Автомат на Ford Galaxy 2.3 2001г

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
bg1914
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 05 фев 2017, 20:20
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Автомат на Ford Galaxy 2.3 2001г

Мнение от bg1914 » 05 фев 2017, 20:25

Здравейте,харесал съм един Ford Galaxy 2.3i 2001г. в Германия на добра цена,но е вероятно да има проблем в автоматичната скоростна кутия.Приятел ,който ходи да го гледа ,каза че при превключване от D-> R има "подскачане". Как стоят нещата с ремонтите на тези автомати ? Подлежат ли на някакво рециклиране или вариантът е само смяна с нов? Ще ми е от полза ,как вървят цените в единия и в другия случай.


Изпратено от моят LG-H815 с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10845
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Автомат на Ford Galaxy 2.3 2001г

Мнение от ЯЛТА » 05 фев 2017, 20:43

Ремонта ще струва почти колкото колата...............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Автомат на Ford Galaxy 2.3 2001г

Мнение от OgiDogi » 05 фев 2017, 20:56

bg1914 написа:
05 фев 2017, 20:25
...Приятел ,който ходи да го гледа ,каза че при превключване от D-> R има "подскачане"...
А той как успява да прескочи "N", което се намира между R и D и карал ли е някога такъв автоматик?
При избор на R или D, винаги има смяна на съединител (в тази кутия те са два) и предавка, при което има технологично време за зацепване и освобождаване на въртящи се и статични елементи, т.е. няма как да не се усети леко придърпване. Евентуално, може да има нужда от доливане или смяна на маслото (и филтъра, ако има такъв), ако не успява да си направи достатъчно бързо налягането за задействане на съединителите.


П.П. Може и скапан тампон да усилва усещането.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

aspirin
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 26 сеп 2008, 22:40
Модел на автомобила: Galaxy 2.3 MK2, LPG
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Автомат на Ford Galaxy 2.3 2001г

Мнение от aspirin » 17 фев 2017, 15:58

Аз карам идентичен автомобил. От време на време ми дава грешка от скоростната - буксува съединителя на локъп-а. Изчетох всичко което може да се намери за тази кутия. За мен изводът е, че проблемът е в един недооразмерен клапан в "мозъка". Даже купих преоразмерен, но после не намерих кой да разпробие отвора, необходим за монтажа. Та мисълта ми беше - не съм срещнал информация за други типични болежки по кутията. С моят проблем може да се кара и години. Родните майстори рециклират "турбината" за 1000-1500 лв ако се наложи.
И още нещо - за това купе тази комбинация двигател/кутия е доста мудна. Да си знаеш.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Автомат на Ford Galaxy 2.3 2001г

Мнение от S_C » 17 фев 2017, 23:56

Бягай далече от тая кола! Ама много далече и бързо...Следващото поколение,Пауършифта е една идея по-читав, защото е роботизирана обикновена кутия. Тия обаче са си нормален автомат и имат много проблеми.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта