Страница 1 от 1

Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 06 дек 2016, 11:28
от torcheto
Помпа лукас.Форд ескорт 1.8 тди 90к.с endura.При студен,топъл двигател пали след 2-3 секунди Акумулатор нов зареден.Стартер в добро състояние.При гасене двигателя за миг претрисва и от горивонагнтателната помпа се чува за секунда шум от циркулация на горивото.Съмнявам се в клапан стоп гориво дали уплатнява.Моля за мнения.

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 07 дек 2016, 23:21
от specialista
torcheto написа:Помпа лукас.Форд ескорт 1.8 тди 90к.с endura.При студен,топъл двигател пали след 2-3 секунди Акумулатор нов зареден.Стартер в добро състояние.При гасене двигателя за миг претрисва и от горивонагнтателната помпа се чува за секунда шум от циркулация на горивото.Съмнявам се в клапан стоп гориво дали уплатнява.Моля за мнения.
Уверявам Ви,че няма как да чуете някакъв шум отнасяш се за циркулацията на горивото!
Ако се чува нещо каквото и да е ,то това говори за някакъв проблем.

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 16 сеп 2017, 07:38
от torcheto
Студена започна да пали на втория път.Когато си направи оптималната температура двигателя ,го загасям и пак паля нч четвърт.След 5-10минути на 2-3секунда.Моля помагайте ,че много ме дразни.

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 16 сеп 2017, 12:37
от OgiDogi
torcheto написа:
16 сеп 2017, 07:38
Студена започна да пали на втория път.Когато си направи оптималната температура двигателя ,го загасям и пак паля нч четвърт.След 5-10минути на 2-3секунда.Моля помагайте ,че много ме дразни.
Провери си подгряващите свещи и захранването им.

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 16 сеп 2017, 13:47
от torcheto
Не е от подгревните свещи.Имал съм проблеми с тях ,симптоите са други.Сменял съм ги,но няма промяна.Проблема за мен е в горивната система.

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 16 сеп 2017, 15:27
от Penyo63
Прежали едни 10 лв . За да купиш едно възвратно клапанче.

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 05 окт 2017, 14:25
от torcheto
Ръчната помпа за подкачване на нафтата съм е ревизирал.Бутона при натискане е твърд.Когато въртя на стартер не пуши ,чак като запали пропуша за секунда и изчиства.Двигателя работи равномерно,не усещам да има въздух.Клапан egr участва ли в паленето.Ако не затваря добре ,какво отражение дава при пуск.Ще съм благодарен да чуя компетентни мнения.

Re:Студена пали на втория път

Публикувано: 05 окт 2017, 15:53
от torcheto
torcheto написа:
06 дек 2016, 11:28
Помпа лукас.Форд ескорт 1.8 тди 90к.с endura.При студен,топъл двигател пали след 2-3 секунди Акумулатор нов зареден.Стартер в добро състояние.При гасене двигателя за миг претрисва и от горивонагнтателната помпа се чува за секунда шум от циркулация на горивото.Съмнявам се в клапан стоп гориво дали уплатнява.Моля за мнения.

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 10 дек 2017, 16:58
от torcheto
Има възвратен клапан пред гнп.Няма промяна.Пали бавно при студен и топъл двигател.Стартер обслужен и сменен бендекс и стартово реле.Дюзи не са проверявани.

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 10 дек 2017, 17:23
от OgiDogi
Дизел пали трудно заради:
- въздух
- свещи
- центровка

Давай, проверявай нататък...

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 10 дек 2017, 19:52
от ЯЛТА
OgiDogi написа:
10 дек 2017, 17:23
Дизел пали трудно заради:
- въздух
- свещи
- центровка

Давай, проверявай нататък...
Аааа, и заради износени втулки на ротора на електромотора/стартера.

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 14 дек 2017, 13:23
от torcheto
Втулките на ротора са проверени.При първо стартиране не пали и не излиза нищо от аспуха.На подкачваща помпа е сложен резервен комплект,помпиш на контакт и няма палене.Има възвратен клапан между филтъра и гнп.На второ стартиране пали добре.Съмнявам се в гнп,какво може да е.

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 14 дек 2017, 17:18
от ivo_63
Колега , измери компресията на двг.

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 14 дек 2017, 18:38
от torcheto
Компресия не е мерена,но на 1 без газ върви по.нагорнище и не гори масло повече от 800гр/10000.Когато е загася и запаля веднага на четвърт,а след 2 минути след първата секунда

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 14 дек 2017, 18:45
от ivo_63
Когато падне компресията точно такъв е ефекта. Като падне още малко изобщо няма да пали на ниски температури. Измери я , не е нещо сложно или скъпо. Провери си центровката на двигателя, от бутнат разпределителен вал имах компресия 22 , Специалиста презацепи разпр. вал , пренареди клапаните и оооо чудо. Иначе разбирачите ми казаха , немедлено да цепя мотора. Това беше преди 6 години , колата отдавна я продадох и я виждам редовно да се движи през зимата.

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 14 дек 2017, 19:12
от torcheto
Мисля че е центровка

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 14 дек 2017, 21:12
от Penyo63
Възможно да е центровка, Малко жокери: Ако е отишла на предварение двигателя пали по-трудно студен, топъл може и да не усетиш по-трудното палене, по-твърда работа, повече върви,малко повече пуши с малко черно повече синьо при първия старт за деня и т.н. При закъснение двигателя пали по-трудно студен. по мека работа,малко повече пуши синьо, малко му се губи пъргавината и т.н. Ако някой колега се сеща и за други признаци за неправилна центровка може да ме допълни. За меренето на компресията важна е стойноста като цифра но е по важна разликата, между отделните цилиндри.

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 15 дек 2017, 11:54
от torcheto
Колеги.може ли да се повиши налягането на гнп. за да може при първоначален старт да няма закъсняло палене.Подчертавам при топъл двигател и загася и веднага запаля отлично след 2-3 минути около 2секунди.

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 17 дек 2017, 12:14
от specialista
Няма пушек=няма впръскване!
При всички останали случай които сте изброили(центровки,компресия и т.н.)
ако има впръскване а не пали поради друга причина,от ауспуха ще пуши!!!

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Публикувано: 17 дек 2017, 12:52
от torcheto
Възможно ли е да взема въздух от клапана за обратна нафта или клапана за пуск стоп гориво без да се вижда сълзене или теч.