Никога повече гарнитури Ajusa

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
pavlan
потребител
потребител
Мнения: 122
Регистриран: 27 фев 2013, 17:30
Модел на автомобила: Ford Focus MK1
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Мнение от pavlan » 30 апр 2017, 23:45

Затова ли втората версия на тоя двигател капака е с 12 вместо 4 "болта" :)
Т.е. обича да тече и са си казали “опа защо сложихме само 4 нека да са 12“ :) :)

navi06
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 19 юни 2010, 13:35
Модел на автомобила: FORD focus 1.6 16V 2002г.Zetec SE хечбек с АГУ
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Мнение от navi06 » 11 май 2017, 13:24

Здр.искам да ви попитам относно гарнитурата на капака на клапаните.Ходих на майстор и той ми каза че и да смени гарнитурата пак ще тече около свещите,защото имало някакви о-пръстени и те били много скъпи.Има ли такива?

ANGEL4O
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
Местоположение: панагюрище
Status: Извън линия

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Мнение от ANGEL4O » 11 май 2017, 21:07

Няма такова нещо отивай сменяи и майстора и гарнитурата

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Мнение от paci » 11 май 2017, 21:26

navi06 написа:
11 май 2017, 13:24
Здр.искам да ви попитам относно гарнитурата на капака на клапаните.Ходих на майстор и той ми каза че и да смени гарнитурата пак ще тече около свещите,защото имало някакви о-пръстени и те били много скъпи.Има ли такива?
С кой капак си? Сив или черен? Дай снимка. С черния няма този проблем, но ако е сивия всичко е вярно

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 670
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия

Ford Focus mk1 1.8 бензин

Focus mk1 1.6 бензин
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Мнение от ivan_racing » 11 май 2017, 22:19

navi06 написа:
11 май 2017, 13:24
Здр.искам да ви попитам относно гарнитурата на капака на клапаните.Ходих на майстор и той ми каза че и да смени гарнитурата пак ще тече около свещите,защото имало някакви о-пръстени и те били много скъпи.Има ли такива?

Има такива пръстени на първият вариянт капак на зетек С моторите (1.25 ; 1,4 и 1,6) . То формата им не е точно пръстен, но да кажем. Цената им беше около 80+ лв броя.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... engine.jpg
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.

navi06
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 19 юни 2010, 13:35
Модел на автомобила: FORD focus 1.6 16V 2002г.Zetec SE хечбек с АГУ
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Мнение от navi06 » 12 май 2017, 08:28

Благодаря моят е ZETEC SE.

navi06
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 19 юни 2010, 13:35
Модел на автомобила: FORD focus 1.6 16V 2002г.Zetec SE хечбек с АГУ
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Мнение от navi06 » 12 май 2017, 08:31

С черният с 12 болта като снимката по нагоре в поста на НАСКО ZETEC SE

navi06
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 19 юни 2010, 13:35
Модел на автомобила: FORD focus 1.6 16V 2002г.Zetec SE хечбек с АГУ
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Мнение от navi06 » 15 май 2017, 16:48

Благодаря ви смених я и няма кръгчета.
Имам друг проблем и той е сутрин паля нормално след 5 10 секунди оборотите започват да играят нагоре и надолу като почти угасва.Помпя газта и след близо минута я оставям и всичко е нормално.От какво маже да е?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Мнение от paci » 23 май 2017, 01:20

navi06 написа:
15 май 2017, 16:48
Имам друг проблем и той е сутрин паля нормално след 5 10 секунди оборотите започват да играят нагоре и надолу като почти угасва.Помпя газта и след близо минута я оставям и всичко е нормално.От какво маже да е?
Не мисля, че има нещо общо с гатнитурата, а темата е за нея :)

teh_policer
потребител
потребител
Мнения: 118
Регистриран: 27 ное 2014, 15:52
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Мнение от teh_policer » 29 май 2017, 22:35

Я дайте малко повече информация за тези "пръстени", че моята тече и ще се сменя гарнитурата.
Колко са пръстените и колко пари да си проготвя и дефакто има ли нещо сложно в цялата процедура. За да си я сменя сам
:twistednew:

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1413
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Мнение от aspasia » 29 май 2017, 22:43

Ако си с алуминиевият капак има четири гумени пръстена .

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта