Страница 1 от 1
					
				Загуба на мощност на Mondeo 1.8TDI 94г
				Публикувано: 14 яну 2007, 15:57
				от perfekt
				Привет на всички.Значи проблема е следният:Двигателят пали студен и веднага изгасва.При повторно завъртане запалва но бавно достига 1000обр.без да се подава газ(като че я мъчи  нещо).Като и даваш газ резко по-бавно вдига обороти от преди,на место си се форсира ,но като включиш на 1-ва да потеглиш и изгубва мощност.Като ли някой я държи отзад.За да потеглиш трябва да форсираш на место до 3000обр и полусаединител на 2~3пъти ,иначе изгасва.Да поясня :всички филтри са подменени , дори пробвахме да подадем гориво направо на помпата(мислехме че смуче въздух,но не е било така).Като тръгнеш трудно набира и все едно че са избегали 70%от конете,а турбото присвирва чак над 3000обр.Благодаря предварително на колегите който ще се отзоват на моята одисея .Някакви идеи???
			 
			
					
				
				Публикувано: 14 яну 2007, 17:04
				от Mondeo18TDI96
				запушен катализатор  
 
 
и/или пороблем с клапана за рециклиране на изгорелите газове  
 
 
разгледай за подобни проблеми из форума !
 
			
					
				
				Публикувано: 14 яну 2007, 17:14
				от perfekt
				Катализатора като е запушен мисля че и на празен ход няма да работи или няма да може да се форсира. Клапана  за рециклиране на изгорелите газове каде се намира?
			 
			
					
				
				Публикувано: 14 яну 2007, 17:26
				от Mondeo18TDI96
				не съм имал подобен проблем - така че това са само идеи!
клапана е някъде под/около турбото. ... едно време aaleks имаше хубави снимки как го е изолирал !
			 
			
					
				
				Публикувано: 14 яну 2007, 20:27
				от Vaklin
				94'та имат ли катализатор?
Кажи какъв е цвета на дима от ауспуха.
			 
			
					
				
				Публикувано: 15 яну 2007, 20:32
				от perfekt
				Катализатор има и днес го свалихме , но ефекта е същият.Изобщо няма никакъв дим(нито сиво,черно или синьо),изпушва само като стартира леко черно.Май работата върви към помпата.Някакви други идеи????Благодаря предварително
			 
			
					
				
				Публикувано: 15 яну 2007, 23:59
				от Yovchev
				perfekt написа:Някакви други идеи????Благодаря предварително
аз имах подобен проблем..  
1.направи една диагностика на двигателя.. 
2.да ти продухат дюзите
3.да почистят разпръсквачите. 
Ако това не помогне... сваля се помпата и се слага на стенд за тестване.. но това е крайна мярка.. 
на мен ми излезе 42лв цялата процедура..
П.с: Дори и изобщо да не ти работи турбото не би трябвало да се държи така колата.
 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2007, 06:24
				от Vaklin
				Това, че няма дим е лошо. Трябва да се премери налягането в корпуса на помпата за да се определи дали проблемът е в частта с ниско налягане или в тази с високо. Чисто за проба свали електромагнитния клапан за гасене на двигателя който се намира на главата на помпата, извади пружинката и клапанчето и го завий пак. Запали колата, но имай предвид, че ще можеш да я угасиш само на скорост или като запушиш въздуха с някакъв парцал. Това е което можеш да направиш в домашни условия. Другото, на стенд.
			 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2007, 08:34
				от Mondeo18TDI96
				пробвай да развиеш капачката на резервоара - при вакуум - може да не пуска нафта  
 
 
(безплатна идеа)
 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2007, 18:11
				от perfekt
				Благодарско за идеята ,ама в първия пост съм писал че подадохме гориво директно на помпата.Отначалото си мислех че смуче въздух или е запушен отдушника на резервоара.То вече други идеи май няма да има защото работата върви към помпа.Остава утре да пробвам с електромагнитния клапан за който писа Ваклин.Благодаря още веднъж на всички отзовали .Поздрави
Забравих да добавя. Значи моята помпа е с инициали: TYPE F18.ITCI.20DPC 8443B996E , а днес намерих  една с тези инициали:TYPE F18.ITCI.20DPC 8443B995D.Бих искал да се допитам до вашето компетентно мнение, т.е дали  да поставя тази дето намерих (само последните два знака са различни) или не
			 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2007, 21:07
				от Vaklin
				Слагай. По-лошо няма да стане. Виж там намери кой да ти я сложи защото трябва да знае как. Има една дупка на зъбното колело на ремъка през която се бърка и се заклинва помпата. Бележи положението на колелото срямо заклинената помпа и се моли да не е била бъзикана преди да дойде при теб. Иначе няма палене.
			 
			
					
				
				Публикувано: 03 фев 2007, 19:12
				от Dundee
				Колега perfekt, какъв се оказа проблема на помпата? Гледам че си търсиш друга.
			 
			
					
				
				Публикувано: 04 фев 2007, 12:29
				от perfekt
				Прецених че по-добре да си купя втора ръка(150~200лв) ,отколкото да рециклирам старата(600лв).Във Вторник или сряда ще я сменям и ще пиша за резултата.Поздрави
			 
			
					
				
				Публикувано: 18 фев 2007, 14:52
				от tzetzko
				да те питам,дали вече смени помпата?
и как е сега?
			 
			
					
				
				Публикувано: 18 фев 2007, 14:56
				от perfekt
				tzetzko написа:да те питам,дали вече смени помпата?
и как е сега?
       Забравих да го отбележа:Помпата е подменена и сега върви повече от както е купих.Ако ти трябва помпа се обади   и дай номера да търсим ,но първо се убеди че е от нея(при 4-ма майстори ходих и никой от тях не вярваше че е помпата).Благодаря на всички колеги които се отзоваха
 
			
					
				Re: Загуба на мощност на Mondeo 1.8TDI 94г
				Публикувано: 18 апр 2008, 10:34
				от jorovet
				ПОГЛЕДНИ СИ СЕЛЕНОИДНИЯ КЛАПАН НА ГНП
			 
			
					
				Re: Загуба на мощност на Mondeo 1.8TDI 94г
				Публикувано: 18 апр 2008, 12:01
				от perfekt
				jorovet написа:ПОГЛЕДНИ СИ СЕЛЕНОИДНИЯ КЛАПАН НА ГНП
 Колеги моля Ви гледайте датите като пишете или само трупате мнения.Поздрави