Влизане в авариен режим

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
bobihad
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 04 фев 2017, 10:48
Местоположение: Kyustendil
Status: Извън линия

Влизане в авариен режим

Мнение от bobihad » 14 фев 2017, 10:29

Колеги, ситуацията е следната: Форд Фокус 2003 г. 100 к.с.
На 1 и 2 предавка няма проблеми, колата работи и върви, дори до прекъсвач.
При плавно подаване на газта също върви без проблеми, като може да достига обороти от 3400-3600.
Обаче при рязко подаване на газ независимо от скорост и обороти - на 3 , 4 и 5 предавка изведнъж се побива,
светва лампата за подгрев на свещите и влиза в авариен режим.
Всички консумативи и филтри са сменени. И излиза чиста от диагностика.
Ако е недостиг на гориво или проблем с дюзи или помпа, и на 1 и 2, би следвало да не върви.
Споделете опит, дайте логично предположение. Например, ако е педал на газта, как само след трета скорост се еваба ?

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Влизане в авариен режим

Мнение от MapTo_D » 14 фев 2017, 10:59

Ако е педал на газта, когато започне да мига подгрева, колата остава да работи на празен ход и при натискане на педала не се случва нищо, трябва рестарт и се оправя. Потърси из нета как се прави теста за обратната нафта, ще ти отнеме около 10-15 мин, но ще имаш почти сигурна диагноза /според мен/ - клапаните на инжекторите ще са за смяна. Не е страшно, тук във форума. не знам дали остана човек с tdci от тия години, който да не е правил тоя ремонт. Само ми е странно, че на диагностика не изкарва никакви грешки!? :? ;;):

П.П. Тоя проблем в началото се появява на големите предавки, 5та, след това 4та...и докато дойде момент дори и на 2ра да влиза в авариен режим. Ама гледам хората сами започнаха да си сменят клапаните, по видеа, които съм наблюдавал не изглежда да е толкова сложно...

bobihad
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 04 фев 2017, 10:48
Местоположение: Kyustendil
Status: Извън линия

Re: Влизане в авариен режим

Мнение от bobihad » 14 фев 2017, 20:15

Благодаря !
Вероятно имаш право да е точно така.
Странностите идват от това, че веднъж, както казваш няма реакция на педала на газта. В друг момент колата
продължава да върви и със скорост от 120, но само където я усещам като "СКОПЕНА".
А при диагностиката първоначално даде проблем с една от дюзите.
Не познавам въобще комън-рейла и затова се опитах да търся елементарна логика. Явно, такава няма, както се казва
всичко е измислено и направено в полза на производителя, а не на нас дребните потребители.
Ще те послушам и ще направя необходимите ремонти. Не аз де. Ще го направи някой, на когото това му е работата.
Просто исках да тръгна от по-елементарното - към по-сложното. Защото както се казва като угасне крушка ние първо сваляме
и разглобяваме фара и едва накрая виждаме изгорелия бушон.
И още веднъж Благодаря !

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Влизане в авариен режим

Мнение от MapTo_D » 14 фев 2017, 20:35

Е, все пак преди да започнете да сменяте каквото и да е - нека я прегледа някой, който има идея за какво става въпрос. Да не се окаже друг проблем, а вие вече да сте сменили изправни скъпо струващи части. Успех!

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Влизане в авариен режим

Мнение от specialista » 15 фев 2017, 21:00

Аз имам готова диагноза.
Ако колата пали лесно,без много въртене,значи има проблем със помпа високо налягане!!!
И няма как да не е записала грешка щом е светнало реотанчето,зависи с какво я четете.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

bobihad
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 04 фев 2017, 10:48
Местоположение: Kyustendil
Status: Извън линия

Re: Влизане в авариен режим

Мнение от bobihad » 16 фев 2017, 06:43

Може и наистина да има проблем с помпата, или ел. управление.Не оспорвам, защото не е качвана на
повторна диагностика. Търся вашите коментари и опита ви, защото се случват и такива неща :
1. След светване на лампата за подгрев и при рестартиране понякога светва "чек" лампата за двигателя, която обаче при второ,
трето или някое следващо запалване угасва съвсем самичка, сякаш че всичко си е наред.
2. Вчера например, същата "чек" лампа за двигателя пак си угасна сама, като обаче преди това светна червената лампа
за алтернатора. При следващото палене отново всички лампи са си по местата, и вече нищо не свети. Показва всичко ОК. Всички ремъци са
сменени преди седмица или са на 150-180 км.
Та точно ето това странно и нелогично поведение на електрониката ме кара да търся опита ви, който да ме насочи било към реле, датчик, недобър контакт някъде или нещо подобно, преди да тръгна към помпа, дюзи или друго.
Също така зная и, че грешките са записани, но как да им се доверя и да тръгна към ремонти, като компа си показва, каквото той си е
решил .А аз все пак трябва и да работя, не само да не се отделям от новата си, явно капризна и скъпа любовница - "Форд Фокус".
Ще видя днес с какво ще ме изненада.
Приятен и успешен ден на всички ви !
Поздрави !

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта