Гаснене след изключване от скорост
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 08 окт 2016, 19:49
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Гаснене след изключване от скорост
Здравейте ! Колата е Ford Fusion 1.6 бензин .Пали си нормално, върви нормално, но след изфорсиране до над 3000 оборота и изключване от скорост гасне.Ходих на няколко места и ми казаха, че проблемът най-вероятно е от дръоселовата клапа, но тъй като цената на чисто нова е твърде висока отидох до няколко автоморги и сменям вече трета - без промяна. Струва ми се, че проблемите започнаха след като сложих газово.
Моля за съвети.
Моля за съвети.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след изключване от скорост
С това почни бе човек, вместо да сменяш дросели (на които няма какво да им се повреди), иди да ти настроят газовата уредба.IvayloYanakiev написа:..... Струва ми се, че проблемите започнаха след като сложих газово.
Моля за съвети.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 08 окт 2016, 19:49
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след изключване от скорост
Над 3 пъти ходих за настройка на газовото - без промяня.От там ме пратиха в сервиз Ford Moto Pfohe където ми взеха над 50лв за диагностика.Тяхната диагноза беше дрисъолова клапа и ми поискаха 1200лв за нова.Това беше причината да премина към вариант втора употреба
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 08 окт 2016, 19:49
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след изключване от скорост
ПП: Гасне и на бензин
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 25 яну 2017, 16:18
- Модел на автомобила: Fusion 1.4, 80 к.с., 2003г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след изключване от скорост
Колега, аз имам същия проблем на Fusion 1.4. Като го купих и карах на бензин нямаше никакви проблеми, сложих газова BRC и след няколко месеца започна същия проблем. Когато освобождавам от скорост преди да спра или когато сменям предваките в завой или някъде където има легнал полицай колата гасне ( винаги като минавам на по-ниска предвка и оборотите падат).
При мен гаснеше, както на газ така и на бензин! Отидох в Мото Пфое и там след диагностика ми казаха, че дросела е запушен и го изчистиха. След това гасненто на бензин спря и остана само на газ. След това обаче светна check engine лампата .
Минах пак диагностика и излезе грешка P0302 Cylinder 2 Two Misfire Detected - един от цилиндрите не пали винаги. Смених свещите и пложението значително се подобри. Сега вече гасне по рядко 1-2 пъти дневно ,преди съм стигал до 12 пъти на ден .
Другото нещо което се установи са високи стойности на MАР-а. Това го видя газаджията и каза, че от там идва проблема, че на свободен ход вкарва повече въздух и горивната смес обеднява и проблемът не е в газовата. И така все още не мога да опаравя положението .
При мен гаснеше, както на газ така и на бензин! Отидох в Мото Пфое и там след диагностика ми казаха, че дросела е запушен и го изчистиха. След това гасненто на бензин спря и остана само на газ. След това обаче светна check engine лампата .
Минах пак диагностика и излезе грешка P0302 Cylinder 2 Two Misfire Detected - един от цилиндрите не пали винаги. Смених свещите и пложението значително се подобри. Сега вече гасне по рядко 1-2 пъти дневно ,преди съм стигал до 12 пъти на ден .
Другото нещо което се установи са високи стойности на MАР-а. Това го видя газаджията и каза, че от там идва проблема, че на свободен ход вкарва повече въздух и горивната смес обеднява и проблемът не е в газовата. И така все още не мога да опаравя положението .
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след изключване от скорост
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 25 яну 2017, 16:18
- Модел на автомобила: Fusion 1.4, 80 к.с., 2003г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след изключване от скорост
Благодаря за инфото
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след изключване от скорост
Или имаш пукнат маркуч или пропуска гарнитура на всмукателния колектор в близост до втори цилиндър, на база тези две наблюдения.sternenheim написа: ↑31 юли 2017, 14:15...
Минах пак диагностика и излезе грешка P0302 Cylinder 2 Two Misfire Detected - един от цилиндрите не пали винаги.
Другото нещо което се установи са високи стойности на MАР-а...
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 25 яну 2017, 16:18
- Модел на автомобила: Fusion 1.4, 80 к.с., 2003г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след изключване от скорост
Това си го мислеше майсторът в началото и взе да пръска с един спрей на бензинова основа да види, ако от някъде вкарва въздух дали ще се промени работата на двигателя като засмуче спрея, но нищо не се промени и го отхвърли като вариант.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1611
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след изключване от скорост
Това е проблем, който иска по-сериозна диагностика. Може да са доста неща.sternenheim написа: ↑31 юли 2017, 14:15Другото нещо което се установи са високи стойности на MАР-а.
Поздрави.
Между впрочим BRC има OBD самоадаптации и би трябвало да не създава проблеми, но има и човешки фактор.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 25 яну 2017, 16:18
- Модел на автомобила: Fusion 1.4, 80 к.с., 2003г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след изключване от скорост
Ами вече не знам какво да кажа, един друг майстор ми каза така - ето тук изпарителят на газоват е мн далече от двигателя освен това и маркуча не е стабилен и при завой мембраната можело да се измества и да вкарва повече въздух и затова да гасне, което не обяснява защо и при малки неравности и при паркиране с навит волан пак гасне.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след изключване от скорост
Недостатъчно газ може да накара компютъра да нагласи оборотите с подаване на въздух и от там да идват високите стойности на МАР-а. Аз като видя такива стойности, обръщам на бензин и след няколко форсирания чакам да се стабилизира и ако не свали до 310-330 mbar, тръгвам да търся от къде смуче въздух.sternenheim написа: ↑31 юли 2017, 14:15...
Другото нещо което се установи са високи стойности на MАР-а. Това го видя газаджията и каза, че от там идва проблема, че на свободен ход вкарва повече въздух и горивната смес обеднява и проблемът не е в газовата. И така все още не мога да опаравя положението .
Този майстор виждал ли е изпарител отвътре? Поне да види каква пружина държи мембраната и определя налягането, после да приказва как можело мембраната в завой да се размести.sternenheim написа: ↑02 авг 2017, 18:08Ами вече не знам какво да кажа, един друг майстор ми каза така - ето тук изпарителят на газоват е мн далече от двигателя освен това и маркуча не е стабилен и при завой мембраната можело да се измества и да вкарва повече въздух и затова да гасне, което не обяснява защо и при малки неравности и при паркиране с навит волан пак гасне.
При завиване, хидравличната помпа натоварва двигателя и евентуално въздухът и горивото за дадените обороти според бензиновият компютър, но при това натоварване, може да не достигат. На някои коли (предимно френските) има датчик за налягане в хидравличната система, за да знае компютърът, че натоварването идва от там и има нужда от допълнителна горивна смес.
За неравностите - не знам, може да има връзка с монтажа на рейката и пружините в инжекторите, при което масата на буталцето + натиска на пружината в момент на друсване да му пречи да отвори и да пусне газ. А може и от слаби връзки по захранване, инжекторите да не получават импулси с достатъчна амплитуда.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 25 яну 2017, 16:18
- Модел на автомобила: Fusion 1.4, 80 к.с., 2003г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след изключване от скорост
Благодаря, ще ходя пак на майстор и ще му предам събраната информация, и ще пиша какво е свършено и резултатът от него.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след изключване от скорост
Да ти кажа, ако трябва да казваш на майстора какво да прави, тогава не трябва да му плащаш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след изключване от скорост
Ето така изглежда пружината, която регулира налягането и държи мембраната да не се клати:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта