Студен двигател чука и други...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
GeorgiToRuleThemAll
потребител
потребител
Мнения: 174
Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Студен двигател чука и други...

Мнение от GeorgiToRuleThemAll » 08 апр 2017, 13:40

Здравейте, колеги!
Няколко проблема:

Проблем първи: Тази сутрин колата ме изненада с това, че запона да тресе много. Запалих я сутринта и в първата минута нямаше никакъв проблем. Оборотите бяха малко по-високи в началото, но след минута и половина паднаха малко. Тогава започна да се чува едно тракане откъм двигателя и се появиха леки вибрации. Почудих се какво се случва и реших да изчакам. Поседях около десетина минути на място без подаване на газ. Колата си държеше обороти, но тракане и вибрации имаше. След тези 10 минути двигателят заработи нормално. Решх да потегля, но докато излезна от гаража до улицата се появи отново това тракане в двигателя, а вибрациите вече бяха значително повече, тракането също беше по-силно. Реших да чакам още. Поседях си пред нас още десетина минути, като температурата на двигателя вече достигна четири чертички (което при таблата със стрелки трябва да е някъде между 70 и 90 градуса). Като се стопли колата тракането и вибрациите изчезнаха. Потеглих, карах и никакви проблеми вече, след като двигателят беше загрял. Мощност има, ускорява нормално, не придърпва, паленете също е без проблем. Нивата не течностите са в норми, като маслото е даже на отметката MAX. Лампата Check Engine НЕ свети. След шофирането поседя около час на вятър. Съответно се поохлади малко, но като я запалих и потеглих отново си загря нормално и нищо нередно не се случи - всичко си работеше както трябва.

Проблем втори: Поставянето на скоростния лост в неутрална позиция, докато двигателят работи, поражда леки вибрации в самия лост и се чува едно леко постоянно почукване. Това си го обяснявам с това, че двигателят работи (върти се), но самата скоростна кутия някъде прави контакт с двигателя и там, където е контакта на двата метала, съответно е мястото, от където идва шума. Тъй като в свободно положение лостът има лек луфт напред и назад, когато е в положение леко назад, почукването го има, но когато го бутна в положение леко напред, почукването изчезва. Нямам проблеми със скоростите иначе, нито със съединителя.

Проблем трети, който е май за раздел ЕЛ. ИНСТАЛАЦИИ: Колата е с ел. стъкла и когато реша да пусна или вдигна някое от стъклата, забелязвам, че светимостта на фаровете леко намалява.

Най-вече ме притеснява първият проблем. За втория мисля, че съм намерил временно решение, а колкото до третия - не знам.
Преди зимата разгледах скритото тестово меню на компютъра. Тогава изписа NONE за грешките, тоест няма грешки. Сега като пуснах теста наново излизат тези комбинации от букви - FP IF и SIC. Също така се изписват следните кодове:
P0178 - Fuel Composition Sensor Circuit Low Input
P02C0 - Cylinder 10 - Injector Restricted
P0311 - Cylinder 11 Misfire Detected
P0408 - Exhaust Gas Recirculation Sensor B Circuit High
P0583 - Cruise Control Vacuum Control Circuit Low

Може ли да ми обясните какво означават кодовете? Какво може да поражда тези проблеми и какви са вариантите за отстраняването им?
*fe*

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Тресе на студен двигател и други...

Мнение от synthez 3D » 08 апр 2017, 21:33

Тази кола не е ли в гаранция? Само питам, защото като гледам грешките ми е много трудно да си представя от какво се появяват. Има електрически, има механични, просто цял букет от различни видове грешки. Все пак ето един бърз превод:
P0178 - Fuel Composition Sensor Circuit Low Input- Сензор за състава на горивото нисък вход
P02C0 - Cylinder 10 - Injector Restricted - Цилиндър 10 - Ограничен( запушен) инжектор
P0311 - Cylinder 11 Misfire Detected - Цилиндър 11 открит пропуск в запалването
P0408 - Exhaust Gas Recirculation Sensor B Circuit High - ЕГР сензор B верига(Ел.) високо ниво
P0583 - Cruise Control Vacuum Control Circuit Low - Вакуумна контролна верига на Темпомата ниско ниво.
Май ще трябва да я водиш някъде за качествена диагностика и няма да е лошо да ни държиш в течение, за да помогнем, ако можем.
Изображение

Потребителски аватар
GeorgiToRuleThemAll
потребител
потребител
Мнения: 174
Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Тресе на студен двигател и други...

Мнение от GeorgiToRuleThemAll » 08 апр 2017, 23:40

Да, автомобилът е в гаранция, но не ми се ходи в Мото Пфое - абсолютно им нямам доверие... Но май нямам друг избор, освен да отида при тях (заради гаранцията), а като си нямам и грам представа от механика, каквото и да ми кажат, ще трябва да им вярвам. Затова и пуснах първо темата преди да предприема каквито и да било диагностики и ремонти. Наистина съм изненадан как за една зима се е случило всичко това с автомобила... Ако намеря свободно време идната седмица, ще отида до Мото Пфое за диагностика, пък да видим какво ще излезе... Ще ви държа в течение.
*fe*

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Тресе на студен двигател и други...

Мнение от synthez 3D » 09 апр 2017, 08:27

Докато е в гаранция няма от какво да се притесняваш. Така или иначе няма да ти вземат пари за нищо, а са длъжни да ти я оправят.
Изображение

Потребителски аватар
GeorgiToRuleThemAll
потребител
потребител
Мнения: 174
Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Студен двигател чука и други...

Мнение от GeorgiToRuleThemAll » 20 апр 2017, 18:22

Здравейте, колеги!
Днес ходих в Мото Пфое, но преди това...

Сутринта запалих автомобила, като наблюдавах температурата на охладителната течност, респективно на двигателя. Започна се от 13 градуса като постепенно започнаха да се увеличават. При достигане на 35 градуса се появиха леки вибрации, а с тях и това тракане (чукане) в двигателя. Чаках, като наблюдавах температурата. Вибрациите и чукането изчезнаха при около 39-40 градуса. Следващато им появяване беше на 69 градуса, като този път само чукането беше по-силно, но не по-силно от това, за което говорих в първия пост на темата, а вибрациите - същите като при 35 градуса. Това чукане (тракане) продължи до почти 90 градуса, като след това изчезна. Вибрациите също изчезнаха. За 26 минути автомобилът загря от 13 до 94 градуса самостоятелно без подаване на газ. Потеглих към Мото Пфое...

Отидох в сервиза и им обясних какви са проблемите. Оставихме колата да се охлади. След като се охлади до 26 градуса, механикът закачи компютъра си, за да направи диагностика. Изненадващо, но всички грешки бяха изчезнали... Човекът ми каза, че автомобилът няма записани грешки и би трябвало всичко да е наред. Направи проверка на загасен автомобил и на запален. Тъй като тракането се появява на около 70 градуса, оставихме колата да работи, докато загрее. Като загря до тези 70 градуса, аз започнах да чувам това тракане, но механикът - не. Тракането беше по-слабо от сутринта, но го имаше. Механикът ми обясни, че EcoBoost двигателите, особено три-цилиндровите, работели малко по-грубо и по-шумно от останалите. Според него автомобилът няма никакви проблеми с работата на двигателя и смята, че всичко работи нормално. Слушахме от 70 до 90 градуса и тракането го имаше, но го чувах само аз, а той - не. След като автомобилът загря, тракането изчезна. Колкото до вибрациите - този път не можах да определя дали има или не, но мисля, че нямаше. Механикът ме увери, че няма за какво да се тревожа и продължи с проблема по ел. инсталацията. Обясни ми, че щом светимостта намалява, значи се товари системата. Затова и започна със замерване зареждането на акумулатора, като отчете, че акумулаторът зарежда нормално и има само лек спад в напрежението от 0.1 волта (ако правилно помня числото) точно в момента, когато стъклата достигат най-горно (вдигнато) или най-долно (спуснато) положение.
Така премина сервизното обслужване, с тяхното уверение, че автомобилът е изправен. Препоръчаха ми да слушам работата на двигателя и ако имам съмнение, да отида отново при тях.

Прибрах се в Асеновград и отидох до един познат майстор, като му обясних какво и е на колата. Той я закачи също на компютъра си, но и той не откри никакви грешки. Слуша работата на двигателя и смята, че работи нормално. Предупреди ме само за единия от тампоните, но не смята, че от него се появява това тракане и то точно от 70 до 90 градуса.

Моите заключения са: тъй като аз съм единственият, който използва този автомобил, явно затова само на мен ми прави впечатление, че чувам и усещам нещо в работата на двигателя (ако въобще има такова нещо...). Имам съмнения, че щом няма запаметени грешки, то явно тези, които съм написал в първия пост, са били някакви "временни" и са се изтрили сами. Това ме навежда на мисълта защо въобще са се появили? Единственото нещо, за което се сещам е вода в бензина. Сутринта, докато загряваше колата, под ауспуха се беше образувала малка локвичка от някаква течност, вероятно вода (около 10см в диаметър). Логиката ми ме води и точно към това предположение за водата в бензина, защото при студен двигател водата не може да се запали, нито да се изпари, затова и се чува това чукане в двигателя (оттам и по-грубата работа на двигателя), но след като той вече е загрял, водата си се изпарява и чукането изчезва. Това обаче не обяснява защо няма чукане в диапазона от 13 до 35 градуса и в диапазона от 40 до 70 градуса... Дали пък не е свързано с този тампон, за който ми говореше моят майстор? Той ми предложи да сменя бензина или да използвам някаква добавка за бензин и да слушам работата на двигателя.

Това е новата информация засега. Утре ще запаля колата отново, вече напълно охладена, и ще повторя процедурата с температурата и ослушването от сутринта.
Какви са вашите предположения? Какво, защо и как?

П.С. Автомобилът се зарежда вече 2 години само и единствено на Лукоил в Асеновград (кв. "Зъбчето"), с изключение на първото му зареждане, което беше на Петрол, веднага след регистрацията в КАТ Пловдив, тъй като това беше най-близката бензиностанция. Досега не са използвани никакви добавки за горивото, а горивото е винаги 95 октана (обикновен бензин). Дали не съм случил на лоша партида? Тъй като имам гориво за още поне 170км по борд компютър, обмислям да го изгоря почти изцяло (до дъно) и да заредя от другаде, като обмислям и зареждане с бензин 100 октана (нали уж само 100-октановите били вносни, та може и да са по-качествени...) като отново направя сутрешната процедура, вече с новия бензин за сравнение.
*fe*

Потребителски аватар
GeorgiToRuleThemAll
потребител
потребител
Мнения: 174
Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Студен двигател чука и други...

Мнение от GeorgiToRuleThemAll » 21 апр 2017, 19:30

Здравейте, колеги!

Днес проведох още един експеримент със загряването на автомобила. Започна се с температура 9 градуса по Целзий. Колата загряваше нормално, като този път от 9 до 44-45 градуса не се случи нищо, за разлика от вчера, където между 35 и 39-40 имаше и вибрации, и почукване. При тези 44-45 градуса обаче се появиха леки вибрации, но не и чукането. Вибрациите продължиха до около 55 градуса, след което изчезнаха. Но... Отново при прословувите 70 градуса се започна това почукване в двигателя, придружено и с леки вибрации. Почукването и вибрациите бяха със същата сила както вчера, преди да отида до Мото Пфое. Този път обаче почукването и вибрациите изчезнаха при около 85 градуса. Вече започвам да си мисля, че силата на почукването и вибрациите, т.е. цялостната работа на двигателя, зависи силно от температурата на околната среда, но не мога да си обясня защо се получават почукването и вибрациите точно при 70 градуса.
*fe*

Потребителски аватар
sinnerman
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 07 сеп 2012, 11:08
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Студен двигател чука и други...

Мнение от sinnerman » 21 апр 2017, 19:56

Здравей колега. Поздравления за добрия автомобил. На колко километра ти е маслото?. Предписанията за смяната му, на предишния модел бяха 20 000. На твоя, мисля е на 15. От личен опит, добре е да се сменя на интервал 10-12000. Всеки сам решава де. Според мен, от това което описваш, мисля си за смяна на масло. Не знам на какъв пробег ти е, но поне това бих направил аз. За друго, не се сещам.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Студен двигател чука и други...

Мнение от OgiDogi » 21 апр 2017, 21:51

GeorgiToRuleThemAll написа:
20 апр 2017, 18:22
... Сутринта, докато загряваше колата, под ауспуха се беше образувала малка локвичка от някаква течност, вероятно вода (около 10см в диаметър). Логиката ми ме води и точно към това предположение за водата в бензина, защото при студен двигател водата не може да се запали, нито да се изпари, затова и се чува това чукане в двигателя (оттам и по-грубата работа на двигателя), но след като той вече е загрял, водата си се изпарява и чукането изчезва...
Има вода във всички горива, само че има нужда от кислорода във въздуха, за да се покаже.

LPG: C3H8 + 5O2 = 3CO2 + 4H2O
Бензин: 2C8H18 + 25O2 = 16CO2 + 18H2O
Нафтата е малко по-друга бира, тъй като е композиция от различни въглеводороди, но с усредняване: 4C12H23 + 71O2 = 48CO2 + 46H2O
LPG + Diesel: силно променлива величина, до колкото съотношението е различно при различни обороти, ама за всеки случай съм пробил задното гърне - да се оттича кондензиралото

Като процентно съотношение, LPG дава най-много вода за литър гориво, затова пръдльовците оставят по кръстовищата мокри дири при потегляне.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
GeorgiToRuleThemAll
потребител
потребител
Мнения: 174
Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Студен двигател чука и други...

Мнение от GeorgiToRuleThemAll » 21 апр 2017, 23:56

sinnerman написа:
21 апр 2017, 19:56
На колко километра ти е маслото?.
Здравейте, колега! Маслото е сменено за първи път на 8225км (15.02.2016г.) и втори път на 15 864км (17.02.2017г.), като заедно с него са сменени съответно маслен филтър и въздушен филтър. Предписанията за обслужване в сервиза на Мото Пфое са на всеки 20 000км или на всеки 12 месеца (което настъпи първо). В момента автомобилът е на почти 17 000км, тъй че маслото е на около 1100-1200км.

Значи да отписвам водата в бензина...
*fe*

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Студен двигател чука и други...

Мнение от synthez 3D » 22 апр 2017, 08:26

Колега, не можеш ли да запишеш този звук, когато трака и да го пуснеш тук да го чуем? Може и да си налял кофти гориво, а може и да нямаш проблем, а само да си внушаваш, понеже този двигател си има своите особености. Ако можем да го чуем и да сравним с работата на нашите, може да разберем дали има проблем, или не.
Изображение

Потребителски аватар
GeorgiToRuleThemAll
потребител
потребител
Мнения: 174
Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Студен двигател чука и други...

Мнение от GeorgiToRuleThemAll » 22 апр 2017, 13:39

synthez 3D написа:
22 апр 2017, 08:26
Колега, не можеш ли да запишеш този звук, когато трака и да го пуснеш тук да го чуем?
Здравейте, колега! Преди се опитах да запиша това почукване, но след като преслушах аудиозаписа, не можах да го отлича от нормалната работа на двигателя - просто телефонът ми не записва добре звук, а едва ли ще е по-добре, ако направя видеозапис на самата работа на двигателя. Все пак ще опитам с видеозапис тези дни, пък да видим какво ще излезе.
*fe*

Потребителски аватар
GeorgiToRuleThemAll
потребител
потребител
Мнения: 174
Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Студен двигател чука и други...

Мнение от GeorgiToRuleThemAll » 22 апр 2017, 20:04

synthez 3D написа:
22 апр 2017, 08:26
Колега, не можеш ли да запишеш този звук, когато трака и да го пуснеш тук да го чуем?
Намерих видеозапис в YouTube, в който се чува ясно и отличително точно това, за което говоря. Аз лично в този видеозапис чувам два различни шума, като единият от тях е проблемният. Давам и малко разяснение за кое по-точно да се ослушвате и дано го обясня правилно - ако приемем някакъв произволен период от време, то двата шума се проявяват с различна честота. Проблемният е по-нискочестотен от другия (чува се по-малко пъти за същото време, за разлика от другия, който се чува много по-често). Мога да го опиша с английската дума tapping, защото го чувам точно като "тап-тап". Това "тап-тап" при 70 градуса се чува доста по-силно отколкото другия звук, който си е постоянен независимо от температурата на двигателя. Това е, което ме притеснява. Когато е напълно загрял автомобилът, двата шума почти се припокриват, като тогава много трудно или почти не могат да се разграничат. Първият коментар към видеозаписа е "it is a fuel pump tappet and common on this engine and nothing to worry about.".
https://www.youtube.com/watch?v=aaVflbr6BQg
*fe*

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Студен двигател чука и други...

Мнение от DigiPro » 22 апр 2017, 20:28

При мен звука е също като на клипа. И аз понякога чувам нещо като почукване на празен ход, но когато изляза извън колата, например да си отворя гаража. Нормалните вибрации на този двигател се напред-назад. Най-лесно се забелязват, ако погледнеш облегалката на пасажерската седалка. Тресене и играене на оборотите на празен ход съм имал само веднъж, когато заредих 10-на литра на Gazprom в Пловдив. Тогава колата нямаше и мощност и едва изкачих Шипка. Карай си спокойно новата кола. Едва ли скоро ще имаш проблеми с нея. Тази която карам е на почти 4 години и 63 хил. км. и няма никакви проблеми. Единствено предните накладки се износиха малко по-бързо и на 60 хил. ги сменихме. Отдавам го на по-тежкото купе, както и на по-тежък десен крак :)

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Студен двигател чука и други...

Мнение от synthez 3D » 23 апр 2017, 07:33

Аз също не чувам някакъв проблем. На този запис звука изглежда по-остър и твърд, отколкото е в действителност, но като цяло звучи както трябва. Имай в предвид, че докато е студен двигателя работи по-шумно, като всеки двигател с директно впръскване. Така работят и дизелите. Може би това се дължи на количеството впръскано гориво (обогатена смес на студено) и след загряване утихва. Когато е загрял наистина почти няма шум, докато в началото е по-шумен. Съвета ми е да изгориш сегашния бензин и да смениш бензиностанцията, за да си сигурен, че проблема не е от бензина, макар че аз не чувам нещо нередно.
Изображение

tikva
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Re: Студен двигател чука и други...

Мнение от tikva » 23 апр 2017, 23:45

звучи като
старите локомотиви ,нещо като пуфкане само че в пъти по-тихо и някак по-меко.Когато приближаваш камерата малко се тушира от основното тракането .Това от видеото нали не е бензинов двигател...........?

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Студен двигател чука и други...

Мнение от koinov_bg » 24 апр 2017, 12:48

tikva написа:
23 апр 2017, 23:45
звучи като
старите локомотиви ,нещо като пуфкане само че в пъти по-тихо и някак по-меко.Когато приближаваш камерата малко се тушира от основното тракането .Това от видеото нали не е бензинов двигател...........?

Уважаема г-жо Зеленчук за пореден път ме изумявате с вашите постове...
Къде по дяволите намесихте парните локомотиви и парните двигатели в този БЕНЗИНОВ агрегат само не мога да разбера.Моля запазете си "зеленчуковите" аналогии за себе си и за Вашето Галакси.
Това е модерен 3(три) цилиндров 1000см3 БЕНЗИНОВ ТУРБО двигател.А не 4-ри цилиндров 1.9 ТДИ на Фау Ве маскирано на Форд,като вашето.

След като изслушах клипа и понеже не "виждам" проблем в мотора освен това че е 3-цилиндров и от време на време му липсва 4-ти за баланс ще те посъветвам следното: А и ако имаш възможност качи се на Блек или Ред едишъна да чуеш там какви звуци има 1000см3 140 коня.
Ако не ти оправят проблема в МОТО-ПФОЕ какъвто ти мислиш че имаш, почвай да ги ръчкаш по сериозно и ги заплашвай с КЗК и тем подобни комисии ,защото не си броил малко пари за автомобила(макар и лизингов незнам) Но ако продължаваш да базикаш по него може така да стане че да ти откажат гаранционно сервизиране.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

tikva
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Re: Студен двигател чука и други...

Мнение от tikva » 24 апр 2017, 14:07

koinov_bg написа:
24 апр 2017, 12:48
tikva написа:
23 апр 2017, 23:45
звучи като
старите локомотиви ,нещо като пуфкане само че в пъти по-тихо и някак по-меко.Когато приближаваш камерата малко се тушира от основното тракането .Това от видеото нали не е бензинов двигател...........?

Уважаема г-жо Зеленчук за пореден път ме изумявате с вашите постове...
Къде по дяволите намесихте парните локомотиви и парните двигатели в този БЕНЗИНОВ агрегат само не мога да разбера.Моля запазете си "зеленчуковите" аналогии за себе си и за Вашето Галакси.
Това е модерен 3(три) цилиндров 1000см3 БЕНЗИНОВ ТУРБО двигател.А не 4-ри цилиндров 1.9 ТДИ на Фау Ве маскирано на Форд,като вашето.

След като изслушах клипа и понеже не "виждам" проблем в мотора освен това че е 3-цилиндров и от време на време му липсва 4-ти за баланс ще те посъветвам следното: А и ако имаш възможност качи се на Блек или Ред едишъна да чуеш там какви звуци има 1000см3 140 коня.
Ако не ти оправят проблема в МОТО-ПФОЕ какъвто ти мислиш че имаш, почвай да ги ръчкаш по сериозно и ги заплашвай с КЗК и тем подобни комисии ,защото не си броил малко пари за автомобила(макар и лизингов незнам) Но ако продължаваш да базикаш по него може така да стане че да ти откажат гаранционно сервизиране.
със звука на парен локомотив направих аналогия когато чух записа от видеото.Единият звук който се чува е тракане като на дизел , а другият е точно пуфтене .Когато го чух направих тази асоциация.Надявам се собственика на колата да напише според него колко звука ясно се различават на видеото

Потребителски аватар
GeorgiToRuleThemAll
потребител
потребител
Мнения: 174
Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Студен двигател чука и други...

Мнение от GeorgiToRuleThemAll » 24 апр 2017, 17:55

tikva написа:
23 апр 2017, 23:45
Надявам се собственика на колата да напише според него колко звука ясно се различават на видеото
Здравейте, колега! Според мен се чуват ясно два звука, както съм обяснил по-горе в темата. Днес заредих от Еко 100 октана Racing, но автомобилът беше загрял и не се чуваше проблемен звук. Да видим сега дали поне бензинът ще отпадне като заподозрян, ако въобще е качествен...
*fe*

tikva
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Re: Студен двигател чука и други...

Мнение от tikva » 24 апр 2017, 18:07

GeorgiToRuleThemAll написа:
24 апр 2017, 17:55
tikva написа:
23 апр 2017, 23:45
Надявам се собственика на колата да напише според него колко звука ясно се различават на видеото
Здравейте, колега! Според мен се чуват ясно два звука, както съм обяснил по-горе в темата. Днес заредих от Еко 100 октана Racing, но автомобилът беше загрял и не се чуваше проблемен звук. Да видим сега дали поне бензинът ще отпадне като заподозрян, ако въобще е качествен...
вероятно те притеснява този ,който е по-тих.

Потребителски аватар
GeorgiToRuleThemAll
потребител
потребител
Мнения: 174
Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Студен двигател чука и други...

Мнение от GeorgiToRuleThemAll » 24 апр 2017, 18:13

tikva написа:
24 апр 2017, 18:07
вероятно те притеснява този ,който е по-тих.
Притеснява ме този, който не се чува толкова често колкото другия (по-бавният да го наречем, ако това ще ви помогне да разберете, за кой от двата говоря). И двата звука са постоянни, без изменения. Обяснил съм в публикацията със самия видеозапис.
*fe*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта