Страница 1 от 1

Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 27 ное 2016, 10:49
от aspasia
Здравейте колеги появи се теч от полуоската на семеринга или по точно омасляване от страната на шофьора забелязах го докато ми сменяха летните със зимните гуми. На пазара видях че има семеринги на Corteco но тях ще подмина като марка има и на Elring 539.581 ширина [mm]: 10,2 външен диаметър [mm]: 55 вътрешен диаметър [mm]: 40 и Elring 539.580 ширина [mm]: 8 външен диаметър [mm]: 55 вътрешен диаметър [mm]: 40 кой от двата модела на Elring става за Фокуса ми за да поръчам като разликата между двата е ширината единият е 10,2мм а другият 8мм?
Изображение

Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 27 ное 2016, 23:24
от atanas76
Здравей!
Преди два дни и аз имах същата дилема!
Това 10.2 мм и мен ме обърка но в едно магазинче за форд ми продадоха елринг539581 като и аз ги попитах защо не е 8 мм .Оказа се че на семеринга си пише.55х40х8/10.2
При монтажа нямаше проблеми

Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 28 ное 2016, 18:18
от aspasia
Мерси колега за полезната информацията утре или вдругиден е във бокса за смяната му!

Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 02 дек 2016, 21:45
от aspasia
Днеска го смениха това е размера на семеринга Elring 539.581 като оригиналния смениха и маслото на скоростната кутия с 75W90 пълна синтетика сега скоростите влизат много гладко иначе старото беше някаква чернилка.

Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 03 дек 2016, 00:29
от Ради-1
Каква марка масло?

Sent from my Lenovo K50-t5 using Tapatalk

Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 03 дек 2016, 10:07
от aspasia
Това масло сложих за 16 лева литъра http://motex.bg/masla/transmisionni-mas ... nthetic-1l дано съм направил правилен избор но засега нямам проблеми предавките влизат много добре.

Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 03 дек 2016, 20:23
от atanas76
А колко литра събра?

Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 04 дек 2016, 09:43
от HACKO
atanas76 написа:А колко литра събра?
2.3 според Автодота, но старото не може да се източи напълно, освен ако кутията не е свалена от колата.

Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 04 дек 2016, 10:10
от aspasia
Три литра ти трябват от последната туба ми остана около 0,7-0,8л. Иначе смяната на маслото става бързо има две пробки една за източване другата за наливане каквото имаше на дъното на кутията изтеглиха с помпа шприц. Засега съм доволен за два дни каране проверих няма течове!

Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 20 яну 2020, 14:27
от Ради-1
Колега, как е положението 3 години по-късно - държи ли семеринга, имал ли си проблеми с превключването на скоростите и пада ли нивото на маслото?

Пс - нали само полуоската се сваля, без нищо по кутията?

Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 20 яну 2020, 18:21
от aspasia
Ради-1 написа:
20 яну 2020, 14:27
Колега, как е положението 3 години по-късно - държи ли семеринга, имал ли си проблеми с превключването на скоростите и пада ли нивото на маслото?

Пс - нали само полуоската се сваля, без нищо по кутията?
За сега няма проблем като сменях гумите погледнах профилактично нямаше омазнявания или течове.

Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 19 мар 2020, 14:16
от Ради-1
Ясно, и аз ще го сменям заедно с маслото
Изображение

Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 19 мар 2020, 17:48
от HACKO
Тази скоба, дето се вижда на маншона, няма работа там. Трябва да е специална а не за водно съединение.

Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 19 мар 2020, 19:38
от Ради-1
Да, такава трябва да е. Не знам защо са ми сложили неподходящаИзображение




Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 19 мар 2020, 21:17
от ЯЛТА
Ради-1 написа:
19 мар 2020, 19:38
Да, такава трябва да е. Не знам защо са ми сложили неподходяща
Опитали са се да спрат теча, без да сменят маншона, като са мислели че проблема е в скобата.

Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 19 мар 2020, 21:26
от Ради-1
Ще огледам на канал какво е положението отдолу. Задължително ли е да се смени при това положение маншона?

Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 19 мар 2020, 21:39
от aspasia
Ради-1 написа:
19 мар 2020, 21:26
Ще огледам на канал какво е положението отдолу. Задължително ли е да се смени при това положение маншона?
По добре си го смени маншона се продава комплект със скоби и грес и струва не повече от 10-15 лева иначе рискуваш после двойна работа ако след време се напука маншона от старост.

Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 20 мар 2020, 09:49
от Ради-1
Най-добре ще е да го направя като сменям маслото на скоростите. Нали маншон за каре е точната част -

Все пак има ли смисъл временно да сменя скобата или тя се монтира само на свалена полуоска?

Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 20 мар 2020, 11:10
от ЯЛТА
Скобата си върви в комплект с маншона, и се сменяват заедно.

Re: Теч от семеринг полуоска

Публикувано: 23 юни 2020, 20:39
от Ради-1
Смених маслото на скоростите и семеринга на диференциала. За момента течове няма, но и не усещам разлика със старото масло. Но важното е че превключва добре.

Появи ми се обаче стар проблем - тресене и вибрации във волана над 100 км. Вибрациите бяха изчезнали след смяната на дисковете и накладките, след което минах 400 км без проблем.
Освен сваляне на лявата полуоска от главината, единствената промяна е смяната на дясната биалетка с усилена. Полуоската се извади като се разви носача със шарнира от главината за да отпусне, след това се свали гайката на главината, после с удар по диска полуската освободи от главината. Амортисьор или апарат не са сваляни.
Да не би да трябва да мина на реглаж след свалянето на полуоската?
Или трябва да сменя и другата биалетка?
Проблем с баланса на гумите го изключвам защото след смяната на дисковете тресене нямашеИзображение

стара биалетка:
Изображение

нова:
Изображение