Подгревни свещи на Фокус МК1, 1,8 TDCI

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
otoyol
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Подгревни свещи на Фокус МК1, 1,8 TDCI

Мнение от otoyol » 01 ное 2016, 20:51

Колеги, става въпрос за Фокус МК1, 115 коня, 1,8 TDCI, 2003 г. Рових в нета и форума, но не можах да намеря информация кога се включват подгревните свещи при стартиране на студен мотор, т.е. има ли зависимост от околната температура ??? Някои казват при и под -3 градуса, други казват, че постоянно греят (при стартиране, разбира се... независимо от темп. на околния въздух, т.е. и зиме и лете...!), трети казват друго и т.н... Откакто съм я купил (февруари 2016 г.) не съм случвал темп. под нулата. Винаги при вкл. на контакта, лампата за подгрева само премигва за миг и угасва, не забелязвам и намаляне силата на светене на плафона или не забелязвам увеличаване силата на светене на плафона след доста време изчакване на контакт, т.е. не се включват никакви свещи !??? Моля, споделете колеги как е редно и при вас как е :)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Подгревни свещи на Фокус МК1, 1,8 TDCI

Мнение от ЯЛТА » 01 ное 2016, 21:41

Включват се при температура под +7 градуса. Двигателя не е с предкамерно запалване, и би трябвало да пали и без подгревни свещи. По скоро служат да осигурят равномерно изгаряне на горивната смес,- за да няма претрисане при студен мотор.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

otoyol
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Подгревни свещи на Фокус МК1, 1,8 TDCI

Мнение от otoyol » 02 ное 2016, 06:41

Благодаря! Искаш да кажеш, че греят определено време и след стартиране ба мотора ли !? А самата лампичка на таблото принципно не свети ли някакви секунди, както свети при др.модели коли, докато трае подгрева ??

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Подгревни свещи на Фокус МК1, 1,8 TDCI

Мнение от ЯЛТА » 02 ное 2016, 10:50

Греят до когато компютърът прецени че е нужно. Лампата ти показва кога може да започнеш паленето- след изгасването и.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
ieiei
потребител
потребител
Мнения: 389
Регистриран: 11 май 2007, 12:50
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Подгревни свещи на Фокус МК1, 1,8 TDCI

Мнение от ieiei » 04 ное 2016, 19:29

С пробна лампа може да провериш дали и кога идва напрежение към тях.
Колко от тях работят е друга тема.

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Подгревни свещи на Фокус МК1, 1,8 TDCI

Мнение от Miri4 » 05 ное 2016, 10:21

Включват се при всяко палене независимо от външната температура /зима,лято/.
Извел съм си светодзиод в купето паралелно на свещите и наблюдавам процеса непрекъснато.В зависимост от температурата на двигателя греят различно време от 3 до 6 сек.При големи студове подгрева се включва за малко и след запалване на двигателя.
Лампата на таблото е по скоро декорация.Лошото е когато почне да мига.Аз си изчаквам светодиода да загасне и тогава си паля.

otoyol
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Подгревни свещи на Фокус МК1, 1,8 TDCI

Мнение от otoyol » 22 ное 2016, 14:28

Смених и четирите свещи с нови - марка Беру. И четирите били изгорели...
По темата за подгрева: Въпреки най-различни мнения и твърдения, че фокусът подгрява под +7 гр. ....., под 0 гр. ...... и т.н., лично от опит казвам на всички заинтересувани:
Подгревът на Форд Фокус 1, 1,8 TDCI се включва на студен мотор, при първо палене и при темп. над +7 гр., дори и лятото на първи студен за деня старт !!! Ето например оня ден при околна темп. +11 гр. по обяд стартирах - за около 7 сек. се включи подгревът !

pi4o
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 17 апр 2013, 22:09
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115 hp 2001 г. (коНби)
Status: Извън линия

Re: Подгревни свещи на Фокус МК1, 1,8 TDCI

Мнение от pi4o » 28 дек 2016, 10:47

Здравейте колеги.
Аз подобно на колегата Miri4 от както съм си купил фокусника имам в запалката една джаджа, която показва при спрян мотор на колко волта е акумулатора, а когато работи мотора показва с колко волта се зарежда акумулатора. Та, не само сутрин, а при всяко подаване на контакт преди да запаля джаджата показва 12,5 волта. Завъртам на контакт и започва да показва около 11 волта. Така стои около 5-6 секунди, чува се едно леко чукване, все едно изключва реле и волтметъра започва да показва 11,9 волта. Тогава завъртам и запалва. Аз си го обяснявам, че със завъртането на ключа подгревните свещи заработват, съответно пада волтажа от консумацията им на ток, после като изключи релето се вдига волтажа - значи са загрели и завъртам да запали мотора. ;;): Ако нещо съм в грешка, споделете мнение и аз ще съм благодарен :)
...пропуснах да кажа, че с един приятел мерихме свещите (по бабешки) с една пробна лампа дали протича ток през тях. Оказаха се здрави и не съм ги сменял. Чувал съм, че стават големи бели при смяната им - късат се, остават вътре и почва филма... mechanic-smile
"Мисленето е най-трудната работа на света. Затова толкова малко хора се захващат с нея." - Хенри Форд

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта