Transit заменено гнп с механично
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 16 фев 2017, 00:58
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Transit заменено гнп с механично
Здравейте колеги,
преди време се наложи да сменим гнп-то лукас епик с механично на бош защото лукаса сдаде багажа. Майстора казваше, че буса ще гори по-малко и ще върви не по-сле от колкото с лукаса.
Това се оказа лъжа. Буса гори 10.5 на 100 извън градско при каране максимум с 80км. в час. Майстора казва,че този разход е нормален - "все пак е форд". На байр умира. Компресия си има, двигателя е ок, дюзите са ок.
След смяната на помпата не палеше когато изстине. Мяйстори промени предварението и сега работи като трактор, обяче палеше дори когато беше близо -20. Майстора казва, че елемента на помпата сигурно е прецакан и не може да прави добро налягане и затова не върви и харчи много. Според мен не е така.
Другото странно нещо, което забелязах, е че помпата почти не връща излишно гориво. Сложил съм прозрачни маркучи и те са празни. Когато работи буса и го форсирам също не се вижда да минава излишно, капе много леко.
Дали помпата е за ремонт или проблема може да е другаде?
преди време се наложи да сменим гнп-то лукас епик с механично на бош защото лукаса сдаде багажа. Майстора казваше, че буса ще гори по-малко и ще върви не по-сле от колкото с лукаса.
Това се оказа лъжа. Буса гори 10.5 на 100 извън градско при каране максимум с 80км. в час. Майстора казва,че този разход е нормален - "все пак е форд". На байр умира. Компресия си има, двигателя е ок, дюзите са ок.
След смяната на помпата не палеше когато изстине. Мяйстори промени предварението и сега работи като трактор, обяче палеше дори когато беше близо -20. Майстора казва, че елемента на помпата сигурно е прецакан и не може да прави добро налягане и затова не върви и харчи много. Според мен не е така.
Другото странно нещо, което забелязах, е че помпата почти не връща излишно гориво. Сложил съм прозрачни маркучи и те са празни. Когато работи буса и го форсирам също не се вижда да минава излишно, капе много леко.
Дали помпата е за ремонт или проблема може да е другаде?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10848
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Transit заменено гнп с механично
Ето това е човека който може да ти помогне със съвет, а може и на практика, стига да се договорите: https://clubford.bg/forum/viewtopic.php ... 20#p540360
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Transit заменено гнп с механично
Може да се направи буса да върви даже и по-добре от преди.Има много такива направени.
За излишното,със сигурност е запушен клапана за излишното гориво,от това се повишава не регламентирано налягането в помпата
от там и следва промяна на аванса в динамичен режим.Става натрупване на грешки,ако статичната центровка не е вярна и после има грешка в динамичната мотора ще ръмжи и ще гори повече.Но за да не си в заблуда,дори и всичко да е идеално с Боша пак разхода е по-висок!!!
Но може да и се повлияе и да тръгне поне да върви като 100+ к.с.
Поздрави!
За излишното,със сигурност е запушен клапана за излишното гориво,от това се повишава не регламентирано налягането в помпата
от там и следва промяна на аванса в динамичен режим.Става натрупване на грешки,ако статичната центровка не е вярна и после има грешка в динамичната мотора ще ръмжи и ще гори повече.Но за да не си в заблуда,дори и всичко да е идеално с Боша пак разхода е по-висок!!!
Но може да и се повлияе и да тръгне поне да върви като 100+ к.с.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 16 фев 2017, 00:58
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Re: Transit заменено гнп с механично
В нашия край са аматьори... Помпата връщаше горивото като престои 1-2 часа и тоя ми казва - "нищо и няма на помпата, просто някой помпи не задържат гориво" и ми каза да сложа възвратен клапан... Май трябва да сменям майстора, че ми писна...specialista написа: ↑16 фев 2017, 09:32Може да се направи буса да върви даже и по-добре от преди.Има много такива направени.
За излишното,със сигурност е запушен клапана за излишното гориво,от това се повишава не регламентирано налягането в помпата
от там и следва промяна на аванса в динамичен режим.Става натрупване на грешки,ако статичната центровка не е вярна и после има грешка в динамичната мотора ще ръмжи и ще гори повече.Но за да не си в заблуда,дори и всичко да е идеално с Боша пак разхода е по-висок!!!
Но може да и се повлияе и да тръгне поне да върви като 100+ к.с.
Поздрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта