Фокус МК1, 1,8 тдци, постоянно вкл.подгрев
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
- Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Фокус МК1, 1,8 тдци, постоянно вкл.подгрев
Колеги, искам да споделя следното. Абсолютно при всяко стартиране на двигателя (топъл, горещ, студен независимо от околната температура... и т.н.), подгревът на свещите се включва !!! За включването разбирам от силата на светене на осветлението в купето (очевидно отслабва светенето докато греят и съответно се усилва при изключване). Греят около 6-7 секунди винаги. Ако наоколо е тихо, отчетливо се чува и релето. Подчертавам и повтарям: дори и при стартиране на току-що изгасен, загрял напълно мотор, изминал доста км. ... отново си греят !!! Според мен това не е нормално да греят и на загрял мотор ?!! Моля споделете как е при вас ? Някой да ме посъветва къде би бил проблема, ако има такъв ???
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Фокус МК1, 1,8 тдци, постоянно вкл.подгрев
Нямаш проблем. При мен е същото. Карал съм и други такива фокуси - и там е така. Това, че според теб не е нормално не значи нищо и инженерите на форд не ги грее, важното е свещите да греят.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10846
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус МК1, 1,8 тдци, постоянно вкл.подгрев
Ми когато е топъл, кой те кара да чакаш да подгряват ? Включваш, завърташ и палиш.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
- Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Фокус МК1, 1,8 тдци, постоянно вкл.подгрев
Ами принципно подавам контакт и изчаквам няколко секунди да изгаснат някои лампички от таблото ... (не знам дали е нужно), а през това време са се включили вече свещите и ако вкл. и стартера ... поради това че едновременно и свещите дърпат ток ... осезаемо стартера по-умряло и бавно върти.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10846
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус МК1, 1,8 тдци, постоянно вкл.подгрев
Ако стартера върти осезаемо по бавно, то най вероятно има износени втулки.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Фокус МК1, 1,8 тдци, постоянно вкл.подгрев
Нормално при завъртане на двигателя едновременно с пуснатия подгрев да върти малко по мудно, все пак подгрева си е доста голям консуматор. Затова по добре си го изчаквай и тогава възпламенявай.
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
- Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Фокус МК1, 1,8 тдци, постоянно вкл.подгрев
Върти по-бавно, когато са включени едновременно и свещите !!! Иначе си върти най-нормално. За мен това подгряване на горещ или топъл мотор е излишно и скъсява силно живота на свещите - все пак не струват 2 лева ... Дайте идеи има ли шанс да се изключва подгрева, когато темп. на двигателя е ... например над 15 градуса.
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Фокус МК1, 1,8 тдци, постоянно вкл.подгрев
С някакъв прекъсвач изведен в купето. Лятото се спира на студеното се пуска. В кръга на шегата де. Незнам но ако се прави някак си, то това е един от начените. А може и да се въеже през реле за температура и става автоматик
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Фокус МК1, 1,8 тдци, постоянно вкл.подгрев
Може да се измисли някаква схема на оперативната на релето за подгрева с температурен датчик.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Фокус МК1, 1,8 тдци, постоянно вкл.подгрев
Няма място за притеснение.Всички съвременни дизели са с директно впръскване,което прави сравнително по лесен старта.
Подгрева за самото палене не е от особено значение,както сте забелязали лампата за подгрева само примигва за секунда когато температурите са положителни,но задължително се включва след стартиране.Идеята е още от първия оборот на работещ мотор изгорелите газове да отговарят на евронормата и това може да продължи и до 200 секунди,ако температурата е отрицателна.Не се ровичкайте излишно в инсталацията,тя си е наред.
Поздрави!
Подгрева за самото палене не е от особено значение,както сте забелязали лампата за подгрева само примигва за секунда когато температурите са положителни,но задължително се включва след стартиране.Идеята е още от първия оборот на работещ мотор изгорелите газове да отговарят на евронормата и това може да продължи и до 200 секунди,ако температурата е отрицателна.Не се ровичкайте излишно в инсталацията,тя си е наред.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
- Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Фокус МК1, 1,8 тдци, постоянно вкл.подгрев
Благодаря Ви !
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
- Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Фокус МК1, 1,8 тдци, постоянно вкл.подгрев
Колеги, все пак искам дс уточня, че ставаше въпрос за подгряване преди стартиране на мотора, т.е.след подаване на контакт, а не за последващо подгряване след запалването на двигателя...Днес на горещ мотор закачих волтметър на шината на свещите . Оказа се, че като дам и задържа контакт... около 6-7 сек.има напрежение към свещите !!! След като запаля, няма последващо подгр. Подчертавам - при горещ мотор. Ако завъртя директно ключа да запалвам, без да задържам само на контакт...за секунда има напреж.на свещите...но стартира ли двигателя, напреж.веднага изчезва ! Някой запознат ли е дали въобще е предвидено в момент на завъртане на ключа на положение стартер,ако все още свещите не са изключили, дали нещо ще ги изкл., за да не се окажат едновременно вкл.със стартера ???
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 33 госта