Фокус мк3 1.6 tdci 115 к.с. - има ли проблем с турбините
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 16 май 2011, 18:44
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 TDCI 115hp mk3
Форд Фокус 2.0 Duratec HE Bi-Fuel (145 hp) mk2.5 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Фокус мк3 1.6 tdci 115 к.с. - има ли проблем с турбините
Здравейте позволявам си да пусна темата и тук освен в другия форум, но може да има тук колеги, които не четат там а да искат да помогнат.
Оглеждам се за нова "стара" кола 2012-2013 година и съм се насочил към фокус мк3 1.6 tdci 115 к.с. купуван от МП с история.
Като цяло четох, че това е нов мотор слаган след 2011 с 8 клапана и при него може би са отстранени неприятните проблеми с повредите в турбината заради запушени маслопроводи. За съжаление не никъде в нашите форуми и в чуждите (английските) не откривам дали наистина има промени направени, които да подобрят ситуацията с чупенето на турбото.
Повечето информация е за по-старите версии 109к.с. 90 к.с. и навсякъде има информация, как нагар от дюзите( влиза в маслото, след това отива в маслопровода на турбото и запушва цедка и от там турбото остава с недостатъчно масло и заминава.
Въпросът ми е ако някой знае / чел или патил дали има наистина направено нещо за да не стават тези лоши неща. Ако пък е същата работа има ли нещо което да се направи или прави за да се предотврати това (смяна на маслопровод, смяна на уплътнения на дюзи) освен редовната смяна на читаво масло и филтър.
Има ли някакви други болежки (вече доста време е на бял свят този двигател). Дюзите ремонт държат ли или само смяна?
Благодаря предварително на тези които ще се отзоват защото ми се иска ако има как да не се хвърля в джаза и то за една шапка пари.
Оглеждам се за нова "стара" кола 2012-2013 година и съм се насочил към фокус мк3 1.6 tdci 115 к.с. купуван от МП с история.
Като цяло четох, че това е нов мотор слаган след 2011 с 8 клапана и при него може би са отстранени неприятните проблеми с повредите в турбината заради запушени маслопроводи. За съжаление не никъде в нашите форуми и в чуждите (английските) не откривам дали наистина има промени направени, които да подобрят ситуацията с чупенето на турбото.
Повечето информация е за по-старите версии 109к.с. 90 к.с. и навсякъде има информация, как нагар от дюзите( влиза в маслото, след това отива в маслопровода на турбото и запушва цедка и от там турбото остава с недостатъчно масло и заминава.
Въпросът ми е ако някой знае / чел или патил дали има наистина направено нещо за да не стават тези лоши неща. Ако пък е същата работа има ли нещо което да се направи или прави за да се предотврати това (смяна на маслопровод, смяна на уплътнения на дюзи) освен редовната смяна на читаво масло и филтър.
Има ли някакви други болежки (вече доста време е на бял свят този двигател). Дюзите ремонт държат ли или само смяна?
Благодаря предварително на тези които ще се отзоват защото ми се иска ако има как да не се хвърля в джаза и то за една шапка пари.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 16 авг 2015, 17:04
- Модел на автомобила: форд фокус 1.6tdci titanium 115kc
- Местоположение: madrid
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус мк3 1.6 tdci 115 к.с. - има ли проблем с турбините
Щом не пише някаде означава че няма проблеми ,аз съм с този двигател вече 40 000 км направи,търся постояно инфо за него и не намирам нищо ,копуваи смело приятен мотор ,
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта