Ford Focus 1.8TDCI дюзи
- ars3nal
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 15 мар 2009, 22:09
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1998
- Status: Извън линия
Ford Focus 1.8TDCI дюзи
Здравейте колеги , има доста теми по въпроса но реших да пусна отделна.Колата ми е Фокус 1.8 TDCI 100 коня със Delphi горивна система , от есента взе да ми прави проблем като запаля работи неравномерно и тресе и даже сега като е студено на първо запалване работи 4-5 секунди и гасне , след това паля и продължава да работи неравномерно но не гасне.Ходих на диагностика и ми правиха живи данни и ми казаха че 3-та дюза не работи както трябва и 1-ва има леки колебания във стойностите , иначе другите са добре , във вървежа колата няма проблем и разхода не е променен , няма да пуши и не влиза във авариен режим или да свети подгрева на свещите във по-високи обороти. Наскоро правих и теста със излишната нафта и на 3-та дюза беше доста повече излишното гориво (близо двойно повече) от на 2-ра и 4-та беше еднакво около 20 мл. за 3 мин.(не съм сигурен дали не бяха и 5 мин) и на 1-ва беше повече малко повече от другите. Интересува ме ако реша да сменя само клапаните на дюзите дали ще има положителен ефект или трябва да се прави пълен ремонт на дюзите . Само да вметна че горивна филтър е сменян лятото и е по 10 000 км и марка Delphi и подгревните свещи са проверени и 4-те работят.
Мерси предварително.
Мерси предварително.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.8TDCI дюзи
В общия случай точно от това боледуватTDCi-тата на Форд /а и не само/ от тези години. Би трябвало само със смяната на клапаните всичко да се оправи. Хубаво и препоръчително е да се сменят клапаните и на 4те инжектора. Гледам вече, че сами си ги сменят, не изглежда да е особено трудно. Или поне може сам да си ги набавиш, в сервиз да ти свършат работата, там може да поизчистят и разпръсквачите.
П.П. При мен, преди 6 години началото беше същото, неравномерна работа, гаснене при първи старт, когато температурите са отрицателни. След известен период започна да влиза и в авариен режим и се наложи да сменям клапани.
П.П. При мен, преди 6 години началото беше същото, неравномерна работа, гаснене при първи старт, когато температурите са отрицателни. След известен период започна да влиза и в авариен режим и се наложи да сменям клапани.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.8TDCI дюзи
Пробвал ли си с почистващи добавки?
- ars3nal
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 15 мар 2009, 22:09
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1998
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.8TDCI дюзи
Със няколко вида съм пробвал ефект не виждам със Pro Tech съм пробвал и Bardahl techni line която е по-скъпа от другите и е само за прочистване(около 40 лв е туба 1 литър за 60 литра). Аз си мисля че те добавките може да са изчистили системата но като е заминал клапана на едната от дюзите и тя не може да направи необходимото налягане , и от там другите дюзи почват да се мъчат да компенсират изоставане на другата и почва да работи не равномерно(това са мой лични размишления от прочетения материал за CR системата и принцип на действие на тези инжектори).
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.8TDCI дюзи
На прав път си. Не си давай парите за добавки, те няма да оправят износването в клапана/-ите. Ако все пак не си напълно убеден може да потърсиш и мнение от някой сервиз, който се занимава с тия работи, че парите не са много малко. Скоро гледах някъде, оригинални делфи клапани /нови/ по около 100-110 лв/бр. Та сега явно проблема се оправя за цена, която е почти 1/2 от това, което аз и други колиги от тука давахме.ars3nal написа:Със няколко вида съм пробвал ефект не виждам със Pro Tech съм пробвал и Bardahl techni line която е по-скъпа от другите и е само за прочистване(около 40 лв е туба 1 литър за 60 литра). Аз си мисля че те добавките може да са изчистили системата но като е заминал клапана на едната от дюзите и тя не може да направи необходимото налягане , и от там другите дюзи почват да се мъчат да компенсират изоставане на другата и почва да работи не равномерно(това са мой лични размишления от прочетения материал за CR системата и принцип на действие на тези инжектори).

- ars3nal
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 15 мар 2009, 22:09
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1998
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.8TDCI дюзи
Ходих по сервизи и те ми казаха че мислят че са дюзите , но проблема е че във Плевен има едно място където се занимават със стенд и ремонт на дюзи , ходих при тях и ми обявиха според мен доста нереална цена за стенда искат ми 160 лева за стенд и от там вече за ремонт и ми заявиха че шеф и като видел дюзи Delphi сменял всичко не само клапаните(ама къде да съм сигурен дали няма да смени клапаните и да не вземи пари за пълен ремонт).От друга страна всички майстори със който съм говорил в град ми казват че не се занимават със него и да забравя да ходя там и директно да се свържа със Авел или Супер дизел.MapTo_D написа: На прав път си. Не си давай парите за добавки, те няма да оправят износването в клапана/-ите. Ако все пак не си напълно убеден може да потърсиш и мнение от някой сервиз, който се занимава с тия работи, че парите не са много малко. Скоро гледах някъде, оригинални делфи клапани /нови/ по около 100-110 лв/бр. Та сега явно проблема се оправя за цена, която е почти 1/2 от това, което аз и други колиги от тука давахме.
- peterpetroff
- потребител
- Мнения: 191
- Регистриран: 01 мар 2007, 21:41
- Модел на автомобила: Ford Focus Trend, Zetec 1.6i 16V SW 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.8TDCI дюзи
Само мога да ти кажаа ,че си невероятен късметлия, че си с този мотор. Питай колегите си с TDCI за какво става въпрос около и с дюзите им! При тебе едно почистване от сорта на 15-20 лв. на дюза би ти дало тоговор и увереността от тази проверка, която не си правил никога до момента. Ако се окаже нещо друго, поне ще изключиш дюзите.. Успех!
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.8TDCI дюзи
Ъъъъ!?peterpetroff написа:Само мога да ти кажаа ,че си невероятен късметлия, че си с този мотор. Питай колегите си с TDCI за какво става въпрос около и с дюзите им! При тебе едно почистване от сорта на 15-20 лв. на дюза би ти дало тоговор и увереността от тази проверка, която не си правил никога до момента. Ако се окаже нещо друго, поне ще изключиш дюзите.. Успех!

- peterpetroff
- потребител
- Мнения: 191
- Регистриран: 01 мар 2007, 21:41
- Модел на автомобила: Ford Focus Trend, Zetec 1.6i 16V SW 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.8TDCI дюзи
Ами прочел-недопрочел заглавието на темата съм се заблудил, че се пише и пита за TDDI- мотора. И съответната ми реплика е за TDDI. Съжалявам за недоразумението. Моля да ме извините.
- ars3nal
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 15 мар 2009, 22:09
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1998
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.8TDCI дюзи
То ако бях със TDDI нямаше да се чудя толкова , там ремонт е поносим при мен ремонт е сериозна цифра и там са ми дерзанията.Почвам сериозно да се замислям дали да не си сменя клапаните сам , като гледах клиповете и коментарите на колегите смятам че ще успея , и дано да се оправи проблема.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.8TDCI дюзи
Закарай я на някой ,който 100% разбира.
Това ,което виждаш ,като "корекция" на дюзите го прави компа и не е гаранция, че клапаните са виновни.
Това ,което виждаш ,като "корекция" на дюзите го прави компа и не е гаранция, че клапаните са виновни.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.8TDCI дюзи
Може да надникнеш в другия форум, там в темата за самостоятелносто сменяне на клапаните имаше и клипове, доста подробни. Също мисля, че човек с минимална техническа грамотност може да си ги смени сам. А като свалиш инжекторите, може да ги закараш някъде поне да минат разпръсквачите на ултразвук...така и така ще са навън.
- ars3nal
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 15 мар 2009, 22:09
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1998
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.8TDCI дюзи
Аз от точно от другия форум видях темата и от там съм решил да пробвам и аз да сменя клапаните.
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.8TDCI дюзи
първо трябва да си отговориш защо си решил да ремонтираш дюзите. От написаното до тук на мен не ми стана много ясно. По скоро ми стана ясно че проблеми с дюзите нямаш. Второ- дюзите са следствие на проблеми с помпата. Ремонтирайки дюзите ако е помпата проблема си остава. Вземи едно възвратно клапънче от тия дето приличат на голяма гайка, струват по 10 лв. развий го (разглоби го) и сложи вътре хартия от горивен филтър. Сложи го в тръбопровода за обратна нафта и карай така извесно време. И т.н
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта