Смяна на изпускателната система
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 30 юни 2011, 19:58
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Смяна на изпускателната система
Здравейте момчета,реших да сменя тръбите на моята пума 1.7,днес свалих колектора,катализатора и всичко останало.
Ще слагам неръждавейка,но се чудя какъв размер да е,фабрично е ф50.Казват ми да сложа ф60 външно,но е атмосверен и според мен ще се спъне,аз мисля да сложа ф55 което мисля,че ще е нормално.Колектора ще си е оригиналния.Моля някой който е правил да си сподели опита,Благодаря ви!
Ще слагам неръждавейка,но се чудя какъв размер да е,фабрично е ф50.Казват ми да сложа ф60 външно,но е атмосверен и според мен ще се спъне,аз мисля да сложа ф55 което мисля,че ще е нормално.Колектора ще си е оригиналния.Моля някой който е правил да си сподели опита,Благодаря ви!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Смяна на изпускателната система
Ако няма други промени по мотора и с 55 ще я утрепеш. Я дай снимка на колектора
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 30 юни 2011, 19:58
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: Смяна на изпускателната система
Това е колектора колега,ще заменя катализатора с резонаторно или резонаторното да е на мястото на средното гърне а тръбата да тръгва от колектора.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Смяна на изпускателната система
Да, като моя колектор.
Бах та в колектора с катализатора ...
Ако имаш цифри да ти изработят колектор само това направи.
Ако планираш други промени по мотора се консултирай с тези които ще правят колектора какво да правиш с останалите гърнета.
Аз минах от 45 мм на 50 и колата умря в ниските. До 4000 оборота все едно влачех някой и оборотите на празен ход бяха 1100
Мислих, че съм я омазал, но не се притесних, защото си пазех всичко старо и можех да го върна.
Рестартирах компа, подкарах я и се намести
Планирал съм колектор и евентуално софтуерна намеса.
Ама кога ще стане не знам За сега си върви прилично.
Щом 2.0 145 коня е на 48мм значи през твоите кюнци може да извади още.
Бах та в колектора с катализатора ...
Ако имаш цифри да ти изработят колектор само това направи.
Ако планираш други промени по мотора се консултирай с тези които ще правят колектора какво да правиш с останалите гърнета.
Аз минах от 45 мм на 50 и колата умря в ниските. До 4000 оборота все едно влачех някой и оборотите на празен ход бяха 1100
Мислих, че съм я омазал, но не се притесних, защото си пазех всичко старо и можех да го върна.
Рестартирах компа, подкарах я и се намести
Планирал съм колектор и евентуално софтуерна намеса.
Ама кога ще стане не знам За сега си върви прилично.
Щом 2.0 145 коня е на 48мм значи през твоите кюнци може да извади още.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 30 юни 2011, 19:58
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: Смяна на изпускателната система
Най-добре е значи да си остана с ф50 и да не променям нищо,само пускам тръбата от колектора до задното гърне + 1 резонатор вместо средното гърне
Има вариянт за Милтек 4-2-1,но ми се струва страшно скъпо
Има вариянт за Милтек 4-2-1,но ми се струва страшно скъпо
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Смяна на изпускателната система
На този колектор мисля, че не можеш да махнеш катализатора и да сложиш тръба.
Ако го направиш дай снимки и отзиви
Ако го направиш дай снимки и отзиви
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 54 госта