Ford Galaxy II въпроси
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ford Galaxy II въпроси
Та тоя дросел се движи с мотор и има и TPS към него, той изпълнява и функцията на EGR (поне при Тойота). На шурето на Тойотата, влезе в авариен режим, в сервиза на Тойота му го чистиха, оправи се и на другия ден пак в авариен режим. От Тойота казаха "нов дросел 1300лв. без ДДС", прибрахме колата и остана да се чудим, дали стар дросел за 350лв или нов от Англия за малко под 500лв с доставката. На другия ден ходил някъде другаде, където му ресетнали компютъра и оттогава вече няколко години и над 100 000Км си върви със стария дросел без проблеми.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Ford Galaxy II въпроси
Е то, тъй и тъй ще е свален капакът на клапаните, гледаш над кой цилиндър гърбиците на разпределителния вал на всмукателните клапани гледат нагоре, значи клапаните са затворени - там чистиш порта и издухваш мизерията от него. После завърташ коляновия вал на 180° и минаваш на следващия цилиндър, над който гърбиците гледат нагоре, чистиш и издухваш добре и така - докато изчистиш всички. Въртенето на коляновия вал става най-лесно при свалено дясно колело с тресчотка, удължение и вложка с подходящия размер за централния болт.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта