Ford Galaxy II въпроси

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ford Galaxy II въпроси

Мнение от HACKO » 01 юни 2017, 23:46

Та тоя дросел се движи с мотор и има и TPS към него, той изпълнява и функцията на EGR (поне при Тойота). На шурето на Тойотата, влезе в авариен режим, в сервиза на Тойота му го чистиха, оправи се и на другия ден пак в авариен режим. От Тойота казаха "нов дросел 1300лв. без ДДС", прибрахме колата и остана да се чудим, дали стар дросел за 350лв или нов от Англия за малко под 500лв с доставката. На другия ден ходил някъде другаде, където му ресетнали компютъра и оттогава вече няколко години и над 100 000Км си върви със стария дросел без проблеми.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Ford Galaxy II въпроси

Мнение от OgiDogi » 02 юни 2017, 00:01

jika77 написа:
01 юни 2017, 21:55
... Иначе никак не ме мързи и смятам, че мога да го почистя, но това с превъртането на коляновия вал и чистенето на портовете на главата не ми е ясно как се прави...
Е то, тъй и тъй ще е свален капакът на клапаните, гледаш над кой цилиндър гърбиците на разпределителния вал на всмукателните клапани гледат нагоре, значи клапаните са затворени - там чистиш порта и издухваш мизерията от него. После завърташ коляновия вал на 180° и минаваш на следващия цилиндър, над който гърбиците гледат нагоре, чистиш и издухваш добре и така - докато изчистиш всички. Въртенето на коляновия вал става най-лесно при свалено дясно колело с тресчотка, удължение и вложка с подходящия размер за централния болт.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта