Прекъсване на студен двигател.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Tommy
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 05 юни 2016, 10:47
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD sedan 1996
Местоположение: Vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Прекъсване на студен двигател.

Мнение от Tommy » 25 фев 2017, 17:16

Здравейте колеги тука от няколко дни колата като е студена пали винаги от втория път. Трябва да я подгрея 2 пъти за да запали. При едно подгряване върти и не иска да подкачи връщам ключа подгрявам пак и пали веднага. И после почва да прекъсва да тресе целия мотор оборотите падат на около 400 500 оборота и изпушва бяло отзад и мирише на неизгоряла нафта. Двама човека я гледаха единия казва неправилна центровка друг стъпковото моторче. Това го прави само когато навън е под 4 5 градуса като си е топло няма ядове пали и върви. Колата е Форд Ескорт 1.8 ТД 70 коня/

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Прекъсване на студен двигател.

Мнение от OgiDogi » 25 фев 2017, 17:50

Tommy написа:
25 фев 2017, 17:16
... Трябва да я подгрея 2 пъти за да запали... изпушва бяло отзад и мирише на неизгоряла нафта...
Най-вероятно имаш изгорели свещи или окислени връзки по захранването им / контакти на релето.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
Tommy
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 05 юни 2016, 10:47
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD sedan 1996
Местоположение: Vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Прекъсване на студен двигател.

Мнение от Tommy » 27 фев 2017, 21:17

Благодаря така си мислех и аз но рекох да питам ...... А нормално ли е на студен мотор да държи 750 оборота като позагрее оборотите се качват на 980 и стоят така стабилни ?

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Прекъсване на студен двигател.

Мнение от OgiDogi » 27 фев 2017, 21:40

Tommy написа:
27 фев 2017, 21:17
Благодаря така си мислех и аз но рекох да питам ...... А нормално ли е на студен мотор да държи 750 оборота като позагрее оборотите се качват на 980 и стоят така стабилни ?
Очевидно не ти работи регулирането на оборотите. Не знам, дали си със стъпков мотор или с восъчен термопатрон под термостата.
Проследяваш жилото от втората рейка на помпата - тази от към ангренажа. Ако отива някъде зад левия фар - стъпков мотор, а ако се завира в едно цилиндрично тяло под термостата - с термопатрон. Съответно, в първия случай търсиш причина да не работи стъпковият мотор, а тя често е износване в оста на пластмасовото паразитно зъбно колело. Във втория случай, патронът вероятно е "изпуснал" и трябва да се смени.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
Tommy
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 05 юни 2016, 10:47
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD sedan 1996
Местоположение: Vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Прекъсване на студен двигател.

Мнение от Tommy » 28 фев 2017, 12:13

OgiDogi написа:
27 фев 2017, 21:40
Tommy написа:
27 фев 2017, 21:17
Благодаря така си мислех и аз но рекох да питам ...... А нормално ли е на студен мотор да държи 750 оборота като позагрее оборотите се качват на 980 и стоят така стабилни ?
Очевидно не ти работи регулирането на оборотите. Не знам, дали си със стъпков мотор или с восъчен термопатрон под термостата.
Проследяваш жилото от втората рейка на помпата - тази от към ангренажа. Ако отива някъде зад левия фар - стъпков мотор, а ако се завира в едно цилиндрично тяло под термостата - с термопатрон. Съответно, в първия случай търсиш причина да не работи стъпковият мотор, а тя често е износване в оста на пластмасовото паразитно зъбно колело. Във втория случай, патронът вероятно е "изпуснал" и трябва да се смени.
Със стъпково моторче съм възможно ли е само да има нужда от почистване или трябва направо да си се смени. Днес ще го сваля да го поразгледам.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта