако приемем,че през годините едни кончета от мощността си бяха отишли, все едно той ми ги върна като добави и още няколко.
Е, това е накратко. Първия месец след ремонта едвам минах 550км смесен разход с един резервоар от 60л, като нормалния ми преход е средно около 900км за същото количество гориво. Това ми е стила на каране. Когато му се обадих да се оплача, познайте какво ме попита: - Настъпваш ли я?
Ами настъпвах я.
Натискам педала и тя потегля без да се чуди. Щом на жената й направи впечатление, че колата дърпа повече от преди, коментарите са излишни. Е, върнах се към нормалния си разход, ама като тези няколко седмици удоволствие, да върви колата по този начин, съм нямал от години.
Жоро, още веднъж ти благодаря! Голям човек си, чест е за мен да те познавам!
Поздрави!
Кратка предистория. Преди около половин година прокапа ГНП-то. Дори и не съм търсил друг да го ремонтира. Вече имах представа какво може Жоро от отзиви, тук във форума, както и от мненията му по въпроси, свързани с горивните системи. Предстояха няколко почивни дни. Най-добрия за мен начин беше да му занеса помпата лично, а и беше уникална възможност да се запозная с него.
Аз съм от хората, които ремонтирайки нещо, се старая да го възстановя по възможност до първоначалното му състояние и не се стискам за дребните пари. Пазарлъци нямаше. Той си каза условията, а аз търсех именно такъв човек! Да ми обясни какво предстои, колко ще струва и какъв ще е крайния резултат.
Прескачам неговите и моите перипетии, докато ГНП-то заприлича на себе си. Разбрах, че някой се е упражнявал с помпата, след като я свалих, а той си знае най-добре какво беше вътре. Не знаех, че ГНП може да се върти по-леко, отколкото да навиеш ръчен часовник.
Отидох, взех си помпата, прибрах се, монтирах я и ……………..А!?! това не е моята кола.

Еуфория, почуда как е възможно това, съмнение дали е моята помпа и ей такива нещица ми минаваха през ума, докато разхождах колата по улиците. Излизането ми за едно кръгче прерастна в обикаляне от час и нещо. Не можех да й се накефя. Все едно си бях купил нова кола.
Докато разговаряхме ме беше питал искам ли да ми тунингова ГНП-то, като ме предупреди, че по принцип няма какво толкова да се очаква от атмосферен дизел. Дадох му пълен картбланш да прави каквото намери за добре. Честно казано подходих с леко недоверие и …….. сбърках.

Ако приемем,че през годините едни кончета от мощността си бяха отишли, все едно той ми ги върна като добави и още няколко.
Е, това е накратко. Първия месец след ремонта едвам минах 550км смесен разход с един резервоар от 60л, като нормалния ми преход е средно около 900км за същото количество гориво. Това ми е стила на каране. Когато му се обадих да се оплача, познайте какво ме попита: - Настъпваш ли я?
Ами настъпвах я.

Жоро, още веднъж ти благодаря! Голям човек си, чест е за мен да те познавам!
