Проблем с двигателя или с майстора

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Zufi
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 06 окт 2016, 18:10
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Проблем с двигателя или с майстора

Мнение от Zufi » 06 окт 2016, 18:47

Здравейте на всички първо,
сега на проблема, колата е rs 2000/93г. според майстора колата е със спукана глава или износена (извинявам се, ако не се нарича така) гарнитура, обаче колата не загрява, не пуши, парното си топли не мирише на масло около нея нищо от нещата, които би трябвало да се случват не се случват, причината да мисли така е че водата в разширителният съд бълбука и излезе много вода , питането ми е не е ли възможно проблема да е в нещо друго?
Колата беше при същият майстор преди дни но за друго.
Благодаря предварително!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем с двигателя или с майстора

Мнение от HACKO » 06 окт 2016, 20:44

99% е прав, моли се да е само гарнитурата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
mclsdreal
потребител
потребител
Мнения: 550
Регистриран: 01 май 2009, 20:44
Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
Местоположение: Germany- Saarlouis
Status: Извън линия

Re: Проблем с двигателя или с майстора

Мнение от mclsdreal » 06 окт 2016, 21:22

Какво има в охладителната система? Вода, антифриз? Прегрява ли? Ако след оглед на всички неща продължава напъни да изхвърля вода, то тогава надува системата. Единствения вариант е гарнитура на главата. Не е задължително да влезе вода в маслото и обратно. След като всичко трябва да е наред, антифриз, термостат, перки, капачка на разширителния съд, не трябва да надува. Следва сваляне на главата и тогава ще се види от къде влизат газовете в охладителнта система. Успех!
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10847
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с двигателя или с майстора

Мнение от ЯЛТА » 06 окт 2016, 21:42

Главата може да се прегледа на рентген, и се вижда дали има спукване, или нищо и няма.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем с двигателя или с майстора

Мнение от OgiDogi » 06 окт 2016, 22:12

mclsdreal написа:... Единствения вариант е гарнитура на главата...
Е, не е единствен, тъй като пукнатина от гнездо на клапан към канал на охлаждането прави същото, а съм виждал и такава глава.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Zufi
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 06 окт 2016, 18:10
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Проблем с двигателя или с майстора

Мнение от Zufi » 07 окт 2016, 05:32

mclsdreal написа:Какво има в охладителната система? Вода, антифриз? Прегрява ли? Ако след оглед на всички неща продължава напъни да изхвърля вода, то тогава надува системата. Единствения вариант е гарнитура на главата. Не е задължително да влезе вода в маслото и обратно. След като всичко трябва да е наред, антифриз, термостат, перки, капачка на разширителния съд, не трябва да надува. Следва сваляне на главата и тогава ще се види от къде влизат газовете в охладителнта система. Успех!
Всички тези неща не са проверявани, перката не работеше, капачката не е сменяна, термостата не е проверяван, този проблем се появи след смяна на пистовия ремък и някъкъв лагер мисля каза по водната помпа, може ли да има връзка? Перкат е включена да работи постоянно докато и сменят датчика, вода има, не прегрява съвсем нормална е температурата. За друго не се сещам.
Благодаря на всички за вниманието.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем с двигателя или с майстора

Мнение от HACKO » 07 окт 2016, 13:27

И накрая все пак ще отвориш главата. Поне капачката, термостата и датчика не са скъпи а и никога не е зле да се сменят профилактично.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с двигателя или с майстора

Мнение от mi6o » 07 окт 2016, 13:45

Аз пък съм чувал, че има газ-анализатор или нещо подобно като наименование. Прави тест на антифриза за наличие на изгорели газове, гориво, масло.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем с двигателя или с майстора

Мнение от HACKO » 07 окт 2016, 14:00

Какво ще помогне, той има всички симптоми?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта