Фокус МК1 - прекалено бедна смес

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Ради-1
потребител
потребител
Мнения: 823
Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Фокус МК1 - прекалено бедна смес

Мнение от Ради-1 » 25 ное 2022, 22:01

При мен дългия трим беше на 25 % заради некоректна смес на газ(не показа бедна или богата) но газаджията я оправи. После по друга причина изтрих газовите настройки и направих нови. За момента на бензин дългия се движи 1-2-3% а на газ отива до 4-5 процента

digimortal
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 24 яну 2021, 12:33
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Фокус МК1 - прекалено бедна смес

Мнение от digimortal » 30 ное 2022, 18:32

Изпълних някои от препоръките. Измерих налягането на горивото даде 2.5 бара по аутодата давават 3.5. Както работи колата прегънах за момент маркуча между манометъра и рейла за да видя колко дава помпата, веднага качи на 6 бара. Взех от морга ползван регулатор и го подмених, но отново има грешка за бедна смес и тримовете са със същите стойности. Втори път измерих налягането с подменен регулатор от морга и отново е 2.5. Какво става дали отново дефектен регулатор или нещо друго става и ме подлъгва.

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 822
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фокус МК1 - прекалено бедна смес

Мнение от ivchotr » 30 ное 2022, 22:24

Ти всъщност къде го закачаш този манометър? Ако е веднага след помпата, преди регулатора, така или иначе ще мериш нейното налягане. Ако мериш така и показанията са с 1 бар надолу от заводските, е ясно, че самата помпа не прави достатъчно налягане.
Знам всички вицове за Форд :D

digimortal
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 24 яну 2021, 12:33
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Фокус МК1 - прекалено бедна смес

Мнение от digimortal » 01 дек 2022, 05:05

На входа на рейла връзвам манометъра, идва от помпата минава през манометъра и продължава към рейла с регулатора и връща в резервоара , къде да го вържа според теб, не видях да има технологичен отвор за, тая цел някъде по системата.

gras
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 21 ное 2014, 22:40
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 1.1 1989 - подарена ; Vaz 2101 - 1977 ; Ford Mondeo MK3 1.8 2001 ;
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Фокус МК1 - прекалено бедна смес

Мнение от gras » 01 дек 2022, 10:12

Колега , мястото на което поставяш манометъра е правилно при положение ,че на рейката няма извод за манометър. Това ,че си измерил помпата на тапа да вдига 6 бара нищо не означава. Основният параметър на помпата е дебит (литри на час) при работно налягане. При теб помпата е с работно нялягане 4 бара и при това нялягане трябва да дава около 80 до 100 литра на час. Доста ме съмнява и двата регулатора да дават еднакви показания и да имат един и същ проблем. Провери си захранването на помпата дали идват 14 волта при запален двигател , ако да трябва да измериш и дебита на помпата . Според мен попата ти е пътник и е време за смяна. Също така е възможно и запушване на горивния филтър и филтъра(цедката) под помпата - това също се проверява.

digimortal
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 24 яну 2021, 12:33
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Фокус МК1 - прекалено бедна смес

Мнение от digimortal » 12 дек 2022, 18:33

Днес забелязах нещо ново. При включен компресор за климатика стойностите са доста добри
В момента в който изключа климатика или компресора, отново дългия отива на 25 %
Как се получава това
Screenshot_2022-12-12-17-48-24-199_com.astech.forscanlite.jpg
Screenshot_2022-12-12-17-47-37-188_com.astech.forscanlite.jpg

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта